Gå til innhold

2014-bruder


Ea_

Anbefalte innlegg

God aften, alle bruder😊 Etter å ha lest nesten samtlige 32 sidene her, har behovet for å skrive noe selv meldt seg. Jeg gifter meg 2. August og kjenner litt på det du over her skriver. Jeg føler at sommerfuglene mangler litt. Stresset derimot! Og lord. Jeg stresser. Og det jeg stresser mest over, er tom kirke og gjester som kjeder seg. Trivielt, jeg vet. Andre som stresser over den slags?

Jeg er en Tåpelig DIY-brud. Altså, all pynt, gjestegaver, invitasjoner osv. Lager jeg selv. Likevel er budsjettet SPRENGT! Føler jeg har vært fryktelig flink, men det har jeg jo tydeligvis ikke vært. Andre med den følelsen?

Lykke til, alle kommende bruder💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anubiel

God aften, alle bruder Etter å ha lest nesten samtlige 32 sidene her, har behovet for å skrive noe selv meldt seg. Jeg gifter meg 2. August og kjenner litt på det du over her skriver. Jeg føler at sommerfuglene mangler litt. Stresset derimot! Og lord. Jeg stresser. Og det jeg stresser mest over, er tom kirke og gjester som kjeder seg. Trivielt, jeg vet. Andre som stresser over den slags?

Jeg er en Tåpelig DIY-brud. Altså, all pynt, gjestegaver, invitasjoner osv. Lager jeg selv. Likevel er budsjettet SPRENGT! Føler jeg har vært fryktelig flink, men det har jeg jo tydeligvis ikke vært. Andre med den følelsen?

Lykke til, alle kommende bruder

Jepp, definitivt! Bekymrer meg mest av alt for at ingen kommer (selv om mange har svart ja og fristen ikke er ute ennå), at maten blir vondt, at ingen har det gøy, ingen danser, folk går tidlig osv. Forloveden synes jeg er helt skrullete som tenker i de baner, håper bare han har rett!

Ellers så har jeg heldigvis ingen DIY-prosjekter. Eneste jeg skal gjøre er å lage noen kaker og sette noen blomster i vaser på bordene kvelden før. Alt annet ordnes heldigvis av de profesjonelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften, alle bruder Etter å ha lest nesten samtlige 32 sidene her, har behovet for å skrive noe selv meldt seg. Jeg gifter meg 2. August og kjenner litt på det du over her skriver. Jeg føler at sommerfuglene mangler litt. Stresset derimot! Og lord. Jeg stresser. Og det jeg stresser mest over, er tom kirke og gjester som kjeder seg. Trivielt, jeg vet. Andre som stresser over den slags?

Jeg er en Tåpelig DIY-brud. Altså, all pynt, gjestegaver, invitasjoner osv. Lager jeg selv. Likevel er budsjettet SPRENGT! Føler jeg har vært fryktelig flink, men det har jeg jo tydeligvis ikke vært. Andre med den følelsen?

Lykke til, alle kommende bruder

DIY blir fort dyrt, har gjort det for andre i forbindelse bryllup/andre selskaper. Hadde veldig lyst til å gjøre det til vårt bryllup også, men blitt frarådet det av folk som kjenner meg og vet hvor mye tid og krefter jeg legger i sånne prosjekter hvis jeg først setter i gang. Jeg har valgt å fokusere på selve dagen, at jeg skal ha overskudd til å kose meg i mitt eget bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg meddele at jeg har blitt kona til min beste halvdel. Vi giftet oss på lørdag, den 12.

Det ble en utrolig flott dag hvor alle venner og familiemedlemmer koste seg.

Når folk sier at det var den flotteste vielsen og det beste bryllupet de har vært i noen gang, så tar jeg det virkelig som et kompliment.

Nuh befinner vi oss i solrike Mexico på bryllupsreise!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuh er vi også gift - en helt perfekt dag fra vielse og til vi la oss 0530 :) Gikk helt fint å være 7 uker på vei (det er vel det eneste dont's jeg kan komme på). Hele dagen vår var fantastisk! Alt gikk som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Gratulerer så mye Noomi!

Er det ingen av dere nygifte som vil dele noen bilder med oss? Kan gjerne sladde ansikter, men hadde vært gøy å se kjoler og blomster osv. osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer noomi!

Her er det 46 dager igjen. Føler jeg begynner å få kontroll, men så dukker det plutselig opp småting som må ordnes. Er livredd for å glemme noe viktig på dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuh er vi også gift - en helt perfekt dag fra vielse og til vi la oss 0530 :) Gikk helt fint å være 7 uker på vei (det er vel det eneste dont's jeg kan komme på). Hele dagen vår var fantastisk! Alt gikk som planlagt.

Gratulerer. Noen gode råd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har ingen bilder ennå vi. Men superfornøyd md kjolen og blomster. ikke såå fornøyd med håret mtp prisen man betaler.

Gode råd...vet ikke, alt hos oss gikk som planlagt... vær blid og glad, nyt alle øyeblikkene og tiden. Dagen går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi venter også på bilder fra fotografen. Men dere kan gå inn på instagram å søke på hashtagen #bakkbakk1207

Ellers når det kommer til gode råd.. Dagen går fort, prøv å nyte den. Drikk masse vann og prøv å få en god natts søvn på forhånd.

Vi hadde uformell grillfest dagen før bryllupet som var en stor suksess. Alle gjestene ble litt kjent med hverandre og stemningen var god allerede da.

Om ikke alt går etter tidsskjema, så ikke få panikk. Det er jo ingen av gjestene som vet om tidsplanen

Hverdagen har såvidt startet hos oss. Bryllupsreisen var fantastisk og fikk virkelig tid til å nyte hverandre. Nå håper jeg bare at ikke hverdagsjaget tar over alt sammen, men at vi er litt mer oppmerksomme på å være litt romantiske i hverdagen også.

Sånn mellom oss kjennes det veldig likt ut. Men på et vis har jeg blitt enda gladere i han. Jeg kjenner at jeg elsker han på en litt annerledes måte enn før. Akkurat som jeg føler meg tryggere på et vis. Vanskelig å forklare, men kanskje noen skjønner hva jeg mener.

Nå er vi familie og det er en utrolig flott tanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er omtrent det eneste bildet jeg har -ennå! Men her er i allefall buketten, og bittelitt av kjolen... har noen amatørbilder som er tatt etter at vi har vært og tatt bilder - og har ikke rettet på kjolen, så der ser kjolen litt.. uflidd ut...

Så ett tips til: Ikke ta bilder FØR vielsen. Hvis dere skal ha litt kule bilder så krever det litt krumspring ... ;-)

post-76720-0-99693100-1407226348_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten så tror jeg at jeg har ganske lik kjole som Kalbakk85, en detalj på mitt skjørt som er annerledes bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har jeg også blitt gift :)

Dagen forløp strålende - nydelig vær, nydelig mat og ikke minst kjempeflinke folk rundt oss som gjorde at alt forløp smertefritt. Er virkelig glad jeg ikke gjorde noe selv, men satte det bort til proffene. På dagen kunne jeg bare slappe av, senke skuldrene og jeg stresset ingenting. Deilig!

Nå er vi på vei til en liten bryllupsreise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...