Gå til innhold

Tone Damlis nye serie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kilde på at hun har tatt silikon? Hun har jo ikke akkurat store pupper nå.

Jeg har en B-cup og de er heller ikke store, men jeg har fikset dem. Jenter som legger inn 500 cc i hver pupp er i mindretall. De aller fleste som har silikon hadde du ikke skjønt det om du hadde sett de. Ja jeg tror også hun har silikon, det er noe med formen, litt for runde.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ifølge Tone skulle denne serien vise hvem hun "virkelig er". Jeg må nesten le, jeg tror ikke jeg har sett et så overfladisk program som dette. På disse to episodene har det nesten bare vært kroppsfokus, for det meste Tone som ligger å vrikker seg foran et videokamera. Hvis det er slik hun virkelig er, ser det ikke ut til å være mye substans, som kanskje var forventet.

Anonym poster: 9044b8b87ec1e9b83c9a7df7c9e192c1

Ja, da er f. eks serien til Linni Meister "Linni" er et bedre eksempel på at man bli "kjent med kjendisen" i serien på en helt annen måte enn gjennom vanlig media. Tviler på at vi får se hverdagslige ting som litt småkrangling med Aksel ; "kan du ikke ta ut av opppvaskmaskinen en gang i blant, Aksel??? Er alltid jeg som gjør det!" hehe.

Anonym poster: b14c0374d88cdcba919bd097a6dac823

• Liker 4
Skrevet

Jeg så tredje episode i dag i opptak (har gått glipp av de to andre). Trodde det skulle bli skikkelig kleint, men syns det var en veldig koselig lett underholdningsserie. Ble veldig positivt overraska, og kommer nok til å fortsette å følge med. Syns hun virker veldig søt og koselig, sprudlende og med selvironi.

Også er hun jo innmari pen, da! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg storkoste meg da jeg så en episode her om dagen. Hvor overfladisk går det an å bli?UNDERHOLDNNG!

• 2 uker senere...
Skrevet

neineineinei....

nå måtte jeg bare se!

Hvordan synes dere relasjonen mellom manager-David og Tone virker? sunn?

Anonym poster: f505bd3f812582304062c4dd3d7056c6

Skrevet

Synes mr. Eriksen presser og maser for mye. Virker som han vil ha henne som en playboy bunny. Håper hun er sterk nok til å stå i mot.

Anonym poster: df2b92adf500193e87ed51f0b00c239f

• Liker 1
Skrevet
Skjønner veldig godt hvorfor flere og flere norske menn finner seg utenlandske kvinner ;)

Taperens siste skanse.

Vel vel, konklusjonen på denne visa er at en ikke bør stikke seg fram for mye her i landet.

Å ha en bra stemme og utseende hjelper heller ikke på saken.

Å se deilig ut får stygge kvinner til å se rødt!

Tone har ikke noe spesielt bra stemme. Hun er jævla sexy, og det er også derfor hun er såpass omtalt.

• Liker 2
Skrevet

Er faktisk overrasket over denne serien. Det blir fremstilt en arbeidsdag akkurat som den er. Ikke noe overfladisk versjon av hvor fint livet er og alt går på skinner. Det er mer å haste fra det ene til det andre og være presentabel og jeg syns Tone takler dette bra. Ikke noe syting og ikke noe "barbie" fakter.

Skrevet

Enig. Hun blir bare mer og mer patetisk denne jenta. Blir bare latterlig. Ingen normale mennesker i forhold driver på slik, selv ikke som et et påskudd foran kamera. Jeg hadde i allefall aldri akseptert en slik oppførsel av min partner, uavhengig av om det var i forbindelse med noe slikt.

Spesielt råkliningen på etterfesten er jo totalt unøvendig da det på ingen måte kan unnskyldes som en rolle eller skuespill.

Nei, Tone er i ferd med å ødelegge sitt rykte og bekrefter bare sitt bimbo-stempel.

http://www.kjendis.no/2013/02/10/kjendis/tone_damli/aksel_hennie/melodi_grand_prix/mgp/25684122/

Anonym poster: 1244bb7083f458193f6963adccc9aeba

• Liker 3
Skrevet

Hvordan synes dere relasjonen mellom manager-David og Tone virker? sunn?

Anonym poster: f505bd3f812582304062c4dd3d7056c6

Dette har streifet meg også. Klarer ikke å sette helt fingen på det, men det er noe som skurrer......

Anonym poster: bd255c0153da062134bc5f6f59a4ec52

• Liker 1
Skrevet

Kanskje Aksel er lik da, på sine fester. De har kanskje åpent forhold?

Anonym poster: df2b92adf500193e87ed51f0b00c239f

Skrevet

Hvis det er "kyss på kjakan" så er det litt rart at hun holder rundt hodet hans da......

Anonym poster: 748789f5d661d47dbde01d635f87b32e

Skrevet

Det der er bare bullshit! De står klistret opp i hverandre, tett omsynet, tone med hånda på bakhodet....

Løs den jenta der ja, to kysse på munnen bilder med to ulike gutter iløpet av en helg i Sverige...

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

• Liker 2
Skrevet

Haha, enig med dere. Det ser mer ut som det er hun som vil ha en smakebit der ja! Jeg må le, for det hele blir så krampeaktig. Og nå skal hun liksom forsvare seg, og det blir liksom enda verre, for bildet taler for seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Det der er bare bullshit! De står klistret opp i hverandre, tett omsynet, tone med hånda på bakhodet....

Løs den jenta der ja, to kysse på munnen bilder med to ulike gutter iløpet av en helg i Sverige...

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

Var sikkert et pr-stunt. Og det funket jo som fjell. Sikkert fått det godkjent og avtalt det med forloveden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...