Gå til innhold

Et tarotkort på seinkvelden kanskje?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er du spydig i en tråd hvor jeg prøver å hjelpe samtidig som vi har det litt artig?

Hæ??? Nei, du skrev at dersom det ikke var flere som hadde spørsmål så kunne du lese i tråden om der var noen som hadde kommet med flere enn ett spørsmål, og så tenkte jeg det hadde vært artig om du kunne ha trukket et kort og sjekket opp i om vi hadde en kommende popstjerne i tråden. Var bare det jeg mente

Anonym poster: 9cc084e17c5d9ac6f5a9b78607fb07e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du gidder et til... Vil jeg treffe den rette snart?

Sverdronningen.

48-Minor-Swords-Queen.jpg?et=FWNsYrCbCCLahhSN8XFHbw&nmid=7327443

Det tror jeg faktisk (innen 90 dager), en mørk fyr med blå øyne. Han har hatt det mye tøft, men snakker ikke om det pga han er ferdig med det. Smart fyr. It-type, men ikke nerd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ??? Nei, du skrev at dersom det ikke var flere som hadde spørsmål så kunne du lese i tråden om der var noen som hadde kommet med flere enn ett spørsmål, og så tenkte jeg det hadde vært artig om du kunne ha trukket et kort og sjekket opp i om vi hadde en kommende popstjerne i tråden. Var bare det jeg mente

Anonym poster: 9cc084e17c5d9ac6f5a9b78607fb07e8

Ok, da skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den nye mannen jeg har møtt noe for meg?

4/Beger.

53-Minor-Cups-04.jpg?et=mcFbEWcwzuZvCAIsQHN5CA&nmid=7327443

Egentlig ikke, han vil drite seg ut og det vil være opp til deg om du gidder mer. Uansett hva du bestemmer deg for så husk på at det er ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser jobbsituasjonen min ut fra sommeren og utover?

7/Beger.

56-Minor-Cups-07.jpg?et=MgoCwyre6cgmw3oD%2B%2CEIQw&nmid=7327443

Det vil bli flere jobber å velge mellom, vær sikker på at du velger ut i fra sikkerhet nu i år. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du gjør dette. Er nok beste tråden jeg noensinne har kommet over på kg.

Lurer på en ting til. Kommer jeg inn på drømmestudiet til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at du gjør dette. Er nok beste tråden jeg noensinne har kommet over på kg.

Vær så god du, og det var trivelig å lese. :hjerter:

Lurer på en ting til. Kommer jeg inn på drømmestudiet til høsten?

2/mynter,

23-Minor-Discs-02.jpg?et=trL1FRJhpSRvD2jJaOkHhg&nmid=7327443

Ja, det gjør du. Og det blir mange baller i luften på deg samtidig da. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal skje snart?

6/Sverd.

41-Minor-Swords-06.jpg?et=NOTb3i7dsmBQ%2CZo332fW4Q&nmid=7327443

Jeg skal på en aldri så liten tur. Det høres spennende ut, jeg får håpe det er litt mer spennende enn toging til Verdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd! :)

Klarer ikke dy meg, så må bare spørre... Kommer jeg noen gang til å se han igjen?

Dommen.

20-Major-Judgement.jpg?et=4%2ByX3NLOgSeHsbIweOnTHg&nmid=7327443

Ja, begge håper på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Det vil bli flere jobber å velge mellom, vær sikker på at du velger ut i fra sikkerhet nu i år. Lykke til.

Tusen takk Gjest, dette var moro! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Kunne du ha vært så snill å se om det er noe romantikk i framtiden min? I så fall; når og blir det bra/varer det? Er han snill?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal skje snart?

6/Sverd.

41-Minor-Swords-06.jpg?et=NOTb3i7dsmBQ%2CZo332fW4Q&nmid=7327443

Jeg skal på en aldri så liten tur. Det høres spennende ut, jeg får håpe det er litt mer spennende enn toging til Verdal.

Verdal er da vel toppen på spenningslista?:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9/Staver.

72-Minor-Wands-09.jpg?et=zBmYws8Jgyo28z%2B0eNUr1g&nmid=7327443

Wow, og der er mitt eget instrument, og trompeten til stede. Du har vel ikke lagt på en blåserekke i nummeret, har du? Uansett, den vil bli kjent, men faktisk når du minst forventer det.

Takk takk! :) Det nærmeste er vel et innslag av munnspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ha vært så snill å se om det er noe romantikk i framtiden min? I så fall; når og blir det bra/varer det? Er han snill?

:)

Elskerne.

06-Major-Lovers.jpg?et=LM0ZT%2BP5FU9OJmqRrn0X0w&nmid=7327443

du vil treff en fyr, men han vil ikke være din type akkurat, eller det vil ikke være noe galt med hans utseende, men han er overhodet ikke din type, så selv om dere har en meget god kjemi sammen, så vil du nøle med å ta et valg pga du har sett for deg TYPEN DIN og han er det ikke. Så jeg har et godt råd til deg: Det her er din drømmefyr som betyr bryllup, rekkerhus, volvo og tre barn. Om du våger. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...