Gå til innhold

2014-bruder


Ea_

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å gi gratis drikke til maten - og at folk kan ta med egen drikke etterpå. Skal ha bryllupet på et samfunnshus.. Synes dere det virker greit?

Gått noen rundt med oss selv, for vil ikke virke "gjerrige" heller.. men vi må ha bryllup på et litt trangere budsjett enn først antatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Velkommen SparDame87 :)

Er det noen som har satt datoer? Vi er litt treige der merker jeg. Det blir enten juni, eller august, eller september :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tavira

Velkommen SparDame87 :)

Er det noen som har satt datoer? Vi er litt treige der merker jeg. Det blir enten juni, eller august, eller september :ler:

Vi skal i slutten av juni - mest av praktiske grunner, hehe ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Jeg også blir 2014-brud!! :-D Fy søren altså, har enda ikke helt vent meg til at det faktisk er meg det er snakk om!

Vi har er foreløpig dato (19.07.2014), har tatt kontakt med kirke for å høre om de har ledig. Håpe håpe! Ellers så har vi en midlertidig gjesteliste og fått økonomien i orden (har gode foreldre som sponser på begge sider). Ellers er ingenting bestemt!! Spennende :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også 2014-brud :danse: Det er jo en stund til enda, men planleggingen er godt i gang. Moro å kunne drømme på Google og ebay om kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31, sikkert blant de eldre her inne.

Vi har da endelig fått satt en dato, det blir 04.04.14.

April synes vi er en bra måned, tihi ;)

Ellers har vi vel funnet ut hvor vi vil ha bryllupsfesten, hvis stedet vi tenker på er oppe og går da. Og tenkt ut et par alternativer. Selve vielsen blir vel i tinghuset uten mer styr enn nødvendig. Bare med forlovere, og så inviterer vi felles venner og familie til en hyggelig feiring i historiske omgivelse (hvis alt går som vi håper). Har kommet i den klassiske "hvem skal vi invitere"-diskusjonen, og derfor endt på at de vi vil ha med oss den dagen er venner vi har felles og kun de som faktisk betyr noe for oss, altså ikke en haug perifere venner bare for å fylle et lokale. Hvem vil vel bli invitert som fyllmasse? Hehe :)

Jeg drømmer om en hyggelig middag, uten taler (jeg HATER taler!) og opplegg, bare rett og slett samles. Ut i fra slik det ser ut nå kan det havne på 16-20 gjester, passe intimt for vår del. Dvs, jeg hadde ført tenkt å ikke ha gjester i det hele tatt, men sambo mente visst at vi burde ha en liten feiring ;)

Bryllupskake blir viktig, vi elsker kaker! Bestilling gjøres til min mor og mormor, de baker knallgode kaker, og det er så koslig for oss om de vil stå for kakene :) Vurderer å få min svært så habile hobbyfotograf av en far til å ta bildene, vi tror han vil bli stolt over å få det oppdraget, og bildene vil bety ekstra mye for oss, selv om det ikke blir studiokvalitet. Det er i alle fall planene hittil.

Brudekjole skal jeg lete etter i europa i sommer, må begynne å lete gjennom bilder og se ca hva jeg vil ha. Er heldigvis ikke spesielt kresen, det MÅ ikke være "brudekjole", det kan like gjerne være en romantisk vanlig kjole. Det viktigste er at den er fin og søt, noe som passer meg bra. Blir spennende!

Har gjort noe annet enn å tenke litt hittil, føler jo at vi har så god tid. Men nå er det under et år faktisk. Tiden går faktisk fryktelig fort fram til den store dagen!

Spennende og koslig! Det jeg gleder meg aller mest til er å book bryllupsreisen! Satser på avreise et par dager etter bryllupet (altså søndag, siden vi gifter oss på en fredag) og 4 uker deilig ferie sammen. Vi heller nå mot Asia og kanskje et besøk i Australia...Gleder oss utrolig allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år. ser ut som om vårt bryllup blir i august. Det er dermed litt tidlig å prøve kjoler dessverre, men jeg kikker mye på nettet. Ellers kikker vi på lokaler og skal avtalemed kirken om ikke så lenge. Moro med planlegging :)

Endret av Sølvdugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, blir 25 før bryllupet, og min kjære er bare to uker yngre enn meg så det samme gjelder for ham :-)

Er det noen andre som føler alt står helt stille, at man klør i fingrene etter å planlegge men alt står på vent til man får datoen men kirken i boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tavira

Vi er 24 begge to når vi gifter oss :)

Jaa, føler alle spør om hvordan planleggingen går, men så står det jo virkelig ganske stille. Vi har jo både dato og kirke i boks, men føler liksom at det blir for tidlig å planlegge så veldig mye enda jeg, da. Vil helst vente og se meg rundt og suge til meg inspirasjon i alle fall til sommeren er over tenker jeg :) Men har sååå lyst til å begynne å prøve litt kjoler da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Kjære dere dere må ikke begynne å tenke på brudekjoler en gang før de nye kolleksjonene kommer! De er rett rundt hjørnet å det er bare å glede seg. For å ikke snakke om alle kuppene dere finner på finn etter sommeren. :)

Lykke til dere alle sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ciegus

Vi gifter oss høsten 2014, regner vi med. Vi har ikke satt en dato ennå, rett og slett fordi vi ikke blir helt "enige" om hvordan vi skal gifte oss (hvilket forbund, og hvor), er jo altfor mange muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tavira

Kjære dere dere må ikke begynne å tenke på brudekjoler en gang før de nye kolleksjonene kommer! De er rett rundt hjørnet å det er bare å glede seg. For å ikke snakke om alle kuppene dere finner på finn etter sommeren. :)

Lykke til dere alle sammen.

Du sier absolutt noe der! Har overhodet ikke planer om å kjøpe ennå, men har jo så lyst å prøve. Spesielt siden jeg overhode ikke aner hva jeg har lyst på :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 10.05.2014 og har igrunn ikke planlagt noe ennå. Er det ikke sånn kjempe-lenge til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi gifter oss 10.05.2014 og har igrunn ikke planlagt noe ennå. Er det ikke sånn kjempe-lenge til da?

Lokale, vielsessted og fotograf er de tingene som fortest blir booket, resten er det ingen hast med. Også kommer det selvfølgelig an på hvor du bor hvor fort ting blir fullbooket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG er kirke og lokale booket, og vi har en dato :-D 12.07.2014 <3

Har fått grei beskjed av folk som har vært igjennom dette før at det er lurt å begynne planleggingen allerede, ellers kan du risikere heseblesende tempo siste halve året. Og dette er tross alt en tid som skal nytes!! Så for min egen del så begynner jeg planlegging og sånt nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg skal levere master neste mai, så jeg satser på å få planlagt ganske mye til høsten. Hektisk blir det uansett :ler:

Vi legger nok bryllupet til august/september, så jeg har litt tid etter masteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss 26.3.13, og ville egentlig ha bryllup innen ett år. Men vi ønsket ikke et vinterbryllup, så vi har endt opp med 24.5.14 så framt det ordner seg med kirke og lokale.

Vi skal ha et ganske uformelt bryllup, hvor fokuset blir at alle skal kose seg å ha det gøy. Tenker derfor ikke bruke mye tid (og penger) på å finne riktige farger, pynt osv.. Kaker baker familien, muligens matlagingen også. Mannens familie har alt begynt å melde seg, uten at vi engang har nevnt det.. Enkelt og greit :-) (og på lavt budsjett! Vi drømmer om å kjøpe hus snart, så vil ikke bruke for mye penger på et bryllup når vi føler vi kan få et kjempeflott bryllup uansett)

Anonym poster: 4660fe519d0793b48f5be62546d88d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...