Gå til innhold

Unge Mødre på FEM


Gjest susidusi

Anbefalte innlegg

Hvorfor har de ikke tekst?! Jeg skjønner ingenting av hva de sier....

Hvor drev hun gravide blondinen å malte leiligheten sammen med Barbie? Tror ikke utleier setter veldig pris på det. Også uten kvistlakk. Trodde ikke gravide burde male?

Anonym poster: 807ce845b69685ca6898986ff3f79ed8

Fordi det gjør ikke produksjonsfolkene heller :laugh:

Jeg skjønner ikke poenget jeg da, med å ta med folk som ikke klarer å prate ordentlig. Bare sånn mumling bak tenna. Tror de at folk har interesse av å bare se på henne liksom ...

Anonym poster: ec83dbc03755e0b1489022743ec851aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så bare første episode, og må innrømme at programmet bekreftet en del av de fordommene jeg hadde. Ingen av deltakerne, kanskje med et hederlig unntak for pappaen, slo meg som de skarpeste knivene i skuffen. Brunette + venninne pratet omtrent som mine ungdomsskolejenter. Er det produsentene som liker å fremstille dem som litt teite, eller hva? Jeg fikk i alle fall en flau smak i munnen av hele greia og tror ikke jeg vil se på mer.

Anonym poster: 116d92b1b6b9c7046d3915455bd8a591

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bare første episode, og må innrømme at programmet bekreftet en del av de fordommene jeg hadde. Ingen av deltakerne, kanskje med et hederlig unntak for pappaen, slo meg som de skarpeste knivene i skuffen. Brunette + venninne pratet omtrent som mine ungdomsskolejenter. Er det produsentene som liker å fremstille dem som litt teite, eller hva? Jeg fikk i alle fall en flau smak i munnen av hele greia og tror ikke jeg vil se på mer.

Anonym poster: 116d92b1b6b9c7046d3915455bd8a591

Bekreftet fordommene dine mot hvem? Unge mødre?

Jeg kan si det at det er de spesielle som melder seg på slike program. Spesielle mennesker finner du i alle aldere. Og brunetta kan forandre seg stort og bli mer voksen når hun har blitt mor/vært mor en stund. Hun er vel bare 20 år, og fortsatt bare gravid.

Anonym poster: df2ef4e954de1f3c422c548e9c07caf6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på denne sesongen av unge mødre fordi han pappaen er en gammel klasse kompis, og det er jo morsomt å se folk man skjenner på tv :)

Men må innrømme at jeg ble ganske provosert av hun blonde fra alta som kalte seg selv handy og kunne male. Hun kan ikke male, kanskje på ark med en liten pensel og vannfarger. Jeg er selv jente og maler profft uten utdanning. Nei dette blir en klein serie, virker som at FEM prøver å stille unge mødre i dårlig lys og har mer fokus på mødrene enn babyene.

Endret av rosahelikopter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Det er ganske tydelig at det norske produksjonsselskapet har en litt annen agenda enn det danske. På danske unge mødre er det mye fokus på hvordan de oppdrar barna, og veldig mye på forholdet til barnefaren. Den norske serien viser derimot de mest uheldige (håper jeg) kommentarene de kommer med for å stille personen i et svært uheldig lys. Jeg synes det er underholdene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange jentunger som blir gravide når de helt sikkert vet hvordan de skal unngå det? Eller vet de ikke det? Gir de blaffen og tror det blir morsomt å leke med en levende dukke sammen med venninnen sin? Har det blitt en trend?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si annet enn at jeg får litt bakoversveis over hvordan andre kan rakke ned på andre mennesker. Men, de har valgt å være offentlige om livet sitt. Personlig har jeg aldri kunnet vært med på dette. Blir noen ganger flau på deres vegne :P De er sikkert flotte mennesker, men programmet er ikke så flink å få det frem. Men tror hun blonde går ganske mye inn for å være ''dum''. Det virker sånn iallefall.

(Av en aller merkelig grunn ble jeg helt blank på grammatikk nå og blander inn litt nordlandsk. Beklager!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo fortelle dere at det er ikke klippet og limt for å få de til å høres mer dumme ut enn de er osv. Jeg vet veldig godt hvem Ingrid er, og hun er akkurat sånn som hun blir framstilt på tv. Så der er det ikke klippet og limt for at det skal framstilles som noe annet enn det er.

Anonym poster: db82316d0d8c0483f4b71eaf540a6494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser dere noen av dem sine blogger da? :)

Har elle 3 blogg?

Jeg kan jo fortelle dere at det er ikke klippet og limt for å få de til å høres mer dumme ut enn de er osv. Jeg vet veldig godt hvem Ingrid er, og hun er akkurat sånn som hun blir framstilt på tv. Så der er det ikke klippet og limt for at det skal framstilles som noe annet enn det er.

Anonym poster: db82316d0d8c0483f4b71eaf540a6494

syns hun virket både oppegående og søt jeg :)

Anonym poster: 79bf95d105e92836687cf9c60fc61149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...