Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg den samme AB:en som svarte deg først, og jeg trodde også du mente det. Du skrev at du var mistet respekten fordi hun kjeftet på Sander på grunn av en maur, noe hun ikke gjorde.

Anonymous poster hash: 36e26...078

Neida,men nå har jeg forklart meg, og jeg mener det samme,hele samtalen var idiotisk og jeg har fortsatt ikke respekt for noen med så dårlig humor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida,men nå har jeg forklart meg, og jeg mener det samme,hele samtalen var idiotisk og jeg har fortsatt ikke respekt for noen med så dårlig humor

Ikke respekt for noen som har en annen type humor enn deg selv? Det syns jeg var en rar uttalelse. Jaja...

Anonymous poster hash: 36e26...078

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke respekt for noen som har en annen type humor enn deg selv? Det syns jeg var en rar uttalelse. Jaja...

Anonymous poster hash: 36e26...078

nei? de er jo folk som tuller om bæsj og tiss, om pedofili og alt mulig rart. Det er mange grunner til å ikke like folk som har annerledes humor. At noen er barnslig, slitsom og teit inkluderer det. Ikke sånn respekt at jeg ikke hadde likt Isabell i virkeligheten, hun er sikkert kjempegrei jente,men hun er slitsom å se på tv og høre alle hennes tanker og "spøker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei? de er jo folk som tuller om bæsj og tiss, om pedofili og alt mulig rart. Det er mange grunner til å ikke like folk som har annerledes humor. At noen er barnslig, slitsom og teit inkluderer det. Ikke sånn respekt at jeg ikke hadde likt Isabell i virkeligheten, hun er sikkert kjempegrei jente,men hun er slitsom å se på tv og høre alle hennes tanker og "spøker"

Jeg møter folk daglig som har en annen type humor enn meg selv, og det gir meg absolutt ingen grunn til ikke å respektere dem. Og nå snakker vi ikke om "bæsj, tiss, rumpe"-humor og galgenhumor, med om en jente som tullekjeftet en mann som drepte en insekt. At noen skulle miste respekten for et menneske på grunn av det, er helt hinsides.

Anonymous poster hash: 36e26...078

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter folk daglig som har en annen type humor enn meg selv, og det gir meg absolutt ingen grunn til ikke å respektere dem. Og nå snakker vi ikke om "bæsj, tiss, rumpe"-humor og galgenhumor, med om en jente som tullekjeftet en mann som drepte en insekt. At noen skulle miste respekten for et menneske på grunn av det, er helt hinsides.

Anonymous poster hash: 36e26...078

Det handler om hele henne,var kun eksempler,men dere har rett,jeg sliter å forklare meg her. Det som egentlig plager er at jeg ikke liker voksne mennesker som får oppmerksomhet ved å leke småbarn, syns det er litt trashy.Folk er forskjellig og de fleste syns jo at Isabell er søt,jeg må få lov til å være uenig

Endret av Butterscotch
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVORFOR elsket "alle" hun Mari, hun som var med i starten av PH?

I Jazzgeir-bloggen er hun nærmest den best likte av alle, hun får masse skryt av både bloggeren selv og de som kommenterer. Jeg husker henne knapt, men mener at hun gikk litt imot Tina og dem? Kanskje det ga cred"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var venn med Tina i starten. Gjorde hun en tjeneste som nesten fikk henne til å ryke ut. Tina gadd ikke å gjøre en dritt for å hjelpe hu videre. Så ble de uvenner, og det var god underholdning. Mari virka ganske smart og oppegående, og ville spille spillet, så jeg likte hu.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var venn med Tina i starten. Gjorde hun en tjeneste som nesten fikk henne til å ryke ut. Tina gadd ikke å gjøre en dritt for å hjelpe hu videre. Så ble de uvenner, og det var god underholdning. Mari virka ganske smart og oppegående, og ville spille spillet, så jeg likte hu.

Var det ikke hun som satt og røyka hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker bare at alle gutta (spesielt Niklas) synes Mari var såå flott. Jeg synes ikke hun var all that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker bare at alle gutta (spesielt Niklas) synes Mari var såå flott. Jeg synes ikke hun var all that.

Hæ, hva snakker du om?

Anonymous poster hash: 3f617...0a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Hæ, hva snakker du om?

Anonymous poster hash: 3f617...0a3

Det er ikke fra denne sesongen :) Mari som var med nå vi snakker om og det var ingen av guttene som fattet interesse av henne! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke fra denne sesongen :) Mari som var med nå vi snakker om og det var ingen av guttene som fattet interesse av henne! :)

Eh, ja? Jeg vet da at Mari var med denne sesongen. Er jo Smalls som er på bærtur.

Anonymous poster hash: 3f617...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Det er ikke fra denne sesongen :) Mari som var med nå vi snakker om og det var ingen av guttene som fattet interesse av henne! :)

Sorry, mente å sitere smalls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja? Jeg vet da at Mari var med denne sesongen. Er jo Smalls som er på bærtur.

Anonymous poster hash: 3f617...0a3

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest LonelyAngel

Noen lignende tråd om paradise hotel danmark? Btw, sykt dårlig kvalitet på episodene inne på TVplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...