Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med alle svenskene a?

Anonym poster: ccecf63af5a3fc36468203e2ae7ae330

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det begynner litt uti mars. Paradise Hotel er min største guilty pleasure, kjenner jeg gleder meg litt allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

Triana ser så forferdelig ut. Uff a meg. Burde skaffe seg en annen programleder.

Ellers er showet relativt hjernedødt. Underholdende å se folk drite seg ut, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner hun Ariel fra før av. Dvs, vi hang sammen noen uker for noen år siden...

Anonym poster: a0c4318c8b737de0bfb9d47fb0471da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian og Vida-Lill skal være med på bakomsnakk!

Anonym poster: aeee99b5cc9c93846a7b0d6b536774af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gausdøl nummer to på Paradise Hotel. Sies å være en av bestevennene til Tommy fra fjorårets sesong. Blir spennende å se hvordan bondegutten klarer seg, og hvor lenge folk holder ut med dialekta hans

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gosh, jentene var IKKE pene!

Anonym poster: 4bcc7a9531a3cde4ca776935d11ff1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se på Paradise Hotel igjen, men lurer på hvordan det skal gå med meg og dialekta til han bondegutten!

Anonym poster: 0d5f649b8cbc6916aecda1ce653f15a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den Gausdal-dialekten er ganske søt jeg, da. Tommy var så god. :rodmer: Blir spennende i år, virka som de fleste var der for å hygge seg, men håper det blir litt drama og. Rart det var så mange svensker med.. Synes ingen av jentene var noe særlig pene, gutta var jo helt ok, men. Gleder meg hvertfall! :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den Gausdal-dialekten er ganske søt jeg, da.

Enig med deg. Liker dialekta veldig godt, men vet at det var flere blant annet på dette forumet som slet med den i fjor... Er ingen tvil om at bondegutten er den kjekkeste deltageren der, i hvert fall. Som vanlig var det få pene/kjekke mennesker. Synd at det stort sett bare er mindre pene mennesker som melder seg på. Stort sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Liker dialekta veldig godt, men vet at det var flere blant annet på dette forumet som slet med den i fjor... Er ingen tvil om at bondegutten er den kjekkeste deltageren der, i hvert fall. Som vanlig var det få pene/kjekke mennesker. Synd at det stort sett bare er mindre pene mennesker som melder seg på. Stort sett.

Synes dere han er kjekk???? Alle er sykt stygge. Skikkelig skuffende.

Anonym poster: aeee99b5cc9c93846a7b0d6b536774af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dere han er kjekk???? Alle er sykt stygge. Skikkelig skuffende.

Anonym poster: aeee99b5cc9c93846a7b0d6b536774af

Han er kjekk. Vent til du får se ham på TV - han er kjekkere enn på "presentasjonsbildet" og på videoen dagbladet har lagt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes den Gausdal-dialekten er ganske søt jeg, da. Tommy var så god. :rodmer: Blir spennende i år, virka som de fleste var der for å hygge seg, men håper det blir litt drama og. Rart det var så mange svensker med.. Synes ingen av jentene var noe særlig pene, gutta var jo helt ok, men. Gleder meg hvertfall! :danse:

Enig, den er herlig :rodmer: Elsker bondeknøl-dialekter! Skjønner ikke hvordan dere sliter sånn med å forstå jeg, har ingen problemer med det jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på masse drama. Kjedelig når folk bare er der på badeferie :roll:

Helt enig. Mer av dette!

Anonym poster: 06f10c3b327ac6d05f6e6073d6a5ff01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...