Gå til innhold

Tone Damlis nye serie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I neste episode får vi se at Tone får smurt inn brystvortene med vaselin.

Det samme intellektuelle nivået i serien fortsetter med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er en vakker dame, men kroppen er da ikke noe spesiell?!! Brun og slank er da ikke ekstraordinær? Ingen midje, ingen rumpe og ingen pupper! Hun har ingen idealkropp, langt i fra!

Håret og ansiktet derimot.. Wow!

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

Og jeg mener det stikk motsatte... Hun er slank, stram og veltrent, men ansiktet hennes har jeg aldri sett det store ved... Litt andre typer trekk enn det jeg synes er pent, pluss at for meg er god utstråling en del av ansiktsmessig skjønnhet... Smak og behag.

Anonym poster: 11e62ba0ffa4ef900304848932705585

Enig med nederste anonym. Kroppen er slank, veltrent, brun og veldig fin. Men ansiktet? Rar, rund/rektangulær/oval ansiktsform, altfor lang hake og brede kjeveben, for kort panne osv osv. Ikke få kunne sett ut som henne dersom de var like solariumsbrune, sminket og stylet. Håret er derimot pent.

Anonym poster: 6b09466a121e447b867182c6b068a4bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike så mye misunnelse det var her da ;)

Det er spesielt pene kvinner som får kvinnfolktrollene på KG til å koke..

Pene kropper og folk med et pent utseende fortjener da å få vise den fram :) :)

Tone er en meget vellykket ung dame, som tydeligvis har nese for karriære.

Ikke alle mennesker bør få stikke seg fram, som f.eks de enkelte kvinnfolkene her på KG.

Så bare fortsjett å gjem dere der dere hører hjemme ^^

Misunnelse trigger udyret i enkelte personer, som alltid resulterer i usmakelige kommentarer.

Man må da virkelig få mene noe i negativ retning om andre uten at dette har noe med misunnelse å gjøre.

Men det er vel forresten ikke første gang jeg ser deg dra den misunnelse-konklusjonen når noen har noe negativt å si ;)

Anonym poster: d9ac98ba232dc76f7161fadc5f9ae1eb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Man må da virkelig få mene noe i negativ retning om andre uten at dette har noe med misunnelse å gjøre.

Men det er vel forresten ikke første gang jeg ser deg dra den misunnelse-konklusjonen når noen har noe negativt å si ;)

Anonym poster: d9ac98ba232dc76f7161fadc5f9ae1eb

Dere trekker jo bare fram kvinner med bra utseende , som dere rakker ned på ;)

Er flere kjendiser som i VG har uttalt at folk er ekstra stygge mot kvinner med et pent ytre, mye penger, karriære og gjerne de med en rik mann..

Slår aldri feilt ;) Man må alltid finne noe negativt ved folk som tilsynelatende lever et perfekt liv, slik at en selv føler seg litt bedre.

Endret av Starlit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trekker jo bare fram kvinner med bra utseende , som dere rakker ned på ;)

Er flere kjendiser som i VG har uttalt at folk er ekstra stygge mot kvinner med et pent ytre, mye penger, karriære og gjerne de med en rik mann..

Slår aldri feilt ;) Man må alltid finne noe negativt ved folk som tilsynelatende lever et perfekt liv, slik at en selv føler seg litt bedre.

Neida det er greit det, men det virker som du tror at man ALLTID er misunnelig om man kommer med noe negativt. Det er iallefall feil.

Anonym poster: d9ac98ba232dc76f7161fadc5f9ae1eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trekker jo bare fram kvinner med bra utseende , som dere rakker ned på ;)

Er flere kjendiser som i VG har uttalt at folk er ekstra stygge mot kvinner med et pent ytre, mye penger, karriære og gjerne de med en rik mann..

Slår aldri feilt ;) Man må alltid finne noe negativt ved folk som tilsynelatende lever et perfekt liv, slik at en selv føler seg litt bedre.

Du har endel enkle konklusjoner i innleggene dine, synes jeg. Du om det, men jeg er ikke misunnelig på Triana, Aylar eller mange andre kvinner i media. Ikke reagerer jeg like mye på dem som på Tone, fordi jeg synes hun er et kjedelig produkt.

Det er jo det hun er og som sådan er hun ikke spennende, Ikke kan hun vrikke sexy på kroppen, hun danser stivt, sangstemmen er heller ikke allverden. Aksel er heller ikke utslagsgivende for at jeg skal misunne henne :) Jeg synes bare ikke hun er verdt all oppmerksomheten hun får i media, men at manageren og apparatet rundt Tone er dyktige, det kan jeg misunne henne. For med et slikt apparat rundt seg er mye gjort om man har noe å by på. Tone er pen, ikke så mye mer.

Misunnelse har lite med kritikken min av henne som underholdningsartist å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starlit

Du har endel enkle konklusjoner i innleggene dine, synes jeg. Du om det, men jeg er ikke misunnelig på Triana, Aylar eller mange andre kvinner i media. Ikke reagerer jeg like mye på dem som på Tone, fordi jeg synes hun er et kjedelig produkt.

Det er jo det hun er og som sådan er hun ikke spennende, Ikke kan hun vrikke sexy på kroppen, hun danser stivt, sangstemmen er heller ikke allverden. Aksel er heller ikke utslagsgivende for at jeg skal misunne henne :) Jeg synes bare ikke hun er verdt all oppmerksomheten hun får i media, men at manageren og apparatet rundt Tone er dyktige, det kan jeg misunne henne. For med et slikt apparat rundt seg er mye gjort om man har noe å by på. Tone er pen, ikke så mye mer.

Misunnelse har lite med kritikken min av henne som underholdningsartist å gjøre.

Plager de deg?

Hva i så fall er det de gjør som får deg til å føle det slik ?

Noen i tråden har uttalt at de ikke tåler å se et pent fjes på forsiden av bladet :)

Har også lest at flere ble irriterte av å se et bilde av Marthe Krogh, som sitter å poserer på gulvet med barnet sitt (med et ryddig og perfekt rom bak seg).

Og begrunnelsen for dette var at alt var så pent og perfekt! Både mor og barn er vakre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, jeg synes du drar lettvinte konklusjoner.

Jeg er gammel nok til å ha såpass selvinnsikt at jeg ikke kritiserer jenter fordi de er penere enn meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Igjen, jeg synes du drar lettvinte konklusjoner.

Jeg er gammel nok til å ha såpass selvinnsikt at jeg ikke kritiserer jenter fordi de er penere enn meg.

Finner ikke annet enn gnål om disse kjendisene på KG :)

Får fortelle dem hva de gjør med hodene deres, om jeg treffer på dem ;)

Har møtt 2 stk for ikke så mange mnd siden på ulike tidspunkter..

*Humre!*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke annet enn gnål om disse kjendisene på KG :)

Får fortelle dem hva de gjør med hodene deres, om jeg treffer på dem ;)

Har møtt 2 stk for ikke så mange mnd siden på ulike tidspunkter..

*Humre!*

Hadde det ikke vært for de som synes og mener om dem så hadde de ikke hatt noe levebrød!

Tone er nok fullstendig klar over dette fra før, og vil nok titte rart på deg om du skulle ha opplyst henne om det åpenbare:)

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Hadde det ikke vært for de som synes og mener om dem så hadde de ikke hatt noe levebrød!

Tone er nok fullstendig klar over dette fra før, og vil nok titte rart på deg om du skulle ha opplyst henne om det åpenbare:)

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

Hun hadde nok ledd med meg kan jeg love ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde nok ledd med meg kan jeg love ;)

Tviler på det ja! ;)

(Men om det stemmer så viser bare det at de som ikke liker henne har en god magefølelse.... Men det skjer nok ikke ;);) )

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke annet enn gnål om disse kjendisene på KG :)

Får fortelle dem hva de gjør med hodene deres, om jeg treffer på dem ;)

Har møtt 2 stk for ikke så mange mnd siden på ulike tidspunkter..

*Humre!*

Jeg er som sagt ikke fjorten år.

Jeg har hatt med en rekke kjendiser og tom kongeparet å gjøre via jobb og jeg bryr meg egentlig katten om dem sånn sett.

Du får tåle at folk som er i rampelyset diskuteres uten å påklistre oss alle at vi er misunnelige. Det ser litt dumt ut for din del.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starlit

Jeg er som sagt ikke fjorten år.

Jeg har hatt med en rekke kjendiser og tom kongeparet å gjøre via jobb og jeg bryr meg egentlig katten om dem sånn sett.

Du får tåle at folk som er i rampelyset diskuteres uten å påklistre oss alle at vi er misunnelige. Det ser litt dumt ut for din del.

Jaja, hvert sitt liv og fornøyelser :)

Vil nødig ta fra deg gleden over disse irriterende kjendisene, da det sikkert er med på smøre selvtilitten litt ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Synd at en ikke får se mer av Axel "Jeg banker alle som snakker stygt om dama mi" Hennie. Syns egentlig det er han som er den største fjotten av de to, den med høyest underholdningsverdi. Tone er bare platt og kjedelig, mens Axel, han er en gjøk av høyt kaliber.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I neste episode får vi se at Tone får smurt inn brystvortene med vaselin.

Det samme intellektuelle nivået i serien fortsetter med andre ord.

Har ikke ord. Dette sprenger dumhetens grenser.

Anonym poster: 6b09466a121e447b867182c6b068a4bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NerdMedSverd2

Synd at en ikke får se mer av Axel "Jeg banker alle som snakker stygt om dama mi" Hennie. Syns egentlig det er han som er den største fjotten av de to, den med høyest underholdningsverdi. Tone er bare platt og kjedelig, mens Axel, han er en gjøk av høyt kaliber.

Vil også ha mer Axel, kommer mye gull fra han. River i sjela av å se på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Vil også ha mer Axel, kommer mye gull fra han. River i sjela av å se på dette

Haha, fantastisk! Det er akkurat det der den serien her trenger mer av, mer av Axel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plager de deg?

Hva i så fall er det de gjør som får deg til å føle det slik ?

Noen i tråden har uttalt at de ikke tåler å se et pent fjes på forsiden av bladet :)

Har også lest at flere ble irriterte av å se et bilde av Marthe Krogh, som sitter å poserer på gulvet med barnet sitt (med et ryddig og perfekt rom bak seg).

Og begrunnelsen for dette var at alt var så pent og perfekt! Både mor og barn er vakre..

Plager de deg?

Hva i så fall er det de gjør som får deg til å føle det slik ?

Noen i tråden har uttalt at de ikke tåler å se et pent fjes på forsiden av bladet :)

Har også lest at flere ble irriterte av å se et bilde av Marthe Krogh, som sitter å poserer på gulvet med barnet sitt (med et ryddig og perfekt rom bak seg).

Og begrunnelsen for dette var at alt var så pent og perfekt! Både mor og barn er vakre..

For det første - èn kommenterte at h*n ikke gadd å lese bladet fordi h*n var lei av uinteressante nyheter om Tone. Ikke fordi hun er pen.

Og med Marte var det nå var det slik at de fleste reagerte på selve artikkelen, og ikke bildet.

En artikkel som kun handlet om at mødre burde trene mer, jobbe mindre, og ikke minst ta seg av barnet helt selv (om du ikke har en au-pair, da!) - for menn burde jo ikke trenge å trille barnevogn eller ta pappaperm.

I tillegg ble hun fremstilt som en inspirasjonskilde. Ja, ja.

Ikke tillegg andre meninger de ikke har, kanskje? :)

Selv har jeg ingen mening om Tone. Pen er hun, men har egentlig ikke fått med meg noe hun har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgendagens episode RAMLER PUPPEN TIL TONE UT!!! Fy fader altså jeg gleder meg. Håper den ikke er sladda!!!!

Anonym poster: 1244bb7083f458193f6963adccc9aeba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...