Gå til innhold

Er jeg gravid? Et lite håp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Ja, for kjemisk graviditet er når egget et befrukta, men det skjer noe feil med utviklinga? Håper det går bra jeg :D

Kjemisk graviditet er når egget er befruktet, men fester seg aldri helt. De sier vel at ca 50% av alle graviditeter ender i abort, og da er mesteparten helt i begynnelsen, rett før/rundt forventet mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki :) Krysser fingra for at det ikke er en kjemisk graviditet da :) Om neste test også har en strek. Når bør man kontakte lege eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :) Krysser fingra for at det ikke er en kjemisk graviditet da :) Om neste test også har en strek. Når bør man kontakte lege eventuelt?

Du behøver ikke å kontakte lege før etter/nærmere uke 12 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke å kontakte lege før etter/nærmere uke 12 ;)

Oki, takk for svar :)

Går det ann å få tidlig ultralyd eventuelt?

Har hatt en SA før (da visste jeg ikke at jeg var gravid engang), og er redd for at det skal skje denne gangen og :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk for svar :)

Går det ann å få tidlig ultralyd eventuelt?

Har hatt en SA før (da visste jeg ikke at jeg var gravid engang), og er redd for at det skal skje denne gangen og :O

Jeg

er litt usikker på det med tidlig ultralyd, du kan jo eventuelt ta det privat? VI gjorde det sist gang. Men om du finner ut av det, oppdater meg gjerne :D Jeg hadde også en SA sist gang, og skal uansett ha tidlig ul neste gang, og er jo bare bonus om jeg får det gratis av staten, fremfor privat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg

er litt usikker på det med tidlig ultralyd, du kan jo eventuelt ta det privat? VI gjorde det sist gang. Men om du finner ut av det, oppdater meg gjerne :D Jeg hadde også en SA sist gang, og skal uansett ha tidlig ul neste gang, og er jo bare bonus om jeg får det gratis av staten, fremfor privat :)

Ja, koster vel fort en tusenlapp om man må gjøre det privat :P Tidlig UL vil jeg ha uansett, så jeg slipper å være så nervøs.

Skal holde deg oppdatert jeg :)

Ta en ny graviditetstest imorra tidlig.. Skikkelig nervøs :O Huff, tenk om den blir blendahvit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, koster vel fort en tusenlapp om man må gjøre det privat :P Tidlig UL vil jeg ha uansett, så jeg slipper å være så nervøs.

Skal holde deg oppdatert jeg :)

Ta en ny graviditetstest imorra tidlig.. Skikkelig nervøs :O Huff, tenk om den blir blendahvit :(

Jeg tror vi betalte rundt 1000 da vi tok tidlig ultralyd, men jeg tok også blodprøve for å sjekke hcg nivå, for å få påvist sa/ma. Om den er blendahvit så tar du en ny test igjen i over i morgen :) Og du...? tenk om det er to streker der...?

(Jeg må bare si at du er FLINK som klarer å vente til i morgen ,jeg hadde løpt å tisset på en pinne atm :P heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi betalte rundt 1000 da vi tok tidlig ultralyd, men jeg tok også blodprøve for å sjekke hcg nivå, for å få påvist sa/ma. Om den er blendahvit så tar du en ny test igjen i over i morgen :) Og du...? tenk om det er to streker der...?

(Jeg må bare si at du er FLINK som klarer å vente til i morgen ,jeg hadde løpt å tisset på en pinne atm :P heheh

Har lest at det er størst konsentrasjon av HCG på morgenurin, så derfor venter jeg xD Er jo bare 8 DPO. 9 imorra. Så jeg tar ingen sjangser :P Hehe. Har jo bare 1 test igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at det er størst konsentrasjon av HCG på morgenurin, så derfor venter jeg xD Er jo bare 8 DPO. 9 imorra. Så jeg tar ingen sjangser :P Hehe. Har jo bare 1 test igjen også.

Ja er jo absolutt veldig smart! og om du bare har en test igjen så skjønner jeg det veldig! Aahh så spennende, gleder meg til å sjekke her inne når jeg sitter på bussen i morgen. (håper på en god nyhet da) :D Skal krysse fingre for deg jeg, og sende deg en ekstra god tanke når jeg legger meg ikveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Spørs vel hvor i landet du bor :) Her i Stavanger koster det 500 kr for privat UL.

Du kan jo høre med legen din om hun kan henvise deg fordi du har hatt SA tidligere og er urolig.

Ville tatt i uke 8 :) Vist hjertet dunker da er det stor sjans for at det ikke blir SA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel hvor i landet du bor :) Her i Stavanger koster det 500 kr for privat UL.

Du kan jo høre med legen din om hun kan henvise deg fordi du har hatt SA tidligere og er urolig.

Ville tatt i uke 8 :) Vist hjertet dunker da er det stor sjans for at det ikke blir SA :)

Enig ang uke 8! da skal jo hjertet ha begynt å slå, og de fleste leger annbefaler å ikke ta før uke 7/8 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får 2 streker imorra så blir jeg superglad :D Kommer til å hoppe i taket, hehe!!

Jeg pleier å sove ganske lenge da, kanskje helt til kl 11-12, men oppdaterer så snart resultatet er klart :D

500 kr for UL var jo absolutt en fin pris :):)

ååå, får sikkert ikke sove inatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får 2 streker imorra så blir jeg superglad :D Kommer til å hoppe i taket, hehe!!

Jeg pleier å sove ganske lenge da, kanskje helt til kl 11-12, men oppdaterer så snart resultatet er klart :D

500 kr for UL var jo absolutt en fin pris :) :)

ååå, får sikkert ikke sove inatt :P

11-12?? åå det hørtes deilig ut! her står alarmen på 05:30 :P Veldig spent på oppdatering ihvertfall :D (dette ble jo reine prøvedagbok dette) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11-12?? åå det hørtes deilig ut! her står alarmen på 05:30 :P Veldig spent på oppdatering ihvertfall :D (dette ble jo reine prøvedagbok dette) :P

Ja, kan lett sove 10 timer før jeg våkner :P Er så vannvittig trøtt, og har slitt med en del ting som har gjort at jeg ble sykemeldt. Om 1 uke er det jobb at, så da må jeg begynne å stå opp tidlig :O

Syns dette er skikkelig spennende selv, og er så rørt over at så mange bryr seg :D

Dette må vel nesten bli en slags prøvedagbok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Om jeg får 2 streker imorra så blir jeg superglad :D Kommer til å hoppe i taket, hehe!!

Jeg pleier å sove ganske lenge da, kanskje helt til kl 11-12, men oppdaterer så snart resultatet er klart :D

500 kr for UL var jo absolutt en fin pris :) :)

ååå, får sikkert ikke sove inatt :P

Godt jeg ikke er eneste som sover så lenge!! :fnise:

Nyter det så lenge jeg kan!!! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan lett sove 10 timer før jeg våkner :P Er så vannvittig trøtt, og har slitt med en del ting som har gjort at jeg ble sykemeldt. Om 1 uke er det jobb at, så da må jeg begynne å stå opp tidlig :O

Syns dette er skikkelig spennende selv, og er så rørt over at så mange bryr seg :D

Dette må vel nesten bli en slags prøvedagbok :P

Jeg syns nesten dette skal bli en prøvedagbok ja :D Hadde vært artig å fulgt deg videre ( uansett resultat i morgen tidlig, selvom vi håper på det beste:D)

Jaa hr på KG får man masse støtte og gode nettklemmer når det er behov for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt jeg ikke er eneste som sover så lenge!! :fnise:

Nyter det så lenge jeg kan!!! Hihi

Godt jeg ikke er den eneste som sover lenge :P Hehe. Blir vel ikke mye soving om man får en liten en :D Ser du er over 19 uker på vei. Det må være helt fantastisk å ha en liten tass i magen :)

Jeg syns nesten dette skal bli en prøvedagbok ja :D Hadde vært artig å fulgt deg videre ( uansett resultat i morgen tidlig, selvom vi håper på det beste:D)

Jaa hr på KG får man masse støtte og gode nettklemmer når det er behov for det :D

Da kaller vi dette for en prøvedagbok! :D Å, kunne jeg ikke bare blitt helt sinnsykt trøtt nå, så jeg kunne sovet godt til imorra tidlig! Blæææ :P Er så kjedelig å vente da.

Jeg takker så mye for all støtte, og klemmer tilbake :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt tydelig en svak strek iallefall. Den første testen jeg tok da jeg var gravid så helt lik ut ;)

Lykke til med testing i morgen, krysser fingrene for at den er positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg ser også streken ut i fra bildet ditt, så våger meg til å si gratulerer med spiren :)

Blir spennende å følge deg videre og se resultat av neste test :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...