Gå til innhold

2014-bruder


Ea_

Anbefalte innlegg

Gjest Tavira

Jeg lurer på om vi skal sette dato i juni eller i september. Jeg leverer master i mai, og jeg liker best høsten. Men han liker godt sommer, og jeg ser helt klart fordelen med å gifte seg tidlig på sommeren.

Vanskelig!

Jeg skal også levere oppgave i mai, så føler jeg bør ligge litt frampå med planlegging siden vi gifter oss i juni. Vi må ha ila. sommerferien av praktiske grunner, og da syntes vi det var greit å ta det litt tidlig på sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Jeg skal også levere oppgave i mai, så føler jeg bør ligge litt frampå med planlegging siden vi gifter oss i juni. Vi må ha ila. sommerferien av praktiske grunner, og da syntes vi det var greit å ta det litt tidlig på sommeren :)

Jeg må nok i gang med jobbsøking den sommeren, dessuten vet jeg at jeg kommer til å være sliten etter innlevering. Og vi er ikke avhengige av å ta bryllupsreisen rett etter bryllupet heller, så står ganske fritt der :) Ville nok ha planlagt mer om jeg skulle hatt det i juni, så tror nok det blir september her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tavira

Jeg må nok i gang med jobbsøking den sommeren, dessuten vet jeg at jeg kommer til å være sliten etter innlevering. Og vi er ikke avhengige av å ta bryllupsreisen rett etter bryllupet heller, så står ganske fritt der :) Ville nok ha planlagt mer om jeg skulle hatt det i juni, så tror nok det blir september her!

Ser den altså! Tror jeg hadde gått for litt utenom sesongen om vi hadde kunnet det, men her går det nok slag i slag med master, bryllup og bryllupsreise ;p Semtember blir nok veldig bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ser den altså! Tror jeg hadde gått for litt utenom sesongen om vi hadde kunnet det, men her går det nok slag i slag med master, bryllup og bryllupsreise ;p Semtember blir nok veldig bra! :-)

Spennende tider :) Har dere planlagt hvor reisen går? Jeg vil et sted laaaangt unna i alle fall, vi har aldri hatt mer enn en uke ferie sammen (i utlandet) på alle de årene...

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tavira

Spennende tider :) Har dere planlagt hvor reisen går? Jeg vil et sted laaaangt unna i alle fall, vi har aldri hatt mer enn en uke ferie sammen (i utlandet) på alle de årene...

Absolutt! :) Vi har også lyst laaangt av gårde, og slik det ser ut nå ligger det an til Maldivene faktisk! Tanken på å slappe av i det som må være paradis på jord frister veldig - jeg kan tenke meg at vi er to slitne sjeler etter bryllupet!

Det blir jo grusomt dyrt, men vi liker begge å prioritere reiser, og har kommet fram til at det er verdt det. Tenker at det er et sted vi uansett vil besøke en gang, og hva er vel bedre enn å ta det som bryllupsreise (selv om vi økonomisk sett sikkert kunne ha utsatt det noen år, høhø)? :biggrin:

Hva med dere - har dere konkrete planer eller bare at det blir langt av gårde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Absolutt! :) Vi har også lyst laaangt av gårde, og slik det ser ut nå ligger det an til Maldivene faktisk! Tanken på å slappe av i det som må være paradis på jord frister veldig - jeg kan tenke meg at vi er to slitne sjeler etter bryllupet!

Det blir jo grusomt dyrt, men vi liker begge å prioritere reiser, og har kommet fram til at det er verdt det. Tenker at det er et sted vi uansett vil besøke en gang, og hva er vel bedre enn å ta det som bryllupsreise (selv om vi økonomisk sett sikkert kunne ha utsatt det noen år, høhø)? :biggrin:

Hva med dere - har dere konkrete planer eller bare at det blir langt av gårde? :)

Maldivene ser fantastisk ut! :) Absolutt et sted verd å reise til! Hva ligger det på i pris da?

Vi liker best å løpe rundt og kikke på ting og oppleve, så drømmereisen er vel Kina, Japan, Korea, Australia... osv osv. Men aller helst to uker i Japan, og kanskje en uke i et annet land. Er så alt for mye å se i denne verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tavira

Maldivene ser fantastisk ut! :) Absolutt et sted verd å reise til! Hva ligger det på i pris da?

Vi liker best å løpe rundt og kikke på ting og oppleve, så drømmereisen er vel Kina, Japan, Korea, Australia... osv osv. Men aller helst to uker i Japan, og kanskje en uke i et annet land. Er så alt for mye å se i denne verden :)

Tipper vi ender opp på rundt 30 000 pr. person på den øya vi tenker, men da har jeg regnet med ALT på hele reisen da. Oppholdet blir vel kanskje rundt 27 000 pr. pers eller så. Så det er jo tross alt ikke uoverkommelig ;)

Vi er også glade i å oppleve, men har bestemt oss for at akkurat bryllupsreisen skal være kun avslapning. Har blant annet veldig lyst til Dubai jeg da, men det tar vi igjen en annen gang :) Japan høres kjempespennende ut - tenk så annerledes alt er der enn her i lille Norge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tipper vi ender opp på rundt 30 000 pr. person på den øya vi tenker, men da har jeg regnet med ALT på hele reisen da. Oppholdet blir vel kanskje rundt 27 000 pr. pers eller så. Så det er jo tross alt ikke uoverkommelig ;)

Vi er også glade i å oppleve, men har bestemt oss for at akkurat bryllupsreisen skal være kun avslapning. Har blant annet veldig lyst til Dubai jeg da, men det tar vi igjen en annen gang :) Japan høres kjempespennende ut - tenk så annerledes alt er der enn her i lille Norge! :D

Åh, Dubai! Vi skal kanskje der med familien etterhvert, ellers hadde nok det også vært et alternativ.

Jeg tror ikke vi takler en avslapnings-ferie :ler: Mannen er av typen helgen-er-akkurat-lang-nok, han kjeder seg fort :) Jeg hadde fint klart det, men begge må jo like turen :) Uansett, total avslapning etter en så intensiv periode høres himmelen ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tavira

Åh, Dubai! Vi skal kanskje der med familien etterhvert, ellers hadde nok det også vært et alternativ.

Jeg tror ikke vi takler en avslapnings-ferie :ler: Mannen er av typen helgen-er-akkurat-lang-nok, han kjeder seg fort :) Jeg hadde fint klart det, men begge må jo like turen :) Uansett, total avslapning etter en så intensiv periode høres himmelen ut! :)

Herlig! Tror vi skal klare fint å slappe av, haha. Jeg er egentlig av den utålmodige typen selv, men da får jeg ta meg noen snorkleturer eller spille beachball eller noe. Gleeeder meg og håper at det går i boks.

Var forresten på min første kjoleprøving i dag. Fant litt ut av hvilken fasong jeg helst bær gå for, men fant ingen som liknet "the one". Nå vet jeg strengt tatt ikke hvordan jeg ser for meg drømmekjolen engang, men håper at den plutselig er der og at jeg får den følelsen alle snakker om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Herlig! Tror vi skal klare fint å slappe av, haha. Jeg er egentlig av den utålmodige typen selv, men da får jeg ta meg noen snorkleturer eller spille beachball eller noe. Gleeeder meg og håper at det går i boks.

Var forresten på min første kjoleprøving i dag. Fant litt ut av hvilken fasong jeg helst bær gå for, men fant ingen som liknet "the one". Nå vet jeg strengt tatt ikke hvordan jeg ser for meg drømmekjolen engang, men håper at den plutselig er der og at jeg får den følelsen alle snakker om ;)

Så moro! Jeg er enda på nettside-sikling når det gjelder kjole, men tenker å prøve noen i løpet av august! Vet litt hva jeg ser etter, men kanksje jeg ender opp med noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 2014 brud:) ble forlovet i mai i fjor. Kirke og prest blir vel fikset neste uke håper jeg. Lokale er ikke bestilt fordi jeg vet ikke hvor vi vil ha festen helt enda. Kjæresten tar ikke så mye intinativ, så det går litt tregt:p hvis det er noen i nord-trønderlag området her så ta kontakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for kirke, lokale og fotograf. Driver å tenker på hvem kokk vi skal velge nå.

Prøver å sette opp et budsjett, men jammen ikke lett å vite hva ting koster:)

Bryllupsreisa har mannen tatt på seg å planlegge - som en overraskelse;) Ikke så mye han føler han vil ta del i( eller vil jo, men mener jeg er best på å planlegge da), men reisa og transporten til kirken har han fått i oppgave foreløpig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Nå tenker vi på februar... Jeg syns det er så lenge til neste september, og plutselig er det så mange som forlover seg (kjempekoselig!), da tenker jeg at hvorfor ikke være tidlig ute? Det kan bli ordentlig koselig med et vinterbryllup, har vært i et par, og alle stearinlysene og de lune fargene fenger meg litt merker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ciegus

Nå tenker vi på februar... Jeg syns det er så lenge til neste september, og plutselig er det så mange som forlover seg (kjempekoselig!), da tenker jeg at hvorfor ikke være tidlig ute? Det kan bli ordentlig koselig med et vinterbryllup, har vært i et par, og alle stearinlysene og de lune fargene fenger meg litt merker jeg :)

Hvis dere har råd til det, så hvorfor ikke? Skulle gjerne giftet meg tidligere jeg også (vi har valgt 20 september), men vi trenger tid til sparinga. Det er jo i god tid før levering av masteren din, så du er sikkert ikke slått av panikk ennå. ;-)

Vinterbryllup er nydelig ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hvis dere har råd til det, så hvorfor ikke? Skulle gjerne giftet meg tidligere jeg også (vi har valgt 20 september), men vi trenger tid til sparinga. Det er jo i god tid før levering av masteren din, så du er sikkert ikke slått av panikk ennå. ;-)

Vinterbryllup er nydelig ja!

Ja, det er fullt mulig å få det til :) Da kan jeg jo snart starte å se på brudekjole :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tavira

Nå tenker vi på februar... Jeg syns det er så lenge til neste september, og plutselig er det så mange som forlover seg (kjempekoselig!), da tenker jeg at hvorfor ikke være tidlig ute? Det kan bli ordentlig koselig med et vinterbryllup, har vært i et par, og alle stearinlysene og de lune fargene fenger meg litt merker jeg :)

Go for it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi ble faktisk kjent her på KG.. pratet i flere måneder før vi fant ut av vi kom fra samme by. Samme tettsted - utrolig nok..

Vi fortsatte å være venner. Hverandres fortrolige.. oppmuntrende og støttende:)

Til vi en dag fant ut av vi skulle treffes....

Jeg gleder meg til å gifte meg.. Vårt eventyr skal markeres. Vi ønsker det enkelt, men classy. Vi ønsker at bryllupshelgen skal bli et minne for livet, ikke bare for oss, men for de som deltar..

En helg med kjærlighet og følelser i sentrum... <3

Datoen er satt, tinghuset er bestilt.. vår 2014 <3

En enkel kjole til meg, og en nyydelig prinsessekjole til min straks tenårings datter er klar.. Dresser til gutta ordnes neste år.

Vi har sendt ut invitasjoner, der vi inviterer gjestene med på tur.

Bli kjent lunsj, spa, champagnedate og middag - blir innholdet denne helgen..

Forlovere er klart - men vi har begge vært gift før, så noe utdrikningslag ser vi ikke for oss.

Så.. vi har faktisk det meste klart.

Forlovelsesringen handlet han i London, og vi skal finne gifteringer som matcher. Gult gull med diamanter - til oss begge... :)

Føles bra.... :):)

Endret av allover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det bryllup 7/6-2014

Lokaler er inboks, og jeg er stoooorfornøyd (bleikke holmsbu bad)

Kirke er booket

Gjesteliste er laget

Tidsfrister for når save the date og invitasjoner skal sendes ut er satt

Budsjett er laget

Toastmaster er spurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender alle ut såkalte "save the date"-kort om dagen?

Vi lurte på om vi bare skulle droppe det, og heller sende selve invitasjonene i god tid. Vi bor i Bodø, men gifter oss i Hedmark 12. juli neste år. Altså ørlite under ett år :P

Siden mange må reise et stykke tenker vi å sende ut invitasjonene allerede i slutten av januar. Så forhåpentligvis kommer de fleste på lista.

Høres det fornuftig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke sende ut save the date kort. Vi sender ut invitasjoner i januar vi også - å bryllupet er 31.mai:) De fleste vet jo datoen uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...