Gå til innhold

Vitenskapelig bevist - kvinner kan ikke spille fotball


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sveriges kvinnelandslag tapte mot 17-årige gutter

Mens Norge i dag sikret seieren i en vinterturnering mot andre kvinnelandslag, vekker Sveriges landslagskvinner oppsikt med sitt tap for AIKs guttelag for 17-åringer.

0-3 ble resultatet da Pia Sundhages svenske landslagskvinner spilte to ganger 30 minutter mot AIKs guttelag bestående av 16- og 17-åringer i går. I den andre omgangen tok i tillegg guttelaget en forsvarsspiller av banen for å gi landslaget større muligheter til seier.

http://www.vg.no/spo...?artid=10074057

Så er det bevist en gang for alle, kvinner er så dårlige til å spille fotball at selv en gjeng mindreårige snørrunger kan slå selv de beste av kvinnene.

Et godt og velment råd til alle kvinner, hold dere unna mannssportene hvis dere ikke ønsker å bli latterliggjort. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enda en grunn til å elske kvinner.

vi lever i 2013, hvem faen bryr seg om fotball?

Endret av JackCrews
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at du,lillevenn, kan finne deg ett annet forum å sutre over kvinner på, ett med dine likesinnede, kanskje. De fleste biter ikke på disse "kvinner suger" trådene lengere. Eller så kan du kanskje tre inn i den virkelige verden sammen med oss andre? :)

Anonym poster: 2f4ff85a021b88ecd4a97e47f23e117f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnehater'n

Er det bare meg som har lagt merke til at den berømte kvinnehateren er tilbake?

Det er mange poster i forumet for tiden som stinker kvinnehat

Hva flaten gjør folk som hater kvinner på et kvinneforum? Jo ,de oser ut av eder galle og hat.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=714981

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=715189

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=714038

og denne tråden ..

Get a f*n life will ya!?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveriges kvinnelandslag tapte mot 17-årige gutter

Mens Norge i dag sikret seieren i en vinterturnering mot andre kvinnelandslag, vekker Sveriges landslagskvinner oppsikt med sitt tap for AIKs guttelag for 17-åringer.

0-3 ble resultatet da Pia Sundhages svenske landslagskvinner spilte to ganger 30 minutter mot AIKs guttelag bestående av 16- og 17-åringer i går. I den andre omgangen tok i tillegg guttelaget en forsvarsspiller av banen for å gi landslaget større muligheter til seier.

http://www.vg.no/spo...?artid=10074057

Så er det bevist en gang for alle, kvinner er så dårlige til å spille fotball at selv en gjeng mindreårige snørrunger kan slå selv de beste av kvinnene.

Et godt og velment råd til alle kvinner, hold dere unna mannssportene hvis dere ikke ønsker å bli latterliggjort. XD

Det kan godt hende at på noen avgjørende egenskaper innenfor fotball så har veltrente menn og eldre junjor-gutter ferdigheter som kvinnelige fotballspillere ikke kan kompensere for.

Og så?

Junjorlaget til Barcelona ville mest sansynlig slå flertallet av norske herrelag ned i støvlene. Antakelig fra nederste divisjon til langt opp i tippeligaen.

Ville det bety at alle lag som tapte mot juniorlaget til Barca skulle legge ned?

Jenter og kvinner bør spille fotball alt det de lyster! Det er en litt anderledes måte å spille fotball på, for du har ikke helt den samme fysiske styrken og akselerasjonen, men når det gjelder teknikk, taktikk, spillforståelse, vinnervilje +++ er det ingen grunn til at jenter/kvinner ikke kan nå det samme nivået.

Jeg har sett en del på de internasjonale mesterskapene i fotball for kvinner de siste ti årene. Kvinnefotballen er ung, men har utviklet seg mye raskere enn herrefotballen når det gjelder kvalitetsheving. Det er bare inkompetent, fordomsfult piss å ikke få med seg hvor bra kvinnefotballen har blitt. Dette skjer på tross av at mannlige lannslagsspillere kommer fra klubber med vanvittige resurser og landslag med store budsjetter, mens landslagsspillere på damesiden lever under mye trangere kår. Ville ikke forundre meg om juniorlaget til AIK har et langt større budsjett og støtteaparat i ryggen enn det svenske damelandslaget og de klubbene de kommer fra.

Jeg vet ikke helt hva du ønsker å oppnå med innlegget ditt, men dersom du ønsker å framstå som en fordomsfull, tøffelhelt med mindreverdighetskompleks, som kun tør å hevde deg på et nettforum, så har du lykkes særdeles bra. :filer:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

De kan spille fotball.........Men de ligger nok på samme nivå som 10-11 år gammle gutter.

Men det at de taper mot 16-17 åringer er ikke overasket. Det hadde vært mer overaskende vist kvinnelandslaget hadde vunnet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Onegin

Junjorlaget til Barcelona ville mest sansynlig slå flertallet av norske herrelag ned i støvlene. Antakelig fra nederste divisjon til langt opp i tippeligaen.

Jeg mener og huske at juniorlaget til Valencia slo Stabæk sitt A-Lag for noen år siden. Altså på den tiden da Stabæk var gode

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par milliarder mennesker

jeg ser dine milliarder, og høyner med den massen som gir blanke f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

jeg ser dine milliarder, og høyner med den massen som gir blanke f

Er du en av disse som går rundt og tror fordi du ikke liker noe så liker ingen andre det heller ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en av disse som går rundt og tror fordi du ikke liker noe så liker ingen andre det heller ?

nei, er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

En ting jeg har merket meg med kvinnefotballen er keeperarbeidet. Hva er problemet der egentlig? Alle mål er jo sånne lumper som dupper så pent over en keeper som totalt feilberegner ballbanen. Kan det ha noe med kvinner og romfølelse å gjøre? En eller annen psykisk skavank må det ihvertfall være, for en kan ikke skylde de måla der på fysikken.

http://youtu.be/XqWDoRZO0_U

Denne videoen er forresten fra VM, altså det beste verden har å by på av kvinnelige fotballkeepere.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Å løpe etter en ball viser til lav inteligens det er noe hunder gjør, mennesker er bedre enn det, så å være god i å løpe etter en ball er ikke noe å være stolt av. viser bare kvinner er høyere utviklet siden dem ikke er så hundeaktige som menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende at på noen avgjørende egenskaper innenfor fotball så har veltrente menn og eldre junjor-gutter ferdigheter som kvinnelige fotballspillere ikke kan kompensere for.

Og så?

Junjorlaget til Barcelona ville mest sansynlig slå flertallet av norske herrelag ned i støvlene. Antakelig fra nederste divisjon til langt opp i tippeligaen.

Ville det bety at alle lag som tapte mot juniorlaget til Barca skulle legge ned?

Jenter og kvinner bør spille fotball alt det de lyster! Det er en litt anderledes måte å spille fotball på, for du har ikke helt den samme fysiske styrken og akselerasjonen, men når det gjelder teknikk, taktikk, spillforståelse, vinnervilje +++ er det ingen grunn til at jenter/kvinner ikke kan nå det samme nivået.

Jeg har sett en del på de internasjonale mesterskapene i fotball for kvinner de siste ti årene. Kvinnefotballen er ung, men har utviklet seg mye raskere enn herrefotballen når det gjelder kvalitetsheving. Det er bare inkompetent, fordomsfult piss å ikke få med seg hvor bra kvinnefotballen har blitt. Dette skjer på tross av at mannlige lannslagsspillere kommer fra klubber med vanvittige resurser og landslag med store budsjetter, mens landslagsspillere på damesiden lever under mye trangere kår. Ville ikke forundre meg om juniorlaget til AIK har et langt større budsjett og støtteaparat i ryggen enn det svenske damelandslaget og de klubbene de kommer fra.

Jeg vet ikke helt hva du ønsker å oppnå med innlegget ditt, men dersom du ønsker å framstå som en fordomsfull, tøffelhelt med mindreverdighetskompleks, som kun tør å hevde deg på et nettforum, så har du lykkes særdeles bra.

For noe kulturmarxistisk pjatt, men slikt er nok dessverre å vente av en som presterer å åpne med tilbakevisning av sin egen etterfølgende konklusjon.

Det som irriterer mange er ikke at kvinner spiller fotball, men at virkelighetsfjerne kulturmarxister på feministideologisk grunnlag tuter oss ørene fulle med åpenbart tøv som at kvinner er på, eller kan nå, samme nivå som menn.

Akkurat som om damelandslaget i håndball er bedre enn herrelandslaget i håndball, fordi damelandslaget oppnår bedre plasseringer i kvinnekonkurranser enn herrelandslaget i mannskonkurranser, når det er helt åpenbart at håndballandslaget for kvinner, som representerer noe av det beste av kvinneidrett i Norge, ville vært sjanseløse og totalt hinsides håp om seier mot håndballandslaget for menn, som representerer noe av det dårligste av mannsidrett i Norge, i en håndballkamp?

Vik fra meg, middelmådige og hjernevaskede idioter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Jeg har alltid ment at i OL og andre konkurranser burde man ikke gi gullmedaljer til kvinner. En gullmedalje skal bety at man er "best og ferdig med den saken" og ikke bare "best blandt kvinner".

Derfor foreslår jeg som fast standard: Gull, sølv og bronse for menn. Jern, tinn og nikkel for kvinner og paralymics-deltagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å løpe etter en ball viser til lav inteligens det er noe hunder gjør, mennesker er bedre enn det, så å være god i å løpe etter en ball er ikke noe å være stolt av. viser bare kvinner er høyere utviklet siden dem ikke er så hundeaktige som menn.

self-loathing-industry-wants-you-22149-20121128-595.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har litt med rekrutering å gjøre også, fotballen har mange talenter å velge blandt sammenlignet med kvinner. Ellers så jeg en gang en nasjonal mester (mann) prøve seg i mot en av pro tenis spillerene, det kan ha vært Steffi Graf. Han tapte. Jeg tror ikke noen norsk mester hadde slått feks Sharapova. Så jeg tror ikke det er slik i alle idretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Et godt og velment råd til alle kvinner, hold dere unna mannssportene hvis dere ikke ønsker å bli latterliggjort. XD

Beklager men det der gir ingen mening. Alle vet at kvinner ikke er like god som menn. Derfor konkurrerer kvinner mot kvinner og ikke mot menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har litt med rekrutering å gjøre også, fotballen har mange talenter å velge blandt sammenlignet med kvinner. Ellers så jeg en gang en nasjonal mester (mann) prøve seg i mot en av pro tenis spillerene, det kan ha vært Steffi Graf. Han tapte. Jeg tror ikke noen norsk mester hadde slått feks Sharapova. Så jeg tror ikke det er slik i alle idretter.

Ja, det er derfor kvinnelige tennisspillere bare konkurrerer med kvinnelige tennisspillere, og ikke med mannlige tennisspillere, fordi hvem som er best ikke har noe med kjønn å gjøre. :roll:

Den kulturmarxistiske propagandaen har åpenbart gjort en helvetes god hjernevaskjobb, når angivelig intelligensmessig likestilte mennesker kan få seg til å hevde noe så virkelighetsfjernt som at det bare har å gjøre med rekruttering av talenter at menn er kvinner overlegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...