Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #41 Del Skrevet 11. januar 2013 Subjektive oppfatninger? Tror du virkelig at jeg tar dette fra løse luften? Vi er hundrevis av folk på puahate som tar tester og pussig nok kommer vi alltid frem til samme resultat. Det er enkelte utseende-faktorer som dominerer suksessfaktoren med kvinner. Det viser seg at personlighet, sjarm og til og med penger må vike for høyde, ansiktsstruktur og hårsekker. Google male models og suksessfulle menn uavhengig av personlighet. Google incels og se mislykkede menn uavhengig av personlighet. Benekter dere virkelig dette? Er det liksom "bare i hodet mitt" at gjentatte tester viser de samme resultatene? Det gjelder da like mye kvinners atraktivitet. Det er nesten bare utseendet som teller. Det ser man jo hele tiden. Hjelper ikke å være slank hvis du har feil kroppsfasong, tynt pistrete hår og et ansikt som ikke er tiltrekkende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 11. januar 2013 #42 Del Skrevet 11. januar 2013 Ah, den hvite ridderen er ankommet. Det gjør han alltid i slike tråder som tar for ubehagelige sannheter. Javel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 11. januar 2013 #43 Del Skrevet 11. januar 2013 Dette er bare tull. Forresten så synes jeg det er rart at det ikke har blitt nevnt at hovedkriteriet i dag for at en kvinne skal bli regnet som vakker, altså at hun er slank og trenet, samtidig gjør punkt nr 2 på listen nesten uoppnåelig for mange. Altså de kvinnelige former. De fleste damer er faktisk ikke så heldige at de har store pupper når de holder lav fettprosent of har mye muskler. Veldig ofte forsvinner den tydelige midjen og de runde hoftene i samme slengen. Kan forresten legge til at en av grunnene til at det kanskje føles som at kvinner så lett kan fikse på seg selv er at det nesten er påkrevd at vi gjør det. De fleste damer/jenter "jukser" med sminke og klær som skjuler det negative og trekker frem det positive. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 11. januar 2013 #44 Del Skrevet 11. januar 2013 Om en kun snakker om fysisk attraksjon så er det ingen tvil om at kvinner vinner denne konkurransen med begge henda å ryggen og hodet i fatle. Menn må trene som faen for å være fysisk attraktive, de aller fleste kvinner trenger bare å unngå å bli feite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #45 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Det gjelder da like mye kvinners atraktivitet. Det er nesten bare utseendet som teller. Det ser man jo hele tiden. Hjelper ikke å være slank hvis du har feil kroppsfasong, tynt pistrete hår og et ansikt som ikke er tiltrekkende. En slank kvinne vil være bredere over hoftene = Attraktivt for alle heterofile menn. En skallet kortvokst mann = Undermenneske, ifølge kvinners påfølgende reaksjoner på sjekkeforsøk fra denne. Endret 11. januar 2013 av Jegern Puahate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #46 Del Skrevet 11. januar 2013 Om en kun snakker om fysisk attraksjon så er det ingen tvil om at kvinner vinner denne konkurransen med begge henda å ryggen og hodet i fatle. Menn må trene som faen for å være fysisk attraktive, de aller fleste kvinner trenger bare å unngå å bli feite. Trenger bare unngå å bli feite? Ja så da syns du en slapp, slaskete jente med null muskler i kroppen er fint da, så lenge hun er tynn? Anonym poster: 18ed72ce2b67d2df0b777f9ef3bcb709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #47 Del Skrevet 11. januar 2013 Dette var trist lesning, og slettes ikke noe koselig. Det er noe kynisk over det hele, spesielt misliker jeg rangering av menneskers utseende... Hvem liker å havne nederst på skalaen, liksom? Fjortisaktige tanker får regjere fritt i denne tråden, og i verste fall bidrar det til at mennesker tenker enda mer negativt om seg selv. Nei takk til et altfor utseendefokusert samfunn..! Vi trenger ikke dette, vi trenger å være glade og trives i livet. Så får resten av verden seile sin egen sjø. Gå mot strømmen, vær fornøyd med deg selv her og nå. Hvis du klarer det, blir du garantert mer tiltrekkende med det samme;) Forresten er det merkelig hvordan vi mennesker kan komme med motsigelser. Her i tråden nevnes det at blonde jenter er så perfekte. Samtidig nevnes Tone Damli Aarberge. Det er nok heller ikke mange som misliker Aylar Lies utseende. Snakk om å generalisere! Det er kanskje lett å bli bitter og lei hvis man blir avvist gang på gang, men det er faktisk utrolig hvor pen en person kan bli med et smil og glimt i øyet. Utstråling kan ha vanvittig mye å si:) Anonym poster: 68973b34721dcfff28d0d76685f4b4e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 11. januar 2013 #48 Del Skrevet 11. januar 2013 Trenger bare unngå å bli feite? Ja så da syns du en slapp, slaskete jente med null muskler i kroppen er fint da, så lenge hun er tynn? Anonym poster: 18ed72ce2b67d2df0b777f9ef3bcb709 De aller aller fleste kvinner slipper unna med det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #49 Del Skrevet 11. januar 2013 En slank kvinne vil være bredere over hoftene = Attraktivt for alle heterofile menn. En skallet kortvokst mann = Undermenneske, ifølge kvinners påfølgende reaksjoner på sjekkeforsøk fra denne. Ikke nødvendigvis. Jeg er kvinne så jeg må si at dette vet jeg. Anonym poster: 7a5e643341cce55a85f62a7d06f439e4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoken- Skrevet 11. januar 2013 #50 Del Skrevet 11. januar 2013 Subjektive oppfatninger? Tror du virkelig at jeg tar dette fra løse luften? Vi er hundrevis av folk på puahate som tar tester og pussig nok kommer vi alltid frem til samme resultat. Det er enkelte utseende-faktorer som dominerer suksessfaktoren med kvinner. Det viser seg at personlighet, sjarm og til og med penger må vike for høyde, ansiktsstruktur og hårsekker. Google male models og suksessfulle menn uavhengig av personlighet. Google incels og se mislykkede menn uavhengig av personlighet. Benekter dere virkelig dette? Er det liksom "bare i hodet mitt" at gjentatte tester viser de samme resultatene? Det ser ut som dere er et klart mindretall. Det kan vel heller sies dere har en virkelighetsbrist, en ideologi som dere har skapt for å legge skylden på alle andre, fordi dere misslykkes. Så nei, dere sitter på ingen sannheter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #51 Del Skrevet 11. januar 2013 Forresten varierer krav til utseende fra person til person. Skjønnhetsidealet i media speiler ikke nødvendigvis den enkeltes preferanser. Det har vært ulike skjønnhetsidealer til alle tider, og det eksisterer ulike skjønnhetsidealer rundt omkring i verden. Skjønnhet kan være så mangt! Ikke glem det, jenter og gutter! Noen kan like deg akkurat slik du er. Media formidler bare en "standardisert form," men hvorfor skal vi på død og liv passe inn i den formen bare for å passe inn? Det trenger slett ikke å være nødvendig. God helg:) Anonym poster: 68973b34721dcfff28d0d76685f4b4e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #52 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Trenger bare unngå å bli feite? Ja så da syns du en slapp, slaskete jente med null muskler i kroppen er fint da, så lenge hun er tynn? Anonym poster: 18ed72ce2b67d2df0b777f9ef3bcb709 Ja, hun vil automatisk være mer attraktiv enn 80% av alle menn på jorden som konsekvens av at hun er en ikke-overvektig kvinne. Dette er realiteten i den vestlige verden: Alle kvinner uavhengig vekt har mulighet til sex til enhver tid. Slanke kvinner kan være kresne i tillegg. Kjekke menn kan få sex med kvinner til enhver tid og være kresne. Middels menn, får sex av og til, kan ikke være kresne. Stygge menn = Incel for livet eller gå til prostituerte. Endret 11. januar 2013 av Jegern Puahate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #53 Del Skrevet 11. januar 2013 Treningsmessig er det lettere for menn enn kvinner å komme seg i form, ettersom menn fra naturens side kan holde en lavere fettprosent enn kvinner, og fettreservene slipper lettere. For menn er det «bare» å trene nok styrke, spise nok/riktig, og ellers hvile seg i form. Ja, jøss. Det er jo så enkelt å legge på seg 10-20 kilo muskler og så deffe ned til å ha lav nok fettprosent til at musklene skal syntes veldig godt. Det er bare tull at det er lett for menn som kjønn, fordi det er store individuelle variasjoner. For svært mange menn taler genetikken dem i mot, det er rett og slett ekstremt vanskelig å få six pack med mindre de kjører ekstremt kosthold og trening på toppidrettsnivå. Kvinner behøver ikke dette, da de kun skal være forholdsvis slanke, men det er ikke noe krav om synlige muskler og slikt som det er for menn. Så man kan jo diskutere hvem som har det verst. Anonym poster: 88a28cbad58d62c2c0e959eb82a5f767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockarollawoman Skrevet 11. januar 2013 #54 Del Skrevet 11. januar 2013 Subjektive oppfatninger? Tror du virkelig at jeg tar dette fra løse luften? Vi er hundrevis av folk på puahate som tar tester og pussig nok kommer vi alltid frem til samme resultat. Det er enkelte utseende-faktorer som dominerer suksessfaktoren med kvinner. Det viser seg at personlighet, sjarm og til og med penger må vike for høyde, ansiktsstruktur og hårsekker. Google male models og suksessfulle menn uavhengig av personlighet. Google incels og se mislykkede menn uavhengig av personlighet. Benekter dere virkelig dette? Er det liksom "bare i hodet mitt" at gjentatte tester viser de samme resultatene? Nei, jeg tror ikke du tar det fra løse luften, men jeg tror disse testresultatene du snakker om kan gi et feilaktig resultat, fordi dere tester på feil grunnlag, som blir som å ta en blodprøve med en nål som ikke er steril og så analysere blodprøven uten å ta hensyn til det. Det er ikke til å stikke under en stol at enkelte utseendesmessige trekk er regnet som mer attraktive enn andre (symmetri, høyde,) enda det gjelder for begge kjønn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #55 Del Skrevet 11. januar 2013 Det ser ut som dere er et klart mindretall. Det kan vel heller sies dere har en virkelighetsbrist, en ideologi som dere har skapt for å legge skylden på alle andre, fordi dere misslykkes. Så nei, dere sitter på ingen sannheter. Hvit ridder detected. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockarollawoman Skrevet 11. januar 2013 #56 Del Skrevet 11. januar 2013 Ja, jøss. Det er jo så enkelt å legge på seg 10-20 kilo muskler og så deffe ned til å ha lav nok fettprosent til at musklene skal syntes veldig godt. Det er bare tull at det er lett for menn som kjønn, fordi det er store individuelle variasjoner. For svært mange menn taler genetikken dem i mot, det er rett og slett ekstremt vanskelig å få six pack med mindre de kjører ekstremt kosthold og trening på toppidrettsnivå. Kvinner behøver ikke dette, da de kun skal være forholdsvis slanke, men det er ikke noe krav om synlige muskler og slikt som det er for menn. Så man kan jo diskutere hvem som har det verst. Anonym poster: 88a28cbad58d62c2c0e959eb82a5f767 Jeg nevnte ikke noe om 10-20 kg med muskler, ei heller six-pack. For å utbrodere hva det var jeg hadde i tankene, var det en normal, sunn mannekropp som får sin daglige aktivitet - som våre felles menneskekropper er laget for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 11. januar 2013 #57 Del Skrevet 11. januar 2013 Enda en slik tråd. Og nei, jeg har en lang liste som inneholder andre ting enn "hun er slank".... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #58 Del Skrevet 11. januar 2013 Det ser ut som dere er et klart mindretall. Det kan vel heller sies dere har en virkelighetsbrist, en ideologi som dere har skapt for å legge skylden på alle andre, fordi dere misslykkes. Så nei, dere sitter på ingen sannheter. Det er vel litt for lettvint avfeie en generell debatt med at den som tar opp slike temaer har mislykket. Det er mange menn, selv PUA'er som diskuterer dette ganske åpenlyst, og som er forholdsvis suksessfulle selv. Blir litt som at en milliardær ikke skulle kunne diskutere det å ha dårlig økonomi i fare for å bli beskyldt for selv å ha dårlig økonomi. Anonym poster: 88a28cbad58d62c2c0e959eb82a5f767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #59 Del Skrevet 11. januar 2013 Enda en slik tråd. Og nei, jeg har en lang liste som inneholder andre ting enn "hun er slank".... Hvit ridder detected. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilhelmine Skrevet 11. januar 2013 #60 Del Skrevet 11. januar 2013 Du snakker om penhet i prosent og attraktivitet som noe fasitbestemt som alle er enige om. Det blir brått litt vanskelig å ta deg på alvor da. Kanskje du bør begynne å tenke over at skjønnhet er relativt, og at hva jeg synes er vakkert, slett ikke er det andre synes er vakkert? At vi har ulike preferanser? Etterlyser forresten kilder til alle disse "gjentakende testene" som gir så entydige svar. Det er normal folkeskikk og henvise til kilde når man hevder noe er beviste fakta. At du mener noe er slik gjør det ikke til fakta. Jeg ser kanskje for meg at det er vanskelig å bevise hva alle menn og alle kvinner tenner på og synes er pent, men jeg venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg