Gå til innhold

Tone Damlis nye serie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten sånn som Pia Haraldsen igrunnen. Bare at Pia ikke har en artistkarriere i bagasjen.

Joo.. Pia har færre strenger å spille på, men også er hun (desverre for henne) ikke fra folkedypet. Tone er den vesle, vakre, vene, som kommer opp fra folkedypet. Pia er ste"et-eller-annet" og exen til "en-eller-annen". Norge elsker ikke milionærer, bare lottomilionærer. Pia må gå ned i folkedypet, fra et priviligert sted. Sikkert flink jente, men hun skulle vært fra Gjesheim og ikke fra Asker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at hun har en god kropp, men jeg har aldri synes hun er vakker. Føler meg veldig i mindretall som aldri har ment det. Greit, hun er jo ikke stygg, det synes ikke jeg heller, men jeg er så lei av "Tone er så flott og vakker, og deler du ikke den meningen, så er du misunnelig"-gjengen. Igjen, hun har en bra kropp, og hun vet å spille på det hun har. Jeg kjenner henne ikke personlig, og kan derfor ikke si at hun ER sånn, men hun gir intrykk av å være Norges mest PR-kåte person, og det synes jeg heller ikke er særlig attraktivt.

Anonym poster: 11e62ba0ffa4ef900304848932705585

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare på serien hennes fordi hun er så utrolig vakker!

Men tror hun også er fryktelig flink til å utnytte det beste av det hun har utseendemessig med sminke og hår ja.

Anonym poster: 6eb0786d9042c3726d23cd2e9ea25499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hun. Forøvrig enig med at hun er en av de få som det ser ok ut på.

Kilde på at hun har tatt silikon? Hun har jo ikke akkurat store pupper nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være synd for Tone å tenke på at den eneste grunnen til at Axel vil være sammen med henne er pga. utseende. Hadde hun vært overvektig e.l hadde han ikke viet henne noe oppmerksomhet. Hun er liksom bare blitt en flott kropp, men det er det jo maaaaange jenter som har. Dessuten hadde aldri Tone blitt sammen med Axel heller hadde det ikke vært for at han var en kjent skuespiller. Så et "flott og overfladisk" par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være synd for Tone å tenke på at den eneste grunnen til at Axel vil være sammen med henne er pga. utseende. Hadde hun vært overvektig e.l hadde han ikke viet henne noe oppmerksomhet. Hun er liksom bare blitt en flott kropp, men det er det jo maaaaange jenter som har. Dessuten hadde aldri Tone blitt sammen med Axel heller hadde det ikke vært for at han var en kjent skuespiller. Så et "flott og overfladisk" par.

Hvordan vet du at han bare er sammen med henne for utseende?

Anonym poster: 6eb0786d9042c3726d23cd2e9ea25499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at han bare er sammen med henne for utseende?

Anonym poster: 6eb0786d9042c3726d23cd2e9ea25499

Tror du han hadde viet henne noen form for interesse hvis hun f.eks var overvektig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han hadde viet henne noen form for interesse hvis hun f.eks var overvektig?

Godt mulig, men det trenger ikke å bety at han blir sammen med henne bare for utseende. Jeg ville ikke blitt sammen med en overvektig gutt men det trenger ikke å bety at jeg bare blir sammen med en gutt bare for utseende. Man skal ikke undervurdere hvor mye fysisk tiltrekning har å si.

Mennesker er mer enn bare vakkert utseende/overvektig. Jeg tror han valgte henne for hele pakka.

Det er jo ikke slik at enten så er man pen/dum eller overvektig/stygg/fantastisk personlighet.

Anonym poster: 6eb0786d9042c3726d23cd2e9ea25499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at hun har en god kropp, men jeg har aldri synes hun er vakker. Føler meg veldig i mindretall som aldri har ment det. Greit, hun er jo ikke stygg, det synes ikke jeg heller, men jeg er så lei av "Tone er så flott og vakker, og deler du ikke den meningen, så er du misunnelig"-gjengen. Igjen, hun har en bra kropp, og hun vet å spille på det hun har. Jeg kjenner henne ikke personlig, og kan derfor ikke si at hun ER sånn, men hun gir intrykk av å være Norges mest PR-kåte person, og det synes jeg heller ikke er særlig attraktivt.

Anonym poster: 11e62ba0ffa4ef900304848932705585

Helt enig!

Anonym poster: 6b09466a121e447b867182c6b068a4bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart Aksel Hennie ikke er redd for å miste markedsverdien i skuespillerbransjen når han kobles opp mot slike settinger som fenomenet Tone Damli.

Så en film i går der Aksel Hennie hadde en birolle og tenkte "oi, der er han skruen som er sammen med Tone Damli, skal tro om han virkelig er så flink som man skal ha det til eller han bare er flink til å prate seg fram".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..

Jeg syns hun er flott jeg :)

Hvilken plass var det hun kom på i idol?

2. plass, så er jo ikke så merkelig at en vakker jente blir kjendis etter idol, som var veeeldig populært før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. plass, så er jo ikke så merkelig at en vakker jente blir kjendis etter idol, som var veeeldig populært før.

I farta husker jeg navnet på kun TO idol-deltagere, nemlig Kurt Nilsen og Tone Aaberge. Den ene vant World Idol, den andre kom på 2. plass i nasjonal konkurranse.

Ikke kom og si at pene mennesker ikke har fordel av utseendet..

Anonym poster: c6b3f91aa236b837114ee78b1bf60e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo ikke spesielt begavet. Helt grei stemme, dårlig musikk. Men en fantastisk kropp. Håper det blir mye kropp i serien. Kroppen er vel det eneste som faktisk er noe ekstraordinært over.

Hun er en vakker dame, men kroppen er da ikke noe spesiell?!! Brun og slank er da ikke ekstraordinær? Ingen midje, ingen rumpe og ingen pupper! Hun har ingen idealkropp, langt i fra!

Håret og ansiktet derimot.. Wow!

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I farta husker jeg navnet på kun TO idol-deltagere, nemlig Kurt Nilsen og Tone Aaberge. Den ene vant World Idol, den andre kom på 2. plass i nasjonal konkurranse.

Ikke kom og si at pene mennesker ikke har fordel av utseendet..

Anonym poster: c6b3f91aa236b837114ee78b1bf60e55

Skrev jo nettopp det hvis du ikke så det. " det er ikke så merkelig at en VAKKER jente blir kjent etter idol". Hvor mange du husker som har vært med på idol er vel igrunn urelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snyball

Jeg synes Tone er en utrolig pen, veltrent og sjarmerende jente, som alltid har et glimt i øyet. Hun virker som en trivelig og snill jente. Skal ærlig innrømme at jeg er sjalu på henne på utseendefronten, men på en god måte! Om dere skjønner :)

Når det er sagt, synes jeg ikke hun er en enestående god artist. Det er å overdrive. Serien hennes er jo basert på Tone som artist, som om hun er en Rihanna Jr, som reiser rundt på alle mulige oppdrag. Min sangstemme kunne vært Tone sin. Den har ikke noe særpreg. Det kunne vært hvilken som helst jente som sang, på en fin måte. I tillegg at hun er Idol-dommer, det fatter jeg ikke. Det burde være sangpedagoger og andre virkelig gode artister som har ordentlig peiling.

For meg er Tone en modell, ikke en artist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sitronmelisse

Ja, så da også jeg en snei av programmet her om dagen. Om den minst glamorøse delen av arbeidsoppgavene hennes: synge på kjøpesenter.

Hvem var det som i sin tid kom på å synge på kjøpesentre for å selge noen plater lurer jeg på. For noe så mistrøstig skal man lete lenge etter. Der står en klynge med folk og gloor på henne uten å foretrekke en mine. Og så skal man liksom selge produktet sitt da. Nei, det der hadde jeg aldri giddet. Jeg skjønner ikke at det er noe å tjene på det heller? Må da være mange andre og hyggeligere måter å treffe folket på!

Jeg skjønner at lokale lag og foreninger tyr til kjøpesenteret for å selge produktet sitt, men utenbys sangstjerner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Steike så mye misunnelse det var her da ;)

Det er spesielt pene kvinner som får kvinnfolktrollene på KG til å koke..

Pene kropper og folk med et pent utseende fortjener da å få vise den fram :) :)

Tone er en meget vellykket ung dame, som tydeligvis har nese for karriære.

Ikke alle mennesker bør få stikke seg fram, som f.eks de enkelte kvinnfolkene her på KG.

Så bare fortsjett å gjem dere der dere hører hjemme ^^

Misunnelse trigger udyret i enkelte personer, som alltid resulterer i usmakelige kommentarer.

Endret av Starlit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en vakker dame, men kroppen er da ikke noe spesiell?!! Brun og slank er da ikke ekstraordinær? Ingen midje, ingen rumpe og ingen pupper! Hun har ingen idealkropp, langt i fra!

Håret og ansiktet derimot.. Wow!

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

Og jeg mener det stikk motsatte... Hun er slank, stram og veltrent, men ansiktet hennes har jeg aldri sett det store ved... Litt andre typer trekk enn det jeg synes er pent, pluss at for meg er god utstråling en del av ansiktsmessig skjønnhet... Smak og behag.

Anonym poster: 11e62ba0ffa4ef900304848932705585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg mener det stikk motsatte... Hun er slank, stram og veltrent, men ansiktet hennes har jeg aldri sett det store ved... Litt andre typer trekk enn det jeg synes er pent, pluss at for meg er god utstråling en del av ansiktsmessig skjønnhet... Smak og behag.

Anonym poster: 11e62ba0ffa4ef900304848932705585

Joda, smaken er som baken :). Husker bare jeg ble så overrasket når jeg så henne live, hun hadde så mye kjipere kropp enn hva det ser ut som på tv og bilder. Ble derimot like overrasket når jeg så henne uten sminke, tilnærmet perfekt hun, og ellers line pen uten sminke som med.. . Og det er det ikke ofte jeg har sett med folk som har så "picture perfect" ansikt, da er det som regel redusering og tykke lag med sminke

Anonym poster: b26f6b72ff34b426d631c55d6c0d877b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...