Gå til innhold

Et tarotkort på seinkvelden kanskje?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest SpaceBaby

Magikeren.

01-Major-Magician.jpg?et=VV6K3hyGY5LC4YN1R1XxfA&nmid=7327443

Jepp. du vil ta syvmilsstøvlene på og flytte nærmere henne. Lykke til.

Takk for positiv tilbakemelding. Men jeg ser et glass og et sverd der også. Sikker på at jeg ikke kommer til å drikke opp alle reisepengene mine og begå harakiri i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Verden.

21-Major-World.jpg?et=BJ6HnUVSEXJo4RLqNvdfoA&nmid=7327443

Ja, du er på vei inn i en ny fase i livet ditt. Du vil få det bedre og ha et nytt perspektiv på ting.

LIKER!

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, blir skjelven bare med tanken på å flytte så langt bort, men hvis det er det som skal til for å få det til, så får det bare bli slik. Ikke noen vibber mot USA? (må bare spør i og med at det er hovedsakelig irland/usa/australia jeg har sett på i forbindelse med videre studier)

(Studier er det eneste som står oppi hodet mitt for tiden, i og med at jeg går siste året på videregående og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre videre. jeg vil så mye..)

Vognen.

07-Major-Chariot.jpg?et=gdIQ1tQld29vqbT9mZ9c7w&nmid=7327443

Irland og USA er "her", du skal "der". Valg, valg, valg. Australia er strake veien bakover/opp/ned. Da blir du "enig" med deg selv. Så sats på medisinstudiet der med studiestart fra januar 2014. Lykke til.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positiv tilbakemelding. Men jeg ser et glass og et sverd der også. Sikker på at jeg ikke kommer til å drikke opp alle reisepengene mine og begå harakiri i stedet?

Aldri sikker på noe som helst, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja :s

Om det er greit vil jeg spørre en gang til? o.o

Hvordan vil det stå til med min økonomi framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja :s

Om det er greit vil jeg spørre en gang til? o.o

Hvordan vil det stå til med min økonomi framover?

2/mynter.

23-Minor-Discs-02.jpg?et=trL1FRJhpSRvD2jJaOkHhg&nmid=7327443

Den vil være grei, men intet rom for sløsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vil det gå med meg på sykehuset i neste uke?

Anonym poster: e9e49ebc710e13474568e947a232f9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er greit, hadde min nysgjerrige kjæreste et spørsmål han også ( vi er begge to fan av tarot, å bli spådd etc.)

''Hva er nøkkelen for å komme ut av/ forbedre min depresjon?''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vognen.

07-Major-Chariot.jpg?et=gdIQ1tQld29vqbT9mZ9c7w&nmid=7327443

Irland og USA er "her", du skal "der". Valg, valg, valg. Australia er strake veien bakover/opp/ned. Da blir du "enig" med deg selv. Så sats på medisinstudiet der med studiestart fra januar 2014. Lykke til.

Problemet mitt er at jeg bare oppnår generell studiekompetanse til sommeren (har ikke realfag), hvilken av de ulike modellene er det jeg skal rette meg inn mot; "Den europeiske modellen" "Melbourne-modellen" "Graduate Entry"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverddronningen.

48-Minor-Swords-Queen.jpg?et=FWNsYrCbCCLahhSN8XFHbw&nmid=7327443

Aner ikke om du er mann eller kvinne, men vedkommende du vil treffe (regner med kjønn vil passe uansett hva du er) er mørk og pen med blå øyne. Vil ikke være av typen som snakker i store forsamlinger eller gjør mye ut av seg, men vet hvordan det er å ha det tøft. Jobber med hodet, ha interesse for IT. Lykke til.

En høy og mørk fremmed altså... Men takk for svar! Det var jo så gode nyheter at jeg håper det stemmer. Jeg har alltid syntes dette har vært spennende, men aldri prøvd det ut, så nå venter jeg i spenning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil det gå med meg på sykehuset i neste uke?

Anonym poster: e9e49ebc710e13474568e947a232f9f4

Rettferdighet.

11-Major-Strenght.jpg?et=sT0qNlV1qGVkFnrKsYAiCw&nmid=7327443

Som vanlig, var linjen som kom i hodet mitt. Du vil ligge der i ei seng som ikke er din, føle du er i veien, folk som forteller deg hva du skal gjøre og forventer du er "snill", kropslig autonomi kan du bare glemme pga da kommer legen din og kjefter på deg.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er greit, hadde min nysgjerrige kjæreste et spørsmål han også ( vi er begge to fan av tarot, å bli spådd etc.)

''Hva er nøkkelen for å komme ut av/ forbedre min depresjon?''

9/Beger.

58-Minor-Cups-09.jpg?et=9meP%2B6wb9LmU1f2a0kyy9Q&nmid=7327443

Å forkaste alt som smaker av The Secret. Det er ikke slik at du har tenkt for mange depressive tanker og at du kan for det selv. Det er strake veien til å gi deg dårlig samvittighet for at ting er slik de er. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg bare oppnår generell studiekompetanse til sommeren (har ikke realfag), hvilken av de ulike modellene er det jeg skal rette meg inn mot; "Den europeiske modellen" "Melbourne-modellen" "Graduate Entry"?

7/Staver.

70-Minor-Wands-07.jpg?et=kViv3HE5Cp4b%2BSyd4gRuKA&nmid=7327443

Den modellen som du klarer uten for mye hjelp og støtte utenfra. De andre har nok med sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du spurte om flere: vil jeg klare å oppnå målet jeg har satt meg til sommeren?

Myntpasjen.

32-Minor-Discs-Page.jpg?et=031S9vYtqK%2BKOCZ9iOXQSQ&nmid=7327443

Det vil du, hvis du fortsetter med ungdommelig glød og ikke gir opp. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt! Alltid hatt lyst til dette:)

Hvordan vil det gå med mine drømmer om reising? (Jorda rundt og slikt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7/Staver.

70-Minor-Wands-07.jpg?et=kViv3HE5Cp4b%2BSyd4gRuKA&nmid=7327443

Den modellen som du klarer uten for mye hjelp og støtte utenfra. De andre har nok med sitt.

huh? Kunne du forklart det litt annerledes, jeg forsto ikke helt :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! Alltid hatt lyst til dette:)

Hvordan vil det gå med mine drømmer om reising? (Jorda rundt og slikt)

Den Hengte Mann.

12-Major-Hanged.jpg?et=zV4n8jKboV1g%2CBvWWnCW5A&nmid=7327443

He, he, he. Kanskje du skal komme igang med planleggingen i stedet for bare å henge der og tenke på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...