Gå til innhold

Kjekke menn og vakre kvinner = dårligere i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble inspirert av den andre tråden ;)

Jeg tror ikke at det er sånn, men lurer på hva dere andre mener og hvorfor :)

Anonym poster: 87992820990b2d400a04a2171ded086a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Jeg tror at generaliseringer er noe tull, og at som det meste annet vil man finne alle slags individuelle variasjoner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal utseende ha noe å si? Er jo egen interesse og erfaring som avgjør dette vel.

Anonym poster: 2ee676360ef5935acd9817eeb8fdae24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt klart bare tull. Jeg kunne lagt ut et bilde av ei meget erfaren jente, og alle gutta her inne hadde siklet. Hun er på ingen måter dårlig i senga, og veit utmerket hvordan egen kropp fungerer, og da blir sexen utrolig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke utseende som er avgjørende...

Anonym poster: 9207b4009694b08a22822109f5c0b087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. Mulig det stemmer for jeg er bare middels pen, og medium i senga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseende er vel strengt tatt ikke avgjørende for hvor god man er i senga. Det spiller nok en rolle ved tanke på selvfølelse og hva man er komfortabel med sammen med en partner, men jeg har lugget med utrolig kjekke menn som har vært veldig gode i senga mens andre har vært dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt riktig! 10 poeng til deg!!!

Anonym poster: 0b2deeae03742029937802327a4f3bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende er vel strengt tatt ikke avgjørende for hvor god man er i senga. Det spiller nok en rolle ved tanke på selvfølelse og hva man er komfortabel med sammen med en partner, men jeg har lugget med utrolig kjekke menn som har vært veldig gode i senga mens andre har vært dårlige.

Dette høres ut som en interessant men noe vond aktivitet. :fnise:

Anonym poster: 2ee676360ef5935acd9817eeb8fdae24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Myten er vel at utrolig pene damer, vet de får seg noe unastt og derfor aldri giddet å lære seg å pule, så de bare ligger der og gjør ingen ting, fordi dem tross alt er pene og derofr ikke skal behøve å anstrenge seg, det samme skal vist være sant for virklig kjekke menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myten er vel at utrolig pene damer, vet de får seg noe unastt og derfor aldri giddet å lære seg å pule, så de bare ligger der og gjør ingen ting, fordi dem tross alt er pene og derofr ikke skal behøve å anstrenge seg, det samme skal vist være sant for virklig kjekke menn.

Heh … joda, det er jo myten, og det stemmer nok når de er unge, men så blir de eldre og tryggere på sin egen seksualitet, og så er det virkelig i gang. De som tror på myten har vel rett og slett ikke erfaring nok med pene jenter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en interessant men noe vond aktivitet. :fnise:

Anonym poster: 2ee676360ef5935acd9817eeb8fdae24

Haha, godt å se at rettskrivingen er på plass denne herlige søndagen..

Er noe sannhet i innlegget uansett, ble lugget av en heftig mann i natt :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den lille byen jeg kom fra var iallfall alle de dritkjekke gutta som knullet rundt kjent for å være dårlige i senga. Jeg personlig tror ikke det har noe med utseende å gjøre, men om man har hatt langvarige forhold der man har hatt trygg og god sex, og lært seg å bli sikker på hva som er godt for seg selv og partneren så vil det gi større sannsynlighet for at man er god i senga enn om man bare ligger rundt. Og de kjekke gutta låg rundt, mens andre gikk inn i forhold. (og andre fikk seg ikke i det hele tatt, eller bare litt). Men uansett, poenget mitt er at det kan være noe i det fordi de kjekke gutta ikke er i forhold og heller ikke trenger å yte noe særlig bare på en ONS.

Anonym poster: 46ffc0c58ee5ae171988c58cf270b06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn fra min lille private erfaring så har det vært forskjell på de menn som bare har vært veldig pene - og de som er har vært veldig pene og fryktelig fokusert på eget utseende. Den siste gruppa her har stort sett også vært innmari selvopptatte i senga. Sånn utifra mitt eget lille forskningsmateriale.

Anonym poster: ba9cd5ec68860537452ad38d1853467e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt meg med kjekke menn(da snakker jeg om ordentlig kjekke, pene), og det er store variasjoner. Tror ikke dette har noen ting med utseendet å gjøre i det hele tatt. Flere har vært helt topp, mens andre har vært helt middelmådige. Ingen av dem har vært ordentlig dårlige, da.

Anonym poster: 732220c0d988a9310c58e67991cd032d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at mange her avblåser "hypotesen" basert på at de har opplevd eksempler som ikke stemmer overens med den. Skal man prøve å ta denne påstanden seriøst, så må man i det minste prøve å se på det som en mulig statistisk sannhet, altså ikke noe som gjelder i alle tilfeller. Med andre ord så er deres enkelttilfeller uinteressante ;)

Jeg selv tror nok det kan ligge en sannhet i det når det gjelder mange, men ikke i en slik grad at det er noe man trenger å tenke på :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt klart bare tull. Jeg kunne lagt ut et bilde av ei meget erfaren jente, og alle gutta her inne hadde siklet. Hun er på ingen måter dårlig i senga, og veit utmerket hvordan egen kropp fungerer, og da blir sexen utrolig bra.

Drit i å legg ut bilde av meg da! Mamma er på kvinneguiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å legg ut bilde av meg da! Mamma er på kvinneguiden.

Haha :D Men jeg har jo ingen vulgære bilder jo! Bare sånne bilder som overlater litt til fantasien. Mamma er jo ikke noe å bry seg om da, hun er jo tross alt bare stolt at du er så pen og vakker, og i tillegg klok på toppen av det hele. Sånt er ikke mamma flau over, så får det jo bare være at kroppen er litt mer naken der og da. Det ser jo meget pent ut, tross alt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være noe sannhet i det der. Er det sånn at stygge folk liksom føler at de må kompensere for utseendet, ved å være "ekstra ivrige" når de først får seg noe? Det tror jeg ikke.

Jeg tror heller det er sånn at stygge/overvektige (eller noe...) mennesker er usikre på seg selv og ikke har selvtillit i sengen - og at sexen gjerne kan blir MINDRE bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...