Gå til innhold

Unge Mødre på FEM


Gjest susidusi

Anbefalte innlegg

Gjest susidusi

Så var det da klart for en ny sesong av Unge mødre. Hva synes dere om deltakerne der?

Personlig falt jeg litt for denne utrolig sjarmerende pappaen som var med :) virket så hyggelig hele mannen! Har lagt merke til at mange mener mye om hun blonde som var med. Skal innrømme at jeg lo litt for meg selv innlmellom, men reagerer kraftig på hva andre mennesker får seg til å si og skrive om denne jenta...

Noen som så på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Når er det de går?

Får ikke helt med meg det siden det går slike program hver dag og jeg aner ikke hvilket som er nytt eller repriser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Pappaen likte jeg godt. Han var søt og virket som en ålreit pappa.

Ble irritert over hu jenta som stappet hesten i den ekstremt fulle hestehengeren, det kan umulig være trafikksikkert, og hu blonde virket ekstremt blond..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare meg jeg skjønner ingenting? I en samtale med andre unge mødre sitter hun fra Mosjøen (?) og prater og spør de andre hvordan riene var. Så sier venninna at hun fikk kunstig sæd første gangen...? Hæ, hva? :klo:

Anonym poster: 6abce13e78e63a271e941e0e7c2e22be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite det er med barn i den serien nåå. Både forrige episode og den som går på FEM nå.

Anonym poster: f32567e429d991f733b38292e7327abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Kan noen forklare meg jeg skjønner ingenting? I en samtale med andre unge mødre sitter hun fra Mosjøen (?) og prater og spør de andre hvordan riene var. Så sier venninna at hun fikk kunstig sæd første gangen...? Hæ, hva? :klo:

Anonym poster: 6abce13e78e63a271e941e0e7c2e22be

Hun måtte sette igang fødselen, var sikkert på overtid. Da brukes det prostaglandiner, som sæd inneholder. Så det er jo ikke egentlig kunstig sæd, men et medikament som skal ha samme effekt som sæd har på livmormunnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare meg jeg skjønner ingenting? I en samtale med andre unge mødre sitter hun fra Mosjøen (?) og prater og spør de andre hvordan riene var. Så sier venninna at hun fikk kunstig sæd første gangen...? Hæ, hva? :klo:

Anonym poster: 6abce13e78e63a271e941e0e7c2e22be

hahahaha, reagerte på det jeg og! "jeg ble sett i gang med kunstig sæd". okei, hva i aaaalle dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite det er med barn i den serien nåå. Både forrige episode og den som går på FEM nå.

Anonym poster: f32567e429d991f733b38292e7327abd

enig! man ser jo ikke ungene i det hele tatt. syns de forrige sesongene har brydd seg mer om barna. men herregud! så en episode fra da caroline pedersen var med, og jeg må bare si at han barnefaren der... han er en skikkelig dust! nekta å skifte bleie på ungen, ville ikke holde henne en gang. djiiizes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor har de ikke tekst?! Jeg skjønner ingenting av hva de sier....

Hvor drev hun gravide blondinen å malte leiligheten sammen med Barbie? Tror ikke utleier setter veldig pris på det. Også uten kvistlakk. Trodde ikke gravide burde male?

Anonym poster: 807ce845b69685ca6898986ff3f79ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har de ikke tekst?! Jeg skjønner ingenting av hva de sier....

Hvor drev hun gravide blondinen å malte leiligheten sammen med Barbie? Tror ikke utleier setter veldig pris på det. Også uten kvistlakk. Trodde ikke gravide burde male?

Anonym poster: 807ce845b69685ca6898986ff3f79ed8

Ser meste episode nå og skjønner at Barbie er mor. Hvem var hun andre da? Jeg forstår virkelig ikke et eneste ord av hva hun sier.

Anonym poster: 807ce845b69685ca6898986ff3f79ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...