Suss81 Skrevet 2. oktober 2013 #281 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Hvorfor gruer du deg til å finne lokale? Totalt telefonangst og fryktelig pirkete Desuten aner jeg ikke hva jeg skal se etter i ett lokale....Vi skal ha runde bord, ca 120 gjester + plass til band og dans. Det er også ett par rullestolbrukere blandt gjestene så det må være fremkommelig for dem å. Endret 2. oktober 2013 av Suss81
Gjest Ahs Skrevet 2. oktober 2013 #282 Skrevet 2. oktober 2013 Aha - men det lar seg løse:-) Omtrent som for oss men minus rullestolbrukere og band. Men av prinsipp synes jeg lokalene bør være universelt utformet uansett. Mye kan du løse ved å sende e-post, og så kan jo mannen ringe?
Brud2014 Skrevet 2. oktober 2013 #283 Skrevet 2. oktober 2013 Vi sendte bare mail - funker som bare rakkarn
Togfruen Skrevet 5. oktober 2013 #284 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg også brukte e-post i jakten på lokaler For tiden tenker jeg mye på brudekjolen. Har ikke funnet min enda og begynner å bli redd for at jeg ikke skal finne meg en sånn kjole som jeg ønsker meg til en noen lunde rimelig pris. Skal dere lære dere å danse forresten? Vi skal booke dansekurs. Greit å kunne danse litt til den dagen.
Brud2014 Skrevet 5. oktober 2013 #285 Skrevet 5. oktober 2013 Vi (les: jeg) har tenkt til at vi skal på dansekurs Danseskolen jeg har vært i kontakt med sier at det holder å starte i februar ca 1
Gjest saya Skrevet 7. oktober 2013 #286 Skrevet 7. oktober 2013 Nå har vi fått dato - vi gifter oss 5. juli 2014. :) jeg kjøpte meg kjole forrige uke, og er såååå fornøyd! Men jeg finner ikke bilde av den på nett, så får ikke vist den frem dessverre
Gjest Ahs Skrevet 7. oktober 2013 #287 Skrevet 7. oktober 2013 På oss blir det å lære valsen fra youtube, vi er ikke helt grønne, men skulle veldig gjerne ønske vi hadde tid til et dansekurs. Fikk akkurat vite at fotografen vi har booka ikke har mulighet likevel, så fotografjakten må igang igjen. Noen tips til dyktige fotografer i innlandet?
blomsterfest Skrevet 7. oktober 2013 #288 Skrevet 7. oktober 2013 Vi gifter oss i kirken i hjembygda hvor jeg kommer fra! Over et år til, men tenker allerede mye på KJOLEN! Fotograf er i boks, han har en onkel som jobber med dette.
Togfruen Skrevet 20. oktober 2013 #289 Skrevet 20. oktober 2013 Er det noen som har gode tips til tekst i "hold av datoen" kort? Jeg tenker: Vi gifter oss i XX den XX. Vi ønsker å dele denne dagen med dere, så hold av datoen allerede nå. Invitasjon kommer senere. Brud og brudgom Hva tenker dere`? Tips til en bedre formulering?? Vil det skape trøbbel med å ha "dere" i ordlyden? Er jo ikke alle som er par.
tøisestad Skrevet 20. oktober 2013 #290 Skrevet 20. oktober 2013 Hipp hurra! Nå kan jeg også være med i 2014-brud! Er kun datoen som er på plass, da.. 13. desember! 1
Gjest Naria Skrevet 21. oktober 2013 #291 Skrevet 21. oktober 2013 Melder meg inn her jeg også. Har en foreløpig dato, som er 5. juli. Bryllupet blir enkelt og lite med kun de aller nærmeste og vi kommer til å gifte oss borgerlig i Danmark.
Gjest Ahs Skrevet 21. oktober 2013 #292 Skrevet 21. oktober 2013 Er det noen som har gode tips til tekst i "hold av datoen" kort? Jeg tenker: Vi gifter oss i XX den XX. Vi ønsker å dele denne dagen med dere, så hold av datoen allerede nå. Invitasjon kommer senere. Brud og brudgom Hva tenker dere`? Tips til en bedre formulering?? Vil det skape trøbbel med å ha "dere" i ordlyden? Er jo ikke alle som er par. Enig i påpekningen din. Vi har ikke brukt dere/du etc i invitasjonene. Har ikke sendt ut save the date, men sagt i fra til alle muntlig.. Søk litt på nett, det ligger sikkert mange ulike formulieringer til save the date kort:-) Dere kan jo ha: Hold av datoen! Vi giftes i xx den xx-xx. Invitasjon kommer senere. Navn og navn
Togfruen Skrevet 21. oktober 2013 #293 Skrevet 21. oktober 2013 Enig i påpekningen din. Vi har ikke brukt dere/du etc i invitasjonene. Har ikke sendt ut save the date, men sagt i fra til alle muntlig.. Søk litt på nett, det ligger sikkert mange ulike formulieringer til save the date kort:-) Dere kan jo ha: Hold av datoen! Vi giftes i xx den xx-xx. Invitasjon kommer senere. Navn og navn Takk for svar. Jeg har søkt litt på nettet men det var mest engelske formuleringer som jeg ikke helt følte passet. Jeg går kanskje for ditt forslag med enklest mulig formulering. Poenget er jo bare at folk skal få vite datoen.
Teeny Skrevet 25. oktober 2013 #294 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg og min kjære har bestemt oss for å gifte oss i februar 2014. Vi venter en liten en i vår. Blir et lite koselig bryllup med bare våre nærmeste
super-ida Skrevet 30. oktober 2013 #295 Skrevet 30. oktober 2013 Åhhhh.... Bryllupsplanlegging tar på...... :D Så mye å holde styr på. Og jeg føler enda at det er "sååååå lenge igjen" vi gifter oss 7. Juni så rundt påsketider kommer jeg sikkert til å få "karasjokk" av alt som gjenstår..... Lokaler er i boks Kirke er booket, ønskepresten får vi svar av iløpet av uken om kan Forlovere " noen spurt, noen ikke enda" Toastmaster er i boks Meny er en av de tingene jeg utsetter..... Jeg er så opptatt av mat og råvarer at jeg syntes dette er skikkelig vanskelig Fotograf er nesten i boks.... Kjole...... Orker jeg ikke tenke på enda *puuuhhhh* Bil er i boks Blomster, jeg har en idè Frisør er nesten bestemt Fargetema, neeeesten avklart Invitasjoner: syntes dette og er vanskelig, er så detaljer som jeg gerne vil ha med i invitasjonene som ikke er klare enda...feks overnatting..... Hvorfor bruker hotellene sååå lang tid på å gi skikkelige svar på forespørsler.....
Gjest Anubiel Skrevet 31. oktober 2013 #296 Skrevet 31. oktober 2013 Da er det snart klart for første kjoleprøving og jeg lurer rett og slett på om noen har noe tips til hva slags undertøy man bør ha på seg?! Det første som slo meg var at en stroppløs BH kanskje var praktisk.
Gjest Daenerys Skrevet 31. oktober 2013 #297 Skrevet 31. oktober 2013 Da er det snart klart for første kjoleprøving og jeg lurer rett og slett på om noen har noe tips til hva slags undertøy man bør ha på seg?! Det første som slo meg var at en stroppløs BH kanskje var praktisk. For å si det sånn, jeg er glad jeg hadde stropper. Du kan jo bare gjemme stroppene i kjolen. Når kjolen blir dratt over deg, skal det litt til for at bhen ikke detter ned, selv om du har stropper
Gjest Anubiel Skrevet 31. oktober 2013 #298 Skrevet 31. oktober 2013 Ah... Det tenkte jeg ikke på! Der kan du se, godt jeg forhørte meg her først, så jeg ikke lager ufrivillig strippeshow
Gjest Daenerys Skrevet 31. oktober 2013 #299 Skrevet 31. oktober 2013 Ah... Det tenkte jeg ikke på! Der kan du se, godt jeg forhørte meg her først, så jeg ikke lager ufrivillig strippeshow
babysyk Skrevet 2. november 2013 #300 Skrevet 2. november 2013 Ser det har vært stille her noen dager.. er dere utslitte av all bryllupsplanleggingen? Idag hentet jeg endelig brudekjolen min på sans for bryllup på Lillehammer... skulle jo egentlig bare hente den, men endte med at jeg handlet utenom for 7500 kr ... litt vell over budsjettet... men pytt sann... betalte egentlig ikke for brudekjolen min i det hele tatt, da vi vant 15.000 i vår som jeg brukte halvparten av det brudekjolen kostet nå i vår, så betalte jeg den helt ut idag og tok den med meg hjem (da den måtte bestilles) det er enda 10 mnd igjen til bryllupet, men da har jeg hvertfall ikke brudekjolen å tenke mer på, da den endelig henger i skapet mitt med tøypose rundt sånn at ikke "han sjøll" skal se den. Nå gleder jeg meg villt til dagen, men så mye å huske på... fytti rakkern!!! Har dere tenkt på å ha stoltrekk om dere skal feire dagen i et samfunnshus, gymsal o.l?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå