Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper på drama og skittent spill i år! :danse:

Tviler på det blir skitten spill. De norske er jo så redde for å spille spillet (noe som er det gøyeste med ph synes jeg) og mange melder seg på bare for å få en gratis ferie og bli kjendis. Blæh.

Håper på masse drama og action.

Anonym poster: 174a830323836d79cf41bac10f5aa0f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Mer av dette!

Anonym poster: 06f10c3b327ac6d05f6e6073d6a5ff01

Wow, hadde nesten glemt Lene vs. Margrethe dramaet! Det var jo bare vondt å se på. Hun Lene er jo helt bortreist og mindre saklig angrep på en person skal du lete lenge etter..

Håper på ingen mobbing (!), men mye drama i årets ph :D

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Helt enig. Mer av dette!

*snipp*

Anonym poster: 06f10c3b327ac6d05f6e6073d6a5ff01

Jeg håper virkelig IKKE på slikt drama! Det der ønsker jeg ikke å se på tv en gang til!

Jeg håper det blir flere som spiller spillet i år slik som han....umm...han... Hva pokker heter han som prøvde å spille sånn i fjor?

Så er det jo litt morsomt om der kommer inn ei ny som kan minne om Iselin. Hun var veldig underholdene :fnise:

Edit: Kristian René var det jeg skulle frem til.

Endret av Fluttershy
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som ikke synes det er et luksus hotell?? Skjønner ikke hvorfor det blir omtalt som det.

Rommene har jo en helt grei standard akkurat som på et vanlig hotell og jeg synes hele hotellet er litt shabby eller hva jeg skal kalle det. Kunne trengt litt ny maling osv. Det er jo ikke akkurat noe luksusmat der heller. De får jo severt eggerøre og loff til frokost hver dag f.eks.

KR likte jeg godt. Han turte hvert fall å spille litt og ikke bare gjøre det som flertallet sa.

Endret av smalls
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Er det bare jeg som ikke synes det er et luksus hotell?? Skjønner ikke hvorfor det blir omtalt som det.

Rommene har jo en helt grei standard akkurat som på et vanlig hotell og jeg synes hele hotellet er litt shabby eller hva jeg skal kalle det. Kunne trengt litt ny maling osv. Det er jo ikke akkurat noe luksusmat der heller. De får jo severt eggerøre og loff til frokost hver dag f.eks.

KR likte jeg godt. Han turte hvert fall å spille litt og ikke bare gjøre det som flertallet sa.

De har et nytt hotell i år visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke synes det er et luksus hotell?? Skjønner ikke hvorfor det blir omtalt som det.

Rommene har jo en helt grei standard akkurat som på et vanlig hotell og jeg synes hele hotellet er litt shabby eller hva jeg skal kalle det. Kunne trengt litt ny maling osv. Det er jo ikke akkurat noe luksusmat der heller. De får jo severt eggerøre og loff til frokost hver dag f.eks.

KR likte jeg godt. Han turte hvert fall å spille litt og ikke bare gjøre det som flertallet sa.

Enig! Ikke akkurat 5-stjernes! Jeg har vært på mye finere hotell enn det, uten at det kalles luksushotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke akkurat et luksushotell. Jeg synes rommene har ganske lav standard.

Hvis det nye hotellet er det som danskene har vært på de siste sesongene, så er ikke det hotellet heller noe luksushotell. Helt vanlig standard der å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det klippet om igjen. Hadde jeg vært i Margrethe sine sko tror jeg faktisk jeg hatt tatt ut søksmål mot Lene etter den seansen. Det der er mobbing og krenking av en annen person ikke noe annet.

Endret av Charmander
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte ikke med på den sesongen,fikk helt vondt inni meg av å se det klippet der :( At det går an å være så stygg

Anonym poster: f36eb5090226fb66ccdf09732cf7c9ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fulgte ikke med på den sesongen,fikk helt vondt inni meg av å se det klippet der :( At det går an å være så stygg

Anonym poster: f36eb5090226fb66ccdf09732cf7c9ec

Det verste er at hun faktisk har fått jobb som flyvertinne etter det der.... Hvem ansatter en sånn mobber? Jo SAS.

Anonym poster: a0c4318c8b737de0bfb9d47fb0471da6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, gleder meg!! Vet ikke helt hva jeg synes om at det er brunetter vs. blondiner, og at det er 10 jenter og 5 gutter, men kan godt hende det blir spennende. Vedder på det blir dritkleint med Paris Hilton som programleder #2 eller hva nå enn hun er, men for all del. PH er PH. Det er underholdende å se på.

Noen som kjenner noen av deltakerne som er inne i år forresten? Hadde vært litt gøy å få vite litt hva vi kan forvente oss med tanke på hvordan de er som person osv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva med de mener med konsept; blir det noe ala:

- guttene velger (i første program) om de vil sende hjem alle brunettene eller blondinene, eller

- det skal sove tre på hvert rom, en brunette og en blondine per gutt liksom.

Blir det det første velger de nok brunettene. De var penest :fnise:

Lurer også på om det er noen som kjenner/vet om noen av årets deltakere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltakerne var rimelig bleike. I dobbelt forstand. Gi de folka selvbruningskrem, sololje og godt med alkohol, ellers blir dette en skuffelse. Skuffet over puppene også. Håper de har noen puppemodeller å sende inn. Blir ikke skikkelig søppeltv uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...