Gå til innhold

Aldri i hele mitt liv blitt redd av en film


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt? Jeg er 14 (blir 15 i år) og har sett mange skrekkfilmer. The Ring (begge), Saw (alle), Hostel (1 og 2), Martyrs, Paranormal Activity (vet ikke hvor mange det fins, men jeg har ihvertfall sett en eller annen japansk versjon), The Woman In Black, Midnigh Meat Train, Fritt Vilt, Cabin in The Woods, My Bloody Valentine, osv. Ingen av de filmene har gjort meg redd.

Venner i samme alder blir redd bare de ser filmer som Shutter Island liksom.

Anonym poster: 3c3f90e07c8bfee0c691caff33108db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den eneste "skummelfilmen" jeg noen gang har blitt skikkelig redd av er "the haunting in connecticut". hadde mareritt leeenge!! og første gang jeg så den var jeg 17! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler det samme! Eneste som er, er at jeg skvetter, men blir ikke redd. Føles litt rart ut å tenke på å være redd av en film? Hm.

Anonym poster: 2478e7c5330112c26967f6066be22577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler det samme! Eneste som er, er at jeg skvetter, men blir ikke redd. Føles litt rart ut å tenke på å være redd av en film? Hm.

Anonym poster: 2478e7c5330112c26967f6066be22577

Jeg er faktisk en veldig skvetten person. Hvis jeg feks står på kjøkkenet og lager meg mat og pappa sier "hei" så skvetter jeg veldig, haha. Jeg tåler å se blod, og jeg vet at skrekkfilmer er bare tull og tøys, så derfor er det veldig vanskelig å bli redd av en film ja.

-TS

Anonym poster: 3c3f90e07c8bfee0c691caff33108db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du blir redd av andre typer filmer, men på en annen måte? Man blir jo ikke akkurat "redd" (i form av at man skvetter) av Schindler's list - men det er jo en skremmende film. Kanskje det er "fantasi"-greiene du ikke synes er så skummelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Ts, sjekk ut serien The river. Fikk invollene mine til å knyte seg. :ler: Har bare sett tre episoder og tør ikke fortsette. (vil ikke se den alene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som faktisk blir reddere av ekle filmer når de blir mer voksne og litt mer reflekterte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg er langt over 30 år og fortsatt ikke blitt redd av å se på en film

Btw; The River er en superdårlig serie. Jeg klarer ikke finne noe skummelt med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg er langt over 30 år og fortsatt ikke blitt redd av å se på en film

Btw; The River er en superdårlig serie. Jeg klarer ikke finne noe skummelt med den

Jeg fikk blackout fordi jeg ble så redd. xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du blir redd av andre typer filmer, men på en annen måte? Man blir jo ikke akkurat "redd" (i form av at man skvetter) av Schindler's list - men det er jo en skremmende film. Kanskje det er "fantasi"-greiene du ikke synes er så skummelt?

Jeg ser filmer flere ganger i uken, så.

Men ja, fantasifilmer med demoner, vampyrer og sånt slags tull sitter jeg bare og ler av.

-TS

Anonym poster: 3c3f90e07c8bfee0c691caff33108db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg fikk blackout fordi jeg ble så redd. xD

:skratte:

Sorry, jeg forstår at folk blir skremt av filmer/serier altså, vi er jo forskjellige, men jeg klarer bare ikke se for meg at noen blir skremt av den serien (iallefall ikke de første episodene...mulig den blir skumlere senere i serien)

Men samtidig så må det jo være litt kult å bli skikkelig redd også da.

Jeg higer etter akkurat den følelsen når jeg ser filmer. Leter etter skumle filmer nettopp for å oppnå den følelsen, men enda ikke funnet en.

Har funnet filmer jeg syns er litt småekle, men likevel ikke skremmende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurifix

Å skvette er ikke det samme som å være redd.

Jeg skvetter noe helt jævlig av alt i skrekkfilmer, men det er ingen skrekkfilmer som får meg til å løpe opp trappa av redsel. Bøker derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

:skratte:

Sorry, jeg forstår at folk blir skremt av filmer/serier altså, vi er jo forskjellige, men jeg klarer bare ikke se for meg at noen blir skremt av den serien (iallefall ikke de første episodene...mulig den blir skumlere senere i serien)

Men samtidig så må det jo være litt kult å bli skikkelig redd også da.

Jeg higer etter akkurat den følelsen når jeg ser filmer. Leter etter skumle filmer nettopp for å oppnå den følelsen, men enda ikke funnet en.

Har funnet filmer jeg syns er litt småekle, men likevel ikke skremmende

Det er filmingen som gjør det. :fnise: I den første episoder da han ene ble løftet opp av det usynelige.. herregud. :haar: Var da jeg fikk en liten blackout. :fnise: Ble litt småkvalm og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det. Blir sjeldent redd av filmer jeg syntes er for unaturlige. Men, det er en film som har skremt dritten ut av meg. Bare ved hele stemningen. "The shining". Det er nok min favorittskrekkfilm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er filmingen som gjør det. :fnise: I den første episoder da han ene ble løftet opp av det usynelige.. herregud. :haar: Var da jeg fikk en liten blackout. :fnise: Ble litt småkvalm og.

Har du sett den episoden med dukkene i treet da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt over 30 år og fortsatt ikke blitt redd av å se på en film

Btw; The River er en superdårlig serie. Jeg klarer ikke finne noe skummelt med den

Ikke jeg heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Har du sett den episoden med dukkene i treet da? :P

Ikke nevn det!! :haar :haar:

Edit; ble så redd bare at tanken så jeg klarte ikke skrive smileyen riktig engang. :ler:

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nevn det!! :haar :haar:

Edit; ble så redd bare at tanken så jeg klarte ikke skrive smileyen riktig engang. :ler:

Haha. Den episoden syntes jeg var litt creepy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...