Gå til innhold

Brukere som fisker etter plusser og later som om de er oppegående.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SpaceBaby

Sukk. Tro hva du vil.

Greit. Jeg tror at følgende innlegg er et typisk AnonymBruker-innlegg:

Herregud så latterlige og idiotiske mange av dere brukere er i denne tråden. Gode eksempler på hva ts mener, riktignok, men det blir bare for dumt. Gå ut og lek!

Og det har liksom ikke den samme pondusen når det kommer fra AnonymBruker heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er det som foregår ts? Du trenger ikke oute noen for faen men slutt å lag noia.

Anonym poster: 49d219efdb0fd21d8749ae7aa8b054a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: blokker de brukerne som irriterer deg, da blir det hyggeligere for deg her inne. Det har jeg gjort. :)

Anonym poster: f8c6f5f21c903d5af35aed28336e3098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, en bekreftelse altså.

Jeg bare lurer - den datt "tilfeldigvis" inn i innboksen din?

Joda, virker troverdig dette...

følg med følg med, dette blir spennende.

Ser du? Du klarer bare ikke å slutte med det du gjør sant?

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: blokker de brukerne som irriterer deg, da blir det hyggeligere for deg her inne. Det har jeg gjort. :)

Anonym poster: f8c6f5f21c903d5af35aed28336e3098

Det er allerede blitt gjort :Nikke:

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du? Du klarer bare ikke å slutte med det du gjør sant?

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Kjære ts, hva er det du mener skjer på forumet? :) Går det ann å utdype uten å oute. Ellers er det vel ikke noe poeng med tråden? :) Hadde vært kjekt med en forklaring.

Anonym poster: 49d219efdb0fd21d8749ae7aa8b054a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ts, hva er det du mener skjer på forumet? :) Går det ann å utdype uten å oute. Ellers er det vel ikke noe poeng med tråden? :) Hadde vært kjekt med en forklaring.

Anonym poster: 49d219efdb0fd21d8749ae7aa8b054a2

Les tråden.

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

La det være helt klart.

Det er brukere her på KG som kun skriver ting for å sanke plusser. Og så er det de samme brukerne som også gjør alt for å få folk til å tro at h#n er GREI og en konstruktiv bruker.

Må forresten bare få beklage de plussene jeg har fått i denne tråden. Det var overhodet ikke min intensjon å fremstå som verken grei eller konstruktiv. Jeg skal ta det opp med KG-banden min og komme til en eller annen slags enighet om å slutte å plusse hverandre. Vi har styremøte hver fredag, så forvent en forandring allerede på lørdag.

Endret av SpaceBaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du? Du klarer bare ikke å slutte med det du gjør sant?

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Hva jeg gjør er å tilsvare de sleipe metodene du / dere selv bruker.

Å oute brukere er like slemt enten man nevner nick eller om man hinter godt nok til at alle forstår hvem du mener. Du fortjener ikke å bli tatt mildere på selv enn hva du gjør mot andre.

Så jeg sender den i retur til deg:

Ser du? Du klarer bare ikke å slutte med det du gjør, ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten bare få beklage de plussene jeg har fått i denne tråden. Det var overhodet ikke min intensjon å fremstå som verken grei eller konstruktiv.

Slapp av space, det imaget får du nok ikke med det første uansett :kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg gjør er å tilsvare de sleipe metodene du / dere selv bruker.

Å oute brukere er like slemt enten man nevner nick eller om man hinter godt nok til at alle forstår hvem du mener. Du fortjener ikke å bli tatt mildere på selv enn hva du gjør mot andre.

Så jeg sender den i retur til deg:

Ser du? Du klarer bare ikke å slutte med det du gjør, ikke sant?

Å så du forstår hvem jeg mener? Virkelig? Kanskje derfor du holder på som du gjør da?

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er jeg sjeleglad for å være anonym slik at jeg slipper å ha noen plusser hengende over meg......

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Slapp av space, det imaget får du nok ikke med det første uansett :kose:

Har du vært og snoket i profilen min nå, eller? Hæ? Svar meg! Pluss meg! Elsk meg!

P.S. Jeg har forandret mening angående det der med at unger med Down's Syndrom skal settes ut i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les tråden.

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Tråden sier ingenting. Du hinter til at folk samler plusser hvorfor de nå enn skulle gjøre det? Ok, isåfall who gives a shit? Tråden din er helt uforståelig og sier ingen noen ting? Å hinte ti 20 000 innlegg var bare patetisk hvis planen var å "ikke oute noen".

Anonym poster: 888bd3106530cfe5e037f00784c20f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så du forstår hvem jeg mener? Virkelig? Kanskje derfor du holder på som du gjør da?

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Jeg tror du bør komme deg ut av glasshuset ditt før du begynner å kaste stein, AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går såklart ikke an å fortelle hva som pågår som er så mystisk, for da ødelegger man jo det mystiske! det ville vært som om agatha lot hercule fortelle på side ti hvem morderen var.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du vært og snoket i profilen min nå, eller? Hæ? Svar meg! Pluss meg! Elsk meg!

P.S. Jeg har forandret mening angående det der med at unger med Down's Syndrom skal settes ut i skogen.

Kan ikke, siden AB da vil skjønne at det var jeg som plusset, og du vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden sier ingenting. Du hinter til at folk samler plusser hvorfor de nå enn skulle gjøre det? Ok, isåfall who gives a shit? Tråden din er helt uforståelig og sier ingen noen ting? Å hinte ti 20 000 innlegg var bare patetisk hvis planen var å "ikke oute noen".

Anonym poster: 888bd3106530cfe5e037f00784c20f10

Om du gidder å lese en gang til så ser du kanskje at det ikke er jeg som skrev noe om 20 000??

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Vel, jeg skjønner fortsatt ikke en dritt. :lete:

Jeg tror poenget er at man skal slutte å plusse innlegg man er enig med, som man oppfatter som morsomme eller som man mener er velargumenterte. Men skal heller sympatiplusse innleggene til AnonymBruker. Eller noe sånn.

Endret av SpaceBaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...