Pringle Skrevet 27. juli 2015 #1601 Del Skrevet 27. juli 2015 Pasta boil-in-bag! Til ris må man i det minste passe på å riktig mengde vann til mengden ris, mens pasta bare trenger nok vann... Ikke si de har kommet med det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. juli 2015 #1602 Del Skrevet 27. juli 2015 Pasta boil-in-bag! Til ris må man i det minste passe på å riktig mengde vann til mengden ris, mens pasta bare trenger nok vann... Fatter ikke poenget med Ris boil-in-bag heller. 1 kopp ris, 2 kopper vann, en klype salt, 20 min, ferdig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juli 2015 #1603 Del Skrevet 27. juli 2015 Fatter ikke poenget med Ris boil-in-bag heller. 1 kopp ris, 2 kopper vann, en klype salt, 20 min, ferdig! Min koker alltid tørr og blir brent, så jeg synes boil in bak ris er supert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #1604 Del Skrevet 27. juli 2015 Kaffe og sushi. Folk kan jo umulig like det, og jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å late som. Anonymous poster hash: 1ca37...387 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1605 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kaffe og sushi. Folk kan jo umulig like det, og jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å late som. Anonymous poster hash: 1ca37...387 Du kan jo umulig mene dette og jeg skjønner ikke hvorfor du gidder late som. Anonymous poster hash: e9910...937 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2015 #1606 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) I sesong 2 eller 3 var det krig i England og Downton abbey trådde til for å huse sårede soldater. Men de slet med plassen og måtte bruke bibilioteket og det var mye syting over at de egentlig ikke hadde plass. Huset er jo et palass med sikkert 100 rom. Hvorfor måtte de på død og liv huse de i biblioteket??? Endret 3. oktober 2015 av DreamOn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1607 Del Skrevet 4. oktober 2015 Du kan jo umulig mene dette og jeg skjønner ikke hvorfor du gidder late som. Anonymous poster hash: e9910...937 Du må være ganske sparsomt møblert hvis du tror jeg oppriktig innbiller meg at alle bare later som. Men jeg synes det er ganske rart at noen kan like kaffe og/eller sushi, det synes jeg. Anonymous poster hash: 1ca37...387 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1608 Del Skrevet 6. oktober 2015 jeg skjønte ikke det her, rett og slett. Anonymous poster hash: 9c923...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #1609 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg skjønner ikke greien med pannekakejern og cupcakestativ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. oktober 2015 #1610 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja! Og koketorsk og steketorsk, og drikkekakao og bakekakao! Herregud hvor jeg hater disse (dessverre tilsynelatende vellykkede) forsøkene på å få mer penger ut fra forbrukerne! Utnyttingsvare? Det hadde vært ærlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. oktober 2015 #1611 Del Skrevet 8. oktober 2015 Folk som sier at penger ikke betyr noen ting! Lett å si da, for det er alltid de som HAR penger som sier det. Prøv å vær fattig, så skal du se at penger, ja det betyr nesten alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. oktober 2015 #1612 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Fluortabletter med Colasmak Verste var at jeg fantaserte om det i går ("hvorfor finnes det ikke fluortabletter med colasmak?" "hahaha, det ville vært sinnsykt"), og så dem tilfeldigvis for første gang i dag Endret 17. oktober 2015 av Pringle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 18. oktober 2015 #1613 Del Skrevet 18. oktober 2015 Selfiestang, er det ikke bare å klype fast mobilen i en sånn "klype"kleshenger? Folk som kjøper alt for mye pynt og nips. Stiger hjemme hos folk, typ shabby chic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1614 Del Skrevet 18. oktober 2015 Selfiestang, er det ikke bare å klype fast mobilen i en sånn "klype"kleshenger? Folk som kjøper alt for mye pynt og nips. Stiger hjemme hos folk, typ shabby chic. Da får man jo ikke trykka på knappenAnonymous poster hash: da8e2...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. oktober 2015 #1615 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange går i varme vinter/dunjakker nå, når det er plussgrader. Greit det er småsurt ute og kaldt, men hva med når det virkelig blir kaldt da? Jeg prøver å tyne det ut hvertfall før jeg bruker opp mine varmeste jakker nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. oktober 2015 #1616 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange går i varme vinter/dunjakker nå, når det er plussgrader. Greit det er småsurt ute og kaldt, men hva med når det virkelig blir kaldt da? Jeg prøver å tyne det ut hvertfall før jeg bruker opp mine varmeste jakker nå.. Samme her, ser ut som om det er 15 minus ute også er det 10 plussgrader. Holder jo å gå i collegejakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1617 Del Skrevet 23. oktober 2015 skjønner ikke meg på de som skylder på alle andre hver gang noe går galt. som om at de aldri klarer å ta ansvar for sine egne handlinger. Anonymous poster hash: 9c923...090 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2015 #1618 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jeg skjønner ikke folk som absolutt må skrive på engelsk når de ikke kan engelsk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 27. oktober 2015 #1619 Del Skrevet 27. oktober 2015 Pynte opp senga med sengeteppe, puter, pledd og gud veit hva annet når man ikke ser soverommet før man skal legge seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. november 2015 #1620 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg skjønner ikke greia med å ikke skulle vaske jeansbukser. Æsj! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå