Gå til innhold

Tone Damlis nye serie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er med skrekkblandet fryd jeg ser frem til denne serien. På den ene siden har jeg ingenting imot Tone, men på den andre siden kjenner jeg at jeg er fryktelig lei denne dama fordi hun er såpass eksponert. Dessuten er hun ikke en person som klarer å fange min interesse, jeg synes ikke hun har noen særegen karakter. Jeg tviler på at de vil vinkle serien negativt, men jeg lurer på om vi får se hvor «enkelt» livet hennes faktisk er og om hun reflekterer noe rundt dette i det hele tatt. Jeg tviler.

Hun er ei søt jente med pent hår og en kjent kjæreste. Dette hun har drevet med musikalsk har jeg ikke hatt sansen for, med unntak av 'I Love You'-låta. Den har jeg spilt noen ganger og likt ganske godt. Hun mistet mye av min respekt med videoen hun ga ut, ikke fordi hun ikke kan vise frem kroppen sin, men fordi videoen var et dårlig håndverk. Den var kjedelig og passet dårlig til budskapet. Hvis man mener at det å stå og vrikke halvnaken mens man synger dårlige klisjéer på andrespråket sitt er man ikke opptatt av musikk etter min mening. Da er det berømmelse, det å være i fokus som gjelder.

Hun sier i slutten av videoklippet jeg linker til at hun føler hun ble født for å drive med det hun gjør. Jeg er enig, men da som modell eller lignende. Musiker ser jeg ikke på henne som i det hele tatt.

http://www.kjendis.n.../idol/25140154/

Anonym poster: 1029ccf49ce8571baf12e64ef55cf189

Anonym poster: 62d45b8408bc00470236e456a3f47c4b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man mener at det å stå og vrikke halvnaken mens man synger dårlige klisjéer på andrespråket sitt er noe å levere burde man i det minste kunne danse, ref. Britney og andre artister.

Anonym poster: 62d45b8408bc00470236e456a3f47c4b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg første gang hørte om denne, tenkte jeg straks at dette kom til å bli en serie med ekstremt fokus på kropp. Etter å ha sett første smakebit på vgtv viser det seg selvsagt at jeg tenkte helt rett.

Tone Damlis karriere er bygd opp rundt kropp og sexfiksering. Hun er en ålreit sanger, men vokalmessig er hun på ingen måte en som skiller seg ut, og hadde hun ikke vært så utrolig vakker som hun er med en meget veldreid kropp, hadde hun ikke vært i nærheten av denne kjendisstatusen.

For å si det slik, tenåringsjenter som skal følge med på denne serien vil ikke sitte med MER selvtillit etterpå, det er i allefall sikkert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal bli riktig så moro, tenker jeg.

Anonym poster: 62d45b8408bc00470236e456a3f47c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke til å gidde å se dette.

En talentløs bimbo som synes hun selv er den deiligste av de deilige, og elsker å vise seg fram i truse. Hjelpes, så dumt og barnslig.

Hver sin smak. Not for me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ingenting om musikk, og kan ingenting om damer. Med andre ord, dette må jeg nesten få med meg.

Tipper dog det blir ganske kjedelig, og ikke den orgien av fester og autografskriving de fleste forbinder med kjendislivet. Det blir heller et innblikk i en ung popsangers liv, som er over gjennomsnittet rik og berømt, og med alle fordeler det medfører. Noe à la et normalt, men hektisk liv i unormalt flotte omgivelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting som interesserer meg med dette mennesket og det er hvordan hun selv og media klarer å lage en "boble" om hun er en stor kjendis. Jeg klarer ikke ser på Tone Damli annet enn som en dyktig selger av et tillagd image, ikke en faglig dyktig musiker, modell e.l..

Har ikke sett serien, men det er nærmest fristende å se på bare for å se hva de klarer å få ut av noe nærmest "helt vanlig". Og så lurer jeg på; er folk virkelig så interessert i Tone Damli som media og hun selv later til å gi inntrykk av? Ser folk på Tone Damli slik som jeg selv gjør, altså med forundring, eller ser de på henne med beundring? Hva er det som driver dette?

Mandag så jeg på "Sirkus Northug". Det er kanskje litt av samme opplegget? Jeg er fasinert av Northug, men jeg tror fasinasjonen min skyldes en blanding av hans spesielle personlighet og hans prestasjoner innenfor skiidretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er ei jente jeg setter utrolig stor pris på og ser opp til. Hun er utrolig dyktig til det hun driver med og er til stor inspirasjon for yngre jenter og eldre menn.

Anonym poster: 27da97fb375e30b086f69db98ea8d5aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utrolig dyktig til det hun driver med og er til stor inspirasjon for yngre jenter og eldre menn.

Anonym poster: 27da97fb375e30b086f69db98ea8d5aa

Ha, ha. Ja, jeg er helt enig i at hun er dyktig i det hun "driver med". Men hva er det egentlig hun driver med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

GIIIID, hun er så tynn assa, sinnsvakt superdårlig forbilde.

Neida, jeg bryr meg egentlig forferdelig lite...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født til dette? Hun synger sånn passelig og selger kropp for resten.

Hun sier at folk dømmer henne fordi de ikke kjenner henne og at hun er mye mere enn bare utseende. Hvorfor i heiteste viser hun ikke de andre talentene sine da? Hun fortsetter jo med å være dum og deilig.

Et ekstremt dårlig forbilde for unge folk. Jeg liker henne ikke, men Axel har som mann sikkert fått både i pose og sekk. Æsj.

Anonym poster: bf219236d6b5516250dedeaa57f8704c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som tørr å vedde på at Tone Damli dukker opp i "Hver gang vi møtes", om en 10-20 år?

Anonym poster: c6b3f91aa236b837114ee78b1bf60e55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha. Ja, jeg er helt enig i at hun er dyktig i det hun "driver med". Men hva er det egentlig hun driver med?

Det hun driver med er å være en kjendis. Det er jobben hennes og det hun tjener penger på. Hun lever av oppmerksomhet og det er hun ganske så flink til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, virker som det er mange fordommer ute å går her.. "musikken" hennes faller ikke i smak hos meg heller, men hvis dette er noe hun trives med og synes hun er god på. HVORFOR i alle dager skal folk bry seg så mye? At folk kommer med kommentarer som "En talentløs bimbo som synes hun selv er den deiligste av de deilige, og elsker å vise seg fram i truse." eller "For å si det slik, tenåringsjenter som skal følge med på denne serien vil ikke sitte med MER selvtillit etterpå, det er i allefall sikkert" er meg en gåte når man aldri har møtt dama og serien har så vidt jeg vet ikke begynt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tydelig media og tv ikke lengre vet hva de skal lage tv av mer. Derfor fotfølger de lekre damer som Tone og Linni, og tror de lager godt tv. 14-isene ser med store øyen, og forbilder blir skapt. Det neste blir vel en dokuserie med fotballfruen og mannen ;)

Anonym poster: df2b92adf500193e87ed51f0b00c239f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, virker som det er mange fordommer ute å går her.. "musikken" hennes faller ikke i smak hos meg heller, men hvis dette er noe hun trives med og synes hun er god på. HVORFOR i alle dager skal folk bry seg så mye? At folk kommer med kommentarer som "En talentløs bimbo som synes hun selv er den deiligste av de deilige, og elsker å vise seg fram i truse." eller "For å si det slik, tenåringsjenter som skal følge med på denne serien vil ikke sitte med MER selvtillit etterpå, det er i allefall sikkert" er meg en gåte når man aldri har møtt dama og serien har så vidt jeg vet ikke begynt engang.

Det er jo henne selv som har skapt imaget sitt. Hun spiller på sex og kropp, enkelt og greit. Da må hun også tåle å høre fakta. Vokalmessig er hun en ok sangerinne, men overhodet ikke noe spesielt talent. Jeg tror det er svært få som er i mot henne, men veldig mange tar henne for det hun er, nemlig Eye Candy. For det er hun. Særdeles vakker og en utsøkt deilig kropp. Det er fakta.

Samtidig oppfører hun og Hennie seg som to kåte fjortiser når de er sammen i rampelyset. Hun presterte vel også å si på TV2 at Aksel fikk god sex hjemme.....

Hva skal man forvente da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Hun er nok et brøhue, men sannsynligvis ikke brøhue nok til at denne serien blir noe jeg gidder følge med på. Er det ikke noe sånt X-talents eller singlosers eller noe sånt snart, slik at vi kan se talentløse folk ingen har giddi/turt fortelle at stinker ,drite seg ut i offentligheten?

Endret av Darthoven
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...