Gå til innhold

Kjekke menn og vakre kvinner = dårligere i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være noe sannhet i det der. Er det sånn at stygge folk liksom føler at de må kompensere for utseendet, ved å være "ekstra ivrige" når de først får seg noe? Det tror jeg ikke.

Ikke kompensere, men om jenta synes jeg er kjekk(bedre enn hun normalt får) så tror jeg hun både gir mer fordi hun liker meg mer, men også for å kunne imponere meg slik at det kanskje blir noe mer på henne, at vi har sex flere ganger eller et forhold.

Det er faktisk min erfaring og synes ikke det er så rart om det er slik, jeg tenker i vertfall det samme selv, om jeg virkelig liker jenta så blir sexen bedre og jeg gir kanskje litt mer enn jeg tar i håp om å få treffe henne igjen.

Anonym poster: 8e2b29e185406d2a95ce12d5bd1a906c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom over denne for en stund siden : http://www.kk.no/841351/fattige-menn-er-best-i-senga

Ikke helt relevant, men det kan jo tenkes at svært pene/attraktive folk ikke gidder å gi like mye av seg selv i sengen, fordi de blir "godkjent" uansett. På samme måte vil kanskje noen uattraktive mennesker gjøre mest mulig for å tilfredsstille sexpartneren, i og med at en må kompensere. (Jeg vet forøvrig ikke om det jeg sier her har blitt tatt opp tidligere i tråden, leste bare HI)

:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kompensere, men om jenta synes jeg er kjekk(bedre enn hun normalt får) så tror jeg hun både gir mer fordi hun liker meg mer, men også for å kunne imponere meg slik at det kanskje blir noe mer på henne, at vi har sex flere ganger eller et forhold.

Det er faktisk min erfaring og synes ikke det er så rart om det er slik, jeg tenker i vertfall det samme selv, om jeg virkelig liker jenta så blir sexen bedre og jeg gir kanskje litt mer enn jeg tar i håp om å få treffe henne igjen.

Anonym poster: 8e2b29e185406d2a95ce12d5bd1a906c

Enig i observasjonen. Uenig i årsaksforhold.

Svært pene mennesker som er vant til å få oppmerksomhet basert på utseendet har aldri lært å by på seg selv - noe som er viktig for det menneskelige samspillet som skal til for god sex.

De er også ofte mer opptatt av hvordan de tar sex ut under akten, enn å ha det deilig. De bekymrer seg for å sitte øverst, for da kan magen se stor ut eller puppene henge. Å bli varm og svett, kroppsvæsker og alt som hører til er ekkelt - tenk å bli sett ufresh med sminke som renner!

Mens de som er mere vanlige rett og slett er mere avslappa, klarer å nyte og fokuserer på å ha det gøy i senga :)

Dette opplever jeg ikke med pene mennesker generelt - men de som er veldig fokusert på eget utseende.

Anonym poster: ba9cd5ec68860537452ad38d1853467e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, samboen min hadde en teori på dette da vi diskuterte om hvem som var god i senga. Jeg er ganske lubben og ikke akkurat den første du slår blikket etter på gaten. Han mente at de som var utrolig vakre, med en slående kropp som matchet, var dårligere i senga fordi de trengte ikke å 'jobbe'. Mens de som var litt mindre pene må jobbe ræva av seg for å bli godtatt :fnise: Måtte vell spørre han hvor jeg lå hen der i hans øyne. Tror ikke han tenkte så langt før han sa det :laugh:

Anonym poster: 108891a3636abc00c50085ebd2a5395c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...