Gå til innhold

Er jeg gravid? Et lite håp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Testen idag var blendahvit etter 5 minutter :( Kanskje en liten anelse til strek om man ser godt etter, men tolker den som negativ. Men så tenker jeg. Er bare 9 DPO. Den svakt positive igår var A1 test. Den idag var en fra billige tester. Kan de ha ulik sensitivitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de kan ha ulik sensitivitet. Du burde egentlig ikke teste før den dagen du forventer mens.

Anonym poster: 93deb484a255361b507e5c43d6dba9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha ventet med å teste til mensen uteblir.....evt dagen før forventet mens. Når skal du egentlig ha den? Du kan godt være gravid selv om du testet negativt idag, siden det er for tidlig å ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet mens er den 21.01. En uke til! Ble bare så utrolig spent pga den svake streken igår.

Har fortsatt stikninger i magen, så håper i det lengste at det er noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo ikke noe rart om du får blendahvit test hvis det er ei uke til forventet mens!! Jeg klarte ikke å se to streker på det bildet du la ut, dessverre..... Men igjen; altfor tidlig å teste, så det er jo fortsatt et håp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Rfsu testen kan du teste en uke før forventet mens, så hvis du ikke vil vente en uke, så kan du jo prøve denne http://www.rfsu.se/no/norsk/produkter/hjemmetester/graviditetstest/

De selger den på apoteket, samt noen daglivarebutikker (rema vet jeg hvertfall).

Anonym poster: ac5b470619ec05c570f0c9d6cd800c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde uansett ventet til dagen mensen ikke kommer, selv om det er en uke til :) Du blir jo ikke mindre gravid i mellomtiden hvis du er gravid og egget har festet seg :)

Da jeg var gravid fikk jeg første time i uke 10, ringte til legekontoret mitt dagen etter en positiv test i uke 4.

Anonym poster: 5dec5b6c1193b181a34b4c72ffe31596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gi meg med den testinga :P Hehe.. Tok en ny test nå, og den er like negativ. Tror jeg må innse at håpet er ute! Bedre lykke neste mnd :)

Har ikke hatt så mye stikkinger i livmor/eggstokker idag heller, så tror det som var der må ha gått til grunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg testingen til side og se an hvordan det blir med tante rød.

Håper det klaffer for deg snart :) Denne ventingen hadde nok gjort meg sprø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er negativ. Det blir ikke bedre at folk gratulerer deg eller er ovebevist at det er to streker der.

Anonym poster: b6ef63fa894513b2c0f5d62e74853696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg testingen til side og se an hvordan det blir med tante rød.

Håper det klaffer for deg snart :) Denne ventingen hadde nok gjort meg sprø :fnise:

Yes, tror jeg følger det rådet nå :P hehe.. Blir jo helt tullete av det her :)

Og tusen takk, det håper jeg og :D

Har ihvertfall bestilt meg masse EL tester fra ebay, så jeg skal nå finne riktig tidspunkt å prøve på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bli oppgitt over meg! Testnarkis som jeg har blitt så måtte jeg ta en test i ettermiddag. Fikk 30 tester i posten, så har jo så mange :P men altså!

Er det en svaaaak strek eller ser jeg ønskesyner? Hehe

post-66436-0-54634200-1358354660_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser streken, men usikker på om det er farge i den? Er den rosa, og hvor er testen fra. Har veldig dårlig erfaring med ebay testene selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,jeg må nå le litt av deg :fnise: Men forstår deg veldig godt, kommer til å bli slik selv jeg ;)

Hmm,skeptisk. Om jeg legger godviljen til så kan jeg se en slags skygge/særdeles svak strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser streken, men usikker på om det er farge i den? Er den rosa, og hvor er testen fra. Har veldig dårlig erfaring med ebay testene selv..

Kjøpte sånn 30 pakk med tester på Ebay. One Step heter de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,jeg må nå le litt av deg :fnise: Men forstår deg veldig godt, kommer til å bli slik selv jeg ;)

Hmm,skeptisk. Om jeg legger godviljen til så kan jeg se en slags skygge/særdeles svak strek.

Må glise av meg selv og jeg :P Hehe! Har time hos gynekolog imorgen. Privat som bruker innvendig UL. Kan hun evnt se noe? Er jo fortsatt 5 dager igjen til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre de jeg alltid fikk skygge på:( Anbefaler deg heller billigtester. Med det sagt kan dette selvsagt være starten på noe.

Håper alt jeg kan for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre de jeg alltid fikk skygge på :( Anbefaler deg heller billigtester. Med det sagt kan dette selvsagt være starten på noe.

Håper alt jeg kan for deg

Håper det er starten på noe :)

Jeg blir jo helt gal i hodet av det her! På Søndag tok jeg jo også en A1 graviditetstest fra apoteket. Den og viste en ekstremt svak strek. Og siden har jeg bare fått negative tester. Også negativ igår med One Step, samt negativ idag tidlig. Men idag tidlig så tissa jeg på strimlen, og noe sa meg at det kanskje ble feil siden den da gikk langt over maksfeltet. Så da bare måtte jeg ta en til hvor jeg hadde tissa på kopp. Får nok bare ta en ny en imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...