Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Treningsmessig er det lettere for menn enn kvinner å komme seg i form, ettersom menn fra naturens side kan holde en lavere fettprosent enn kvinner, og fettreservene slipper lettere. For menn er det «bare» å trene nok styrke, spise nok/riktig, og ellers hvile seg i form.

Jeg mener det er helt naturlig(!) at kvinner er mer kresne, nettopp fordi at vi kvinner fra naturens side ikke kan reprodusere genene våre like raskt som menn.

Mange kvinner synes blanke hodeskaller på menn er sexy.

Mange kvinner har ikke bestemte høydekriterier.

Mange kvinner velger seg menn som ikke spiller i boyband eller jobber som modell.

... naturlig nok velger gjerne ikke en kvinne hun synes ser ut som en pingle, men selv om noen synes vedkommende ser ut som en pingle, utelukker ikke det at andre er uenige i det.

Når det gjelder seksuell makt er jeg enig med deg, og igjen tror jeg det er naturen som jobber «imot» dere.

Tre ut fra rollen som offer, og gjør det beste ut av det dere har tilgjengelig!

Endret av rockarollawoman
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes da 10'er menn som har mistet håret. Hvis man først skal bruke den teite skalaen. En jente kan heller ikke gjøre noe med sin høyde, kroppsbygning, størrelse på rumpe, pupper osv i noen særlig grad. Enkelte jenter har veldig tynt pistrete hår selv om jenter ikke mister håret. Noen er for høye, noen er for lave. Livet er urettferdig, men det gjelder begge kjønn.

Det finnes kun en 10er mann som er skalla, og det er Fredrik Ljungberg fordi han har en perfekt ansiktstruktur samt passende hodeskalle. Skallede menn flest mister ca 5 poeng på utseendeskalaen.

En slank kvinne vil ha fine former da det ikke lenger er noe fett som skjuler dem eller gjør dem for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine22

Menn kan absolutt være attraktive- selv om de er skallet, er lavere enn gjennomsnittsmannen osv!

Mitt synspunkt: Det handler om( uansett kjønn) å gjøre det beste ut av seg selv

- utifra det utgangspunktet man har!:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, æsj, han vil aldri bli noe høyere enn en 7er.. Stygge Vin Diesel!

Ja, og ca 0.005% av menn har den passende ansiktsformen til å kle skallethet.

Det er en jo en typisk unnskyldning trekke frem særtilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles som at menn har langt flere meninger om hvordan en kvinne skal se ut, enn det du påstår her.

Store, velformede pupper.

flat mage.

Søte, små føtter.

Pene bein.

Pent hår.

Moderat med sminke.

Ren hud.

fine negler.

glattbarbert overalt.

pent ansikt.

Etc. etc,

Anonym poster: 963d16689029fa78634d1ca5b2d65648

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Når det gjelder å fremstå som fysisk attraktiv er det mye lettere for kvinner enn menn i dagens samfunn. Det er litt synd - i og med utseendet har veldig mye å si for livskvalitet samt lykke i den moderne tidsalder. Dessverre er det nå sånn at en må bestå visse krav for å bli ansett som attraktiv. Her er en merkelig urettferdighet som det snakkes lite om:

De fleste menn vil synes at en kvinne er attraktiv så lenge hun er slank - det er ofte det ENESTE kravet for at menn vil være fornøyde.

Kvinner derimot er mye mer kresne.

Dersom en mann er skallet = Incel.

Dersom en mann er kortvokst = Incel.

Dersom en mann ikke har det riktige ansikstrekkene ala en boyband-stjerne eller mannlig modell = Incel.

Dersom en mann ser ut som en pingle = Incel.

Legg merke til at kravene som kvinner har er faktorer som er helt uten for vår kontroll mens kvinner faktisk kan direkte påvirke sin egen skjønnhet ved simpelthen å trene litt og spise sunt - likevel så klager dere og kaller det slankehysteri ved enhver oppfordring til å ta muligheten for å direkte forme sin egen lykke. En skallet, stygg eller kort mann kan aldri få denne muligheten, tenk litt på det jenter.

Det er selvfølgelig andre ting som kan påvirke en manns attraksjon som for eks penger, dominans og status men utseendet triumferer det meste ved første kontakt.

Her finner dere en test som viser denne sannheten:

http://www.puahate.c...ead.php?t=53095

Så reflekter litt over hvor mye seksuell makt dere kvinner har i dagens hypergamiske samfunn og besøk gjerne puahate.com hvor vi utformer diverse attraksjonsteorier basert på tester fra virkeligheten. Vi ønsker flere kvinnelige perspektiver rundt dette.

Hvem er du i Oslo sitt sjekke-miljø?

Anonym poster: 9f3dda5b5cee45c4ac444a0800a3b14a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes kun en 10er mann som er skalla, og det er Fredrik Ljungberg fordi han har en perfekt ansiktstruktur samt passende hodeskalle. Skallede menn flest mister ca 5 poeng på utseendeskalaen.

En slank kvinne vil ha fine former da det ikke lenger er noe fett som skjuler dem eller gjør dem for store.

Fredrik Ljungberg er en typisk 10'er ja, men han er langt fra den eneste av menn uten hår som er kjekk og har draget. Kommenterte du det om Aksel Hennie? Synes du ikke han har fått en ganske bra dame selv om han har mistet håret og ikke er spesielt høy?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsmessig er det lettere for menn enn kvinner å komme seg i form, ettersom menn fra naturens side kan holde en lavere fettprosent enn kvinner, og fettreservene slipper lettere. For menn er det «bare» å trene nok styrke, spise nok/riktig, og ellers hvile seg i form.

Jeg mener det er helt naturlig(!) at kvinner er mer kresne, nettopp fordi at vi kvinner fra naturens side ikke kan reprodusere genene våre like raskt som menn.

Mange kvinner synes blanke hodeskaller på menn er sexy.

Mange kvinner har ikke bestemte høydekriterier.

Mange kvinner velger seg menn som ikke spiller i boyband eller jobber som modell.

... naturlig nok velger gjerne ikke en kvinne hun synes ser ut som en pingle, men selv om noen synes vedkommende ser ut som en pingle, utelukker ikke det at andre er uenige i det.

Når det gjelder seksuell makt er jeg enig med deg, og igjen tror jeg det er naturen som jobber «imot» dere.

Tre ut fra rollen som offer, og gjør det beste ut av det dere har tilgjengelig!

Her skjønnmaler ekstremt mye, vi på puahate har gjort mange tester i virkeligheten og det er ikke helt sånn du beskriver. Kvinner er veldig kresne. Det er forøvrig veldig feil å kalle det offer-rolle når det er kun virkeligheten vi beskriver.

Men det er typisk.

Menn som kommer med fakta = offer-rolle

Kvinner som klager = Stakkars små følelsene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jason Statham sier hallo? Rosie Huntington-Whiteley (forresten vært sammen med Tyrone Wood, ikke akkurat noe hunk han) og Kelly Brook (også vært med Billy Zane, heller ikke en blomst). Dette er bare kjendiser som jeg trekker fram for å illustrere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik Ljungberg er en typisk 10'er ja, men han er langt fra den eneste av menn uten hår som er kjekk og har draget. Kommenterte du det om Aksel Hennie? Synes du ikke han har fått en ganske bra dame selv om han har mistet håret og ikke er spesielt høy?

Aksel er en 6 på sitt beste, har fått hun berta pga sin status og dominerende personlighet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Her skjønnmaler ekstremt mye, vi på puahate har gjort mange tester i virkeligheten og det er ikke helt sånn du beskriver. Kvinner er veldig kresne. Det er forøvrig veldig feil å kalle det offer-rolle når det er kun virkeligheten vi beskriver.

Men det er typisk.

Du er på full fart ut på veldig tynn is her nå altså.

Å være fastlåst i sin egen oppfatning av hvorledes realiteten oppleves for andre er vel ikke det aller beste sjekketrikset jeg vet om ;)

edit: Typo

Endret av Lille-pus
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jason Statham sier hallo? Rosie Huntington-Whiteley (forresten vært sammen med Tyrone Wood, ikke akkurat noe hunk han) og Kelly Brook (også vært med Billy Zane, heller ikke en blomst). Dette er bare kjendiser som jeg trekker fram for å illustrere.

Disse kjendisene er helt irrelevante da menn flest hverken har ansiktstrekkene, pengene eller statusen til Hollywood kjendiser.

Menn flest = Incel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er typisk.

Hadde du lest noe mer av det jeg har skrevet her inne, hadde du sett at jeg har bedt medkvinner ta seg sammen, også - men i denne tråden var det tross alt ikke det som var tema, derfor har jeg ikke kritisert kvinner for å ta på seg offer-rollen.

Du kommer ikke med fakta, det du kommer med er subjektive oppfatninger. Etter det jeg ser fra det du skriver tror jeg det er holdningen din som er det største problemet, ikke utseendet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er på full fart ut på veldig tynn is her nå altså.

Å være fastlåst i sin egen oppfatning av hvorledes realiteten oppleves for andre er vel ikke det aller beste sjekketrikset jeg vet om ;)

edit: Typo

Dette er ikke noe sjekketriks og gi meg gjerne beskjed om hvilke regler og normer jeg bryter her så skal jeg være påpasselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kjendisene er helt irrelevante da menn flest hverken har ansiktstrekkene, pengene eller statusen til Hollywood kjendiser.

Menn flest = Incel.

Status, personlighet og penger kan oppnåes av de fleste menn. Det avhengewr av hvor mye du arbeid du er villig å legge ned. Kjenner en personlig som har AS, som har slitt med mye motgang på alle måter. Han har nå en nydelig kone og 2 barn og er i en jobb som han trives og er dyktig i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: les gjennom singelforumet på KG og du finner mange jenter/kvinner som er oppriktig lei seg for at de er ensomme der. Jeg nekter å tro at alle de er tjukke, dumme og helt umulig å ha med å gjøre.

Anonym poster: 0c719348b6f336777d8326e1acea1fd1

Det er mange fine kvinner her inne med gode kvaliteter!

Du skulle bare visst. Jeg tror alle sliter litt med å finne en å dele livet med, eller bare en fin å ha sex med.

Nå er det slik at samfunnet vil at vi skal være mest mulig perfekte, for å oppnå det vi vil ha.

Du er nok ikke den eneste som sliter. Det er mange.

Men det ligger nok mer i at vi ønsker så gjerne å være ett ideal.

Så tar fokuset på dette overhånd, istedetfor at vi ser på oss selv og hvor fine vi egentlig er, og ikke minst hvilke muligheter man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aksel er en 6 på sitt beste, har fått hun berta pga sin status og dominerende personlighet.

Akkurat. Han er stygg, men får likevel en flott dame. Det er flere måter å være attraktiv på. Hvis du ikke klarer å være det, så er det vel naturens gang det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at man ikke automatisk har draget på menn bare fordi man er slank, og man blir heller ikke automatisk sett på som pen bare fordi man er slank. Når det er sagt ser jeg ofte menn som kunne vært ganske hotte hvis de bare hadde trent og kledd seg litt bedre. I stedet går de i slaskete tøy og lar kroppen forfalle, mens de klager på at det er vanskelig å få seg dame.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lest noe mer av det jeg har skrevet her inne, hadde du sett at jeg har bedt medkvinner ta seg sammen, også - men i denne tråden var det tross alt ikke det som var tema, derfor har jeg ikke kritisert kvinner for å ta på seg offer-rollen.

Du kommer ikke med fakta, det du kommer med er subjektive oppfatninger. Etter det jeg ser fra det du skriver tror jeg det er holdningen din som er det største problemet, ikke utseendet.

Subjektive oppfatninger?

Tror du virkelig at jeg tar dette fra løse luften?

Vi er hundrevis av folk på puahate som tar tester og pussig nok kommer vi alltid frem til samme resultat.

Det er enkelte utseende-faktorer som dominerer suksessfaktoren med kvinner.

Det viser seg at personlighet, sjarm og til og med penger må vike for høyde, ansiktsstruktur og hårsekker.

Google male models og suksessfulle menn uavhengig av personlighet.

Google incels og se mislykkede menn uavhengig av personlighet.

Benekter dere virkelig dette? Er det liksom "bare i hodet mitt" at gjentatte tester viser de samme resultatene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Han er stygg, men får likevel en flott dame. Det er flere måter å være attraktiv på. Hvis du ikke klarer å være det, så er det vel naturens gang det.

Ah, den hvite ridderen er ankommet. Det gjør han alltid i slike tråder som tar for ubehagelige sannheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...