Gå til innhold

Aldri i hele mitt liv blitt redd av en film


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ekleste er at det faktisk finnes et sånt sted. :haar:

Jeg regnet med det. Er ikke det noe av greia i the river? At de finner "ekte" historier? (Lenge siden jeg har sett det).

Jeg skal ihvertfall holde meg langt unna det stedet. Dukker i trær er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg regnet med det. Er ikke det noe av greia i the river? At de finner "ekte" historier? (Lenge siden jeg har sett det).

Jeg skal ihvertfall holde meg langt unna det stedet. Dukker i trær er ubehagelig.

Har bare sett tre episoder så jeg aner ikke. Skulle gjerne sett videre, men. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett tre episoder så jeg aner ikke. Skulle gjerne sett videre, men. :fnise:

Du må jo se videre! Du kan ikke bare stoppe nå! Jeg turte å se det alene, og jeg er egentlig ikke veldig tøff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok det har litt med at du kanskje bor trygt hjemme med mor&far (eller en av dem)?

Jeg kan love deg at dersom man bor langt ute i villmarken, uten naboer - og er alene er kveld... Ja, da får man en helt annen opplevelse av selv en dårlig skrekkfilm.

Hus på bakkeplan, ingen naboer. Bare villmark. Og skog. Alene. Tør du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg ble så redd av en liten scene så tør jeg ikke se mer. :ler: Hvertfall ikke alene!

Men den dukkescenen er jo faktisk ekkel. Da må du få med deg noen til å se. Du må jo finne ut av hva som skjer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Twin Peaks når du er gammel nok :sjokkert:

Anonym poster: ba25b096703ac93158b53c8e7371e2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Men den dukkescenen er jo faktisk ekkel. Da må du få med deg noen til å se. Du må jo finne ut av hva som skjer! :D

Er ikke så nysgjerrig at jeg begynner å se det igjen. Utsetter meg ikke for det faenskapet :ler:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den eneste "skummelfilmen" jeg noen gang har blitt skikkelig redd av er "the haunting in connecticut". hadde mareritt leeenge!! og første gang jeg så den var jeg 17! :(

Ho ho. Den husker jeg også. Var utrolig ekkel film. Men var det dokumentaren du så eller den andre(tror det ble lagd en spillefilm av dokumentaren)?

Anonym poster: bd1ed321d227c00cf8dae6169272391f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

en dag mortem.. en dag..

I'lll be waitin'.

Så traileren til the haunting in connecticut nå. Herregud, noen av de scenene.. :haar:

Innser nå at jeg er en skikkelig pyse. :ler:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så nysgjerrig at jeg begynner å se det igjen. Utsetter meg ikke for det faenskapet :ler:

Haha :fnise: en dag tar nysgjerrigheten overhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Haha :fnise: en dag tar nysgjerrigheten overhånd.

Er redd for det. Kommer til å svime av under de første fem minuttene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det har noe med at empati delen av hjernen ikke er fullstendig utviklet enda. Jeg så også masse skrekkfilmer (og gjør det enda) som unge/tenåring, og det affekterte meg ikke overhodet. Nå som jeg er nesten 30 så har jeg ett helt annet synspunkt på slike filmer. Jeg kan relatere til frykten, til smertene, til ønsket å kunne komme seg vekk men ikke ha muligheten fordi noen ikke lar deg.

Jeg sitter ikke å er dritredd, men jeg sympatiserer mye mer og derfor blir filmene mye eklere.

Anonym poster: e57f6a28b152af20f73eddf7fd1e003f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for det. Kommer til å svime av under de første fem minuttene. :ler:

Haha. Ser det for meg! Du får sitte med sånn nødalarm i hånden, så hvis du slår hodet i bordet i falle, så kan noen redde deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho. Den husker jeg også. Var utrolig ekkel film. Men var det dokumentaren du så eller den andre(tror det ble lagd en spillefilm av dokumentaren)?

Anonym poster: bd1ed321d227c00cf8dae6169272391f

jeg så spillefilmen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...