Gå til innhold

Brukere som fisker etter plusser og later som om de er oppegående.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La det være helt klart.

Det er brukere her på KG som kun skriver ting for å sanke plusser. Og så er det de samme brukerne som også gjør alt for å få folk til å tro at h#n er GREI og en konstruktiv bruker.

Forstå det den som kan.

Men når de(n) samme brukeren(e) skriver ting som helt opplagt er en form for helt og herske teknikk, så må de(n) brukeren(e) fatte og forstå at løpet er kjørt, og at de fleste andre brukere har skjønt hvordan brukeren(e) egentlig er. Og ikke i positiv mening.

De brukerne det gjelder, henger seg veldig opp i bruken av AB. AB'ere er omtrent fritt vilt. Det samme med brukere som oppnår litt for rask popularitet hos andre brukere.

Når skal disse brukerne fatte og forstå at det er nok? Må noe katastrofalt hende på privaten før dere forstår at denne oppførselen imot andre brukere ikke er GREI?

Vennligst bruk hjernen OG hjertet dere har fått utdelt!

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Du har fått med deg at plussene faktisk ikke betyr noen verdens ting?

Kunne man ha vekslet dem inn i god karma, knapper og cash, så hadde det vært noe annet.

Og å dra inn "katastrofale hendelser på privaten" blir litt overkill i et innlegg om plusser og gnåling om AB.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vil du ha respons utover at folk lurer på om du er full, så kan det være en fordel å utdype.

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nei, jeg vil absolutt ikke vite hvem, hva og hvor. Men det hadde vært greit å vite hva du faktisk vil ta opp. Er det plusshoring? At mange bitcher om AB? Forumpopularitet? Faking av oppreist gange? Hersketeknikker?

Om det er generelle fenomener du vil diskutere, så tar jeg gjerne en utdyping. Om dette derimot er et skjult, feigt angrep på en eller flere brukere, som bare du og eventuelt andre innvidde forstår plukket av, så står jeg over en utdyping.

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vil absolutt ikke vite hvem, hva og hvor. Men det hadde vært greit å vite hva du faktisk vil ta opp. Er det plusshoring? At mange bitcher om AB? Forumpopularitet? Faking av oppreist gange? Hersketeknikker?

Om det er generelle fenomener du vil diskutere, så tar jeg gjerne en utdyping. Om dette derimot er et skjult, feigt angrep på en eller flere brukere, som bare du og eventuelt andre innvidde forstår plukket av, så står jeg over en utdyping.

Noen ganger har flere av brukere(n) bare godt av å bli fortalt at oppførselen deres ikke er GREI.

Punktum. Det er budskapet. Og ikke noen diskusjon.

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Noen ganger har flere av brukere(n) bare godt av å bli fortalt at oppførselen deres ikke er GREI.

Punktum. Det er budskapet. Og ikke noen diskusjon.

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Okidoki.

Da håper jeg brukere(n)(e) skjønner mer av dette enn jeg gjør. Ellers blir det en litt meningsløs påpeking.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger har flere av brukere(n) bare godt av å bli fortalt at oppførselen deres ikke er GREI.

Punktum. Det er budskapet. Og ikke noen diskusjon.

Anonym poster: ee0e7616bd165344ab1953c96fd1132d

Men hvis ingen forstår hva du skriver så når jo hvertfall ikke budskapet frem. Jeg vet jo ikke, men jeg tror nok ikke noen vil føle seg truffet etter å ha lest HI, som tydeligvis var din intensjon.

Men hvis du ønsker å kryptere budskapet ditt på denne måten, så vær så god.

Anonym poster: ce9f1602bcfef185193687da4f2abc71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva menes med "katastrofalt"?

men ja sikkert noen som bare fisker etter plusser og det blir jo litt sånn at man er feig om man bruker AB," da står man ikke for det man sier". Men man er feig om man bruker AB til å drive personangrep.

Anonym poster: eaac4831250651ecbffacbb403d3f6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått med deg at plussene faktisk ikke betyr noen verdens ting?

Jeg liker plusser... :jolie:

Anonym poster: 0695d4d872c27c207024eabb8c47c858

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et veldig vagt hovedinnlegg. Hadde det vært meg du siktet til for eksempel så hadde jeg ikkje forstått et plukk.

Anonym poster: 0bed439bb09348bb2fd7d71b6a991576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Gi meg plusser ellers detonerer jeg en atombombe i Bergen Sentrum, eventuelt viss du vil jeg skal nuke bergen gi meg plusser da også, jeg vet hvilke plusser som er for bombing og hvilke som er mot bombing

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva tråden handler om?

Jeg har tydeligvis litt tungt for det, så forklar gjerne med tegninger eller dukketeater med drager og pinnsvin. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva tråden handler om?

Jeg har tydeligvis litt tungt for det, så forklar gjerne med tegninger eller dukketeater med drager og pinnsvin. :)

1. Bruker på fest - heller ned på bøtter med "styrkedrikk".

2. Bruker drar ut, kjeder seg, får en kjempeide.

3. Med ideen i bakhodet, drar brukeren hjem, drar frem laptop'en

4. Brukeren er i det filosofiske hjørnet, og setter ut ideen i live.

5. Brukeren logger seg inn på KG og vil dele av sin enorme visdom og filosofiske tanker med oss.

6. Brukeren starter denne tråden der visdommen og filosofien kommer til uttrykk

7. Brukeren, med masse "styrkedrikk" innabords, greier ikke helt å formidle den enorme visdommen, ordene og setningene rotes litt rundt.

8. Til tross for det, brukeren er likevel fornøyd, og tenker at vi bør være takknemlige som får oppleve visdommen og de filosofiske betraktningene.

9. Ingen forstår noe.

10. Og det betyr enten at brukeren ikke greide å formidle sitt budskap til oss, eller at det er vi som er for dumme til å forstå og motta budskapet.

11. Moralen er: aldri logg på KG i animert tilstand.

12. Forstår? Oppfattet?

13. God natt.

Anonym poster: 5f9638a06eb5d8adb9ba01c4ed5ab008

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...