Gå til innhold

2014-bruder


Ea_

Anbefalte innlegg

Føler jeg har prøvd kjoler i alle mulige størrelser jeg - både for store og for små. Jeg er strl. 36/38 selv :)

Ang. vielse så er vel det minste på plass igrunn. Kjæresten har fått bestemme en tradisjonell inngang siden han sier det betyr mye for han. Ellers tror jeg at jeg har det meste i hodet, men har ikke forhørt meg ang. solist eller noe enda. Er litt usikker på salmer, men finner nok et par fine etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Jeg vurderer å flytte datoen. Har egentlig satt dato i juni, men jeg leverer master rett før, og har ikke planlagt mye enda. Jeg taper en tusenlapp på det (reservasjon lokale), men kan vinne en del på det ved å gå vekk fra høysesong. Vurderer oktober, høsten var den opprinnelige planen, en årstid vi begge elsker :)

Får ringe litt lokaler i dag eller imorgen, hvis det er en dato ledig i oktober og fotografen (som også er booket) er ledig den dagen, tror jeg vi bytter. Er jo både pga stress i forhold til master, og det faktum at jeg ikke kan jobbe så mye frem til den er levert, så har jo en del å si i forhold til økonomi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å flytte datoen. Har egentlig satt dato i juni, men jeg leverer master rett før, og har ikke planlagt mye enda. Jeg taper en tusenlapp på det (reservasjon lokale), men kan vinne en del på det ved å gå vekk fra høysesong. Vurderer oktober, høsten var den opprinnelige planen, en årstid vi begge elsker :)

Får ringe litt lokaler i dag eller imorgen, hvis det er en dato ledig i oktober og fotografen (som også er booket) er ledig den dagen, tror jeg vi bytter. Er jo både pga stress i forhold til master, og det faktum at jeg ikke kan jobbe så mye frem til den er levert, så har jo en del å si i forhold til økonomi også.

Jeg skal levere avhandling rett etter bryllupet... men tenker at det blir et fint pusterom i innspurten. Vi har jo planlagt det aller meste nå også. Gleder meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg skal levere avhandling rett etter bryllupet... men tenker at det blir et fint pusterom i innspurten. Vi har jo planlagt det aller meste nå også. Gleder meg! :-)

Ja, om du har planlagt det meste nå ligger du jo godt an! Er akkurat det jeg ikke har gjort, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet egentlig brud 2015 tråden, men etter mye diskusjon bestemte vi oss for å ha bryllupet i september 2014 istedet :fnise: Det er fordi vi ønsker familieforøkning snart og vil ikke vente for lenge med det - og hvis det blir små nå blir bryllupet utsatt.

Har ikke forberedt noe ennå, men har sendt forespørsler til forskjellige lokaler. Heldigvis virker det som om september er litt utenom sesong, så mye er ennå ledig. Har for øyeblikket litt panikk, siden ingenting er iorden! :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vi har bestemt oss for oktoberbryllup i stedet for i juni! :) Blir mye mer riktig for oss, både med tid til planlegging, og det faktum at jeg elsker høsten.

Hvitløk - det som haster er lokale, fotograf, vielse og kanskje mat :) Ordner du det er mye gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi endelig bestilt invitasjoner. Og nå føles det mer virkelig på en måte:p Og det gjør at jeg kjenner at stressnivået i kroppen har økt litt, med tanke på at jeg nå skjønner at det kun er seks måneder igjen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og henta kjolen min i dag. Iiiiii.. Jeg vil vise den fram til alle. Nå!

Men jeg skal klare å vente.

Det har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg skal gifte meg. Nesten så jeg trodde det skulle krible enda mer i magen. Noe som gjør meg litt nervøs. Skulle det ikke bobler inni meg akkurat nå??

Misforstå meg rett.. Jeg gleder meg jo vilt. Og jeg er ikke i tvil om at mannen er den rette. Det har bare ikke gått opp for meg ennå..

Prøvde noen sko i brudesalongen også. Mest fordi jeg skulle se litt på form og størrelse. For det første var de veldig store i forhold til andre sko jeg har. Måtte ned to størrelser på mange av skoene. Fikk plutselig følelsen av å ha bittesmå føtter :P

Men det var ingen som falt i smak. Enten ble de altfor høye, eller så så de ikke pene ut på foten min.

Aller helst vil jeg ha lilla sko, men lurer på om jeg bare må gi opp akkurat det.

Har dere funnet sko? Har dere eventuelt noen tips for hvor man får tak i pene sko, som er behagelige og som ikke koster skjorta..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og henta kjolen min i dag. Iiiiii.. Jeg vil vise den fram til alle. Nå!

Men jeg skal klare å vente.

Det har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg skal gifte meg. Nesten så jeg trodde det skulle krible enda mer i magen. Noe som gjør meg litt nervøs. Skulle det ikke bobler inni meg akkurat nå??

Misforstå meg rett.. Jeg gleder meg jo vilt. Og jeg er ikke i tvil om at mannen er den rette. Det har bare ikke gått opp for meg ennå..

Prøvde noen sko i brudesalongen også. Mest fordi jeg skulle se litt på form og størrelse. For det første var de veldig store i forhold til andre sko jeg har. Måtte ned to størrelser på mange av skoene. Fikk plutselig følelsen av å ha bittesmå føtter :P

Men det var ingen som falt i smak. Enten ble de altfor høye, eller så så de ikke pene ut på foten min.

Aller helst vil jeg ha lilla sko, men lurer på om jeg bare må gi opp akkurat det.

Har dere funnet sko? Har dere eventuelt noen tips for hvor man får tak i pene sko, som er behagelige og som ikke koster skjorta..?

Vis den her da! Det er kult med sko med farge synes jeg. Kult med kjole med farge også i grunn. Jeg har kjøpt mine på brandos. De var ikke billige, men det er sko jeg kan bruke videre. Jeg tenker å skaffe meg et par ballerina også, til vi skal danse. Sjekk ut brandos.no, eller shopbop.com, se etter salg etc. Brandos er veldig servicevennlige, så der kan du levere tilbake skoene om de ikke passer. 30 dagers fri retur. Svarer deg raskt på epost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Er ny her, og ble medlem først og fremst fordi jeg skal gifte meg og dette kan være et flott sted og få tips og råd og inspirasjon til den store dagen :)

Jeg er 2014 brud, skal gifte oss i august. Gleder oss masse, masse!! :)

Kirke og lokale er i boks :) Mye som skal planlegges, men synes det er kjempegøy :) Hvor lang tid burde man ha til planlegging? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kjolen min! Den er ikke riktig så poofy som på bildet.

Trenger forslag til hva slags tilbehør som kan passe.. Og hva med blomster?

Sløret mitt har noen enkelte perler i seg og ørlitt bling, så tenker at stykkene kanskje skulle stått litt i stil med det. Forslag og innspill mottas med takk!

post-66375-0-46683300-1384277879_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss i september, og tror vi ligger ganske godt ann. Vi har booket vigsler, lokale, fotograf, avtalt bryllupskake og bestilt frisør/sminkør til meg. Jeg har lagt inn depositum på en fantastisk kjole, men pga pågående vektnedgang så venter jeg til februar/mars med å ta mål og bestille.
Nå skal vi koseplanlegge litt fremover med musikkspillelister, invitasjoner og diverse pynt. Første punkt på programmet er å finne et polaroidkamera til gjesteboka som ikke koster skjorta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kjolen min! Den er ikke riktig så poofy som på bildet.

Trenger forslag til hva slags tilbehør som kan passe.. Og hva med blomster?

Sløret mitt har noen enkelte perler i seg og ørlitt bling, så tenker at stykkene kanskje skulle stått litt i stil med det. Forslag og innspill mottas med takk!

attachicon.gifimage.jpg

Likner min! Hvilket merke er det? Jeg vet ikke helt hva slags slør jeg skal ha, men av smykker skal jeg ha et perlearbånd, hengende perleørepynt og perlesmykke i håret. Ellers skal jeg ha blått tilbehør ellers, dvs, blå sko, og blomsterbukett med kornblomster.

Red: kjempefin, det glemte jeg å si! ;-) og brudebuketten: den skal være rund.

Endret av Ahs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er kjolen min! Den er ikke riktig så poofy som på bildet.

Trenger forslag til hva slags tilbehør som kan passe.. Og hva med blomster?

Sløret mitt har noen enkelte perler i seg og ørlitt bling, så tenker at stykkene kanskje skulle stått litt i stil med det. Forslag og innspill mottas med takk!

attachicon.gifimage.jpg

En nyyydelig kjole du har funnet deg! Veldig elegant - I like! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for oktoberbryllup i stedet for i juni! :) Blir mye mer riktig for oss, både med tid til planlegging, og det faktum at jeg elsker høsten.

Hvitløk - det som haster er lokale, fotograf, vielse og kanskje mat :) Ordner du det er mye gjort!

Det blir sikkert knallfint med høstbryllup! Hadde det ikke vært for det praktiske, så hadde sikkert vi også gått for en litt annen tid enn i høysesongen, men slik må det bare bli med oss.

Jeg hadde store planer om å jobbe som en galning med masteret dette semesteret, men så har jeg fått gjort veldig mye mindre enn jeg håpte på, dessverre. Er ting som jeg ikke kan gjøre noe med, men kjipt er det likevel da. Heldigvis er innlevering 1,5mnd før bryllupet, men blir nok noen laaange dager med skriving før den tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det blir sikkert knallfint med høstbryllup! Hadde det ikke vært for det praktiske, så hadde sikkert vi også gått for en litt annen tid enn i høysesongen, men slik må det bare bli med oss.

Jeg hadde store planer om å jobbe som en galning med masteret dette semesteret, men så har jeg fått gjort veldig mye mindre enn jeg håpte på, dessverre. Er ting som jeg ikke kan gjøre noe med, men kjipt er det likevel da. Heldigvis er innlevering 1,5mnd før bryllupet, men blir nok noen laaange dager med skriving før den tid..

Huff ja, ville blitt ca 1,5 mnd på meg også fra masterlevering til bryllup. Jeg er sikker på at du får det til, må man så må man! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likner min! Hvilket merke er det? Jeg vet ikke helt hva slags slør jeg skal ha, men av smykker skal jeg ha et perlearbånd, hengende perleørepynt og perlesmykke i håret. Ellers skal jeg ha blått tilbehør ellers, dvs, blå sko, og blomsterbukett med kornblomster.

Red: kjempefin, det glemte jeg å si! ;-) og brudebuketten: den skal være rund.

Tusen takk! Denne er Morilee.. Men vet det er andre designere som har lignende kjoler. Falt helt for denne i salongen. Jeg syns den var elegant, samtidig ikke altfor høytidelig, og heller ikke så tradisjonell. Har ikke sett mange andre som velger en sånn kjole.

Ville skille meg litt ut også.. :)

Jeg er egentlig på jakt etter lilla tilbehør, men lilla sko er ikke så enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Denne er Morilee.. Men vet det er andre designere som har lignende kjoler. Falt helt for denne i salongen. Jeg syns den var elegant, samtidig ikke altfor høytidelig, og heller ikke så tradisjonell. Har ikke sett mange andre som velger en sånn kjole.

Ville skille meg litt ut også.. :)

Jeg er egentlig på jakt etter lilla tilbehør, men lilla sko er ikke så enkelt..

jeg har også kjøpt en mori lee:-) Derfor de likner ganske mye. Min har litt annerledes dekor på skjørtet, og blomsten er plassert noe lavere. Men nice valg! Jeg falt også for kjolen, syntes den så fæl ut der den hang og var så vidt jeg gadd å prøve den på.. men på meg ble den heelt annerledes. Så leken og fin og glad kjole. Og utradisjonell. Jeg er helt sikker på at du finner lilla sko.

Hva med disse (jeg har lacie i kongeblå)

post-68423-0-84412300-1384290530_thumb.j

post-68423-0-83863800-1384290659_thumb.j

Endret av Ahs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Denne er Morilee.. Men vet det er andre designere som har lignende kjoler. Falt helt for denne i salongen. Jeg syns den var elegant, samtidig ikke altfor høytidelig, og heller ikke så tradisjonell. Har ikke sett mange andre som velger en sånn kjole.

Ville skille meg litt ut også.. :)

Jeg er egentlig på jakt etter lilla tilbehør, men lilla sko er ikke så enkelt..

Jeg også vil veldig gjerne ha lilla sko, problemet er bare å finne dem. Hvem visste det skulle være så vanskelig å finne lilla fine sko som ikke er skyhøye?? Skal jo tross alt gå an å gå i dem, har så veldig lite lyst til å snuble ned kirkegulvet.. :fnise:

Jeg er midt i kake-kaoset, det er utrolig vanskelig å manøvrere i jungelen av kaker der ute. Vurderer å få min mor og mormor til å lage kaken, så kan jeg være mer med på prosessen i stedet for at den skal lages på et bakeri og jeg bare får ferdige kaken på dagen. Nå kan jeg faktisk være med å lage den selv! Og så sparer vi penger, noe som kan da brukes på andre ting.

Å gifte seg er dyrt!! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...