Gå til innhold

Tone Damlis nye serie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg ikke denne kjendisverdenen og denne bransjen, men jeg tror kjendisen Tone Damli er et "produkt" som flere dyktige selgere rundt henne (i tillegg til henne selv) har klart å skape fram.

Jeg vet feks at en av folkene som har jobbet/jobber med Tone er en grunder som virkelig vet hvordan man skal gå fram for å skape gull ut av gråstein. Disse folkene tjener godt på at Tone Damli er "kjendis" og har store interesser av å utvikle "produktet" videre. Dermed kan de hente ut enda større %-vis fortjeneste av utbytte.

Og folk lar seg lure (?) og tror det er Tone Damlis sangtalent, utseende og personlighet som har gjort henne til kjendis. Men virkeligheten er at hun og teamet hennes er ekstremt gode selgere.

Det er nå i allefall min fredagsfilosofi/ - teori om hvordan og hvorfor Tone Damli har blitt såkalt kjendis.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som forundrer meg er HVORFOR hun er kjendis! Kjendiser flest må gjøre noe for å bli det, hun har ikke gjort NOE med stor suksess bortsett fra å bli kjendis.

Jeg er en av de som leser det som blir skrevet i media fordi jeg lurer på HVORFOR folk er interesserte i denne dama, hva har hun gjort bortsett fra å være "kjendis"?

Jeg har en liten mistanke om at det egentlig KUN er mediene som er interesserte i denne dama, ingen av oss vanlige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, virker som det er mange fordommer ute å går her.. "musikken" hennes faller ikke i smak hos meg heller, men hvis dette er noe hun trives med og synes hun er god på. HVORFOR i alle dager skal folk bry seg så mye? At folk kommer med kommentarer som "En talentløs bimbo som synes hun selv er den deiligste av de deilige, og elsker å vise seg fram i truse." eller "For å si det slik, tenåringsjenter som skal følge med på denne serien vil ikke sitte med MER selvtillit etterpå, det er i allefall sikkert" er meg en gåte når man aldri har møtt dama og serien har så vidt jeg vet ikke begynt engang.

Hun er jo ikke spesielt begavet. Helt grei stemme, dårlig musikk. Men en fantastisk kropp. Håper det blir mye kropp i serien. Kroppen er vel det eneste som faktisk er noe ekstraordinært over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg er HVORFOR hun er kjendis! Kjendiser flest må gjøre noe for å bli det, hun har ikke gjort NOE med stor suksess bortsett fra å bli kjendis.

Jeg er en av de som leser det som blir skrevet i media fordi jeg lurer på HVORFOR folk er interesserte i denne dama, hva har hun gjort bortsett fra å være "kjendis"?

Jeg har en liten mistanke om at det egentlig KUN er mediene som er interesserte i denne dama, ingen av oss vanlige folk.

Nei, gutta er veldig interessert fordi hun er så sinnssykt deilig. De håper hun skal vrenge av seg alle klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges "hollywood" fruer?

At et menneske virkelig gidder å blotte seg i media, hadde hun gjort det bra hadde hun sluppet media!

Endret av makkapakka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er veldig pen, men jeg er ikke enig i at kroppen er usedvanlig fin. Hun er slank, stram og brun, men kroppen er ikke wow. Hun har verken særlig med rumpe eller pupper, og kroppen er ikke spesielt veidreid. Hun har ganske rett ned-fasong, uten spesielt markert midje. Hun har heller ikke synlige muskler, som er så in nå. Hun har ganske enkelt en normalt slank kropp som ser sexy ut pga klærne. Er sjeldent jeg ser henne i bikini f.eks.

Som en helhet er hun nydelig å se på, men selve kroppen er ikke noe eksepsjonelt i mine øyne.

Anonym poster: 8d43f52f00d68e9c12c322c69da406f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke kjøpe se og hør denne uken pga hun var på forsiden. Orket ikke mer mas fra henne.

Anonym poster: df2b92adf500193e87ed51f0b00c239f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også skrive om den løse puppen dagbladet hadde da som nyhet....Hallo, snakker meg om å fremstille henne som en blond idiot. Hva er poenget liksom?

Anonym poster: df2b92adf500193e87ed51f0b00c239f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hun må jo ha fanget din interesse til en viss grad når du starter en egen tråd om henne.

Dessuten har du hørt mer av sangene hennes/sett mer på videoene hennes enn meg, så du er nok mer interessert i henne enn det du ønsker å innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det hun driver med er å være en kjendis. Det er jobben hennes og det hun tjener penger på. Hun lever av oppmerksomhet og det er hun ganske så flink til.

Nesten sånn som Pia Haraldsen igrunnen. Bare at Pia ikke har en artistkarriere i bagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morro at hun sier at det er for mye kropp i seien, men det er pga manageren hennes vil ha det slik, foresten så datt puppene ut under innspilling, jeg spiller ikke på kropp altså, bare nevner det liksom... blææ

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig pen, men jeg er ikke enig i at kroppen er usedvanlig fin. Hun er slank, stram og brun, men kroppen er ikke wow. Hun har verken særlig med rumpe eller pupper, og kroppen er ikke spesielt veidreid. Hun har ganske rett ned-fasong, uten spesielt markert midje. Hun har heller ikke synlige muskler, som er så in nå. Hun har ganske enkelt en normalt slank kropp som ser sexy ut pga klærne. Er sjeldent jeg ser henne i bikini f.eks.

Som en helhet er hun nydelig å se på, men selve kroppen er ikke noe eksepsjonelt i mine øyne.

Hun har synlige muskler, og beina er snacksy som faen. Puppene ser perfekte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har synlige muskler, og beina er snacksy som faen. Puppene ser perfekte ut.

Hvor har hun synlige muskler? Ikke at jeg nødvendigvis syns det er et krav for å være pen, men bare lurer. Beina er flotte ja! Puppene har jeg ikke sett så mye til, føler ikke hun pleier ha så voldsom "puppe-fokus-klær". Men de er hvertfall ikke i Linni-size, og ser naturlige ut (hvis hun har silikon er det et av de bedre eksemplene på at det kan se greit ut).

Jeg føler hovedtingen ved hennes utseende er at hun alltid ser så fresh ut. Hun gløder liksom! Også er hun flørtete som få. Objektivt sett er hun ikke usedvanlig fin (selv om hun er fin), men det er noe med utstrålingen og gløden.

Anonym poster: 8d43f52f00d68e9c12c322c69da406f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene har jeg ikke sett så mye til, føler ikke hun pleier ha så voldsom "puppe-fokus-klær". Men de er hvertfall ikke i Linni-size, og ser naturlige ut (hvis hun har silikon er det et av de bedre eksemplene på at det kan se greit ut).

Anonym poster: 8d43f52f00d68e9c12c322c69da406f1

Det har hun. Forøvrig enig med at hun er en av de få som det ser ok ut på.

Anonym poster: 06bb972e1c228c60ca17c3e28440245d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...