Gå til innhold

Tv serier - Hvilken skal dere følge med på framover? :)


Frk.Tyttebær

Anbefalte innlegg

Veldig spent! Ble helt sjokkert etter siste episode, jeg :overrasket:

Jeg og!! :overrasket:

Kom på en til jeg følger/fulgte med på:

Secret Diary of a Callgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja...eller jeg skjønner hvorfor de lagde den slik så det er åpent for en evnt ny sesong, men om det ikke kommer en ny sesong så blir jeg nok nesten litt forbanna over slutten i sesong 8.

Det kommer hvertfall en sesong til =) De har ikke bekreftet enda at det skal bli den siste, så håper det kommer flere!

Anonym poster: 8255543e7d706a447451acd021bfa29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Jeg har så lyst til å like Dexter (og game of thrones) jeg føler meg som den siste dinosauren i verden, helt alene uten noe til felles med resten av verden :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg har så lyst til å like Dexter (og game of thrones) jeg føler meg som den siste dinosauren i verden, helt alene uten noe til felles med resten av verden :grine:

Jeg syns Dexter var boooooring når jeg så de første episodene.

La hele serien fra meg, men tok den frem igjen når jeg var sengeliggende i flere dager og det var den eneste usette serien jeg hadde tilgang til fra senga.

Mot slutten av 1. sesong så var jeg helt frelst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Game of Thrones hadde ikke de helt beste første to episoder for å være ærlig, så om du ser noen fler enn det så kanskje du liker den også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitronkake

Jeg har også sett de første episodene av Dexter, og er ikke akkurat frelst. Så jeg bør se flere episoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg har også sett de første episodene av Dexter, og er ikke akkurat frelst. Så jeg bør se flere episoder?

Det burde du ja :jepp:

Jeg ble ikke glad i serien før mot slutten av s1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Thank God for Netflix!!! *vakler mellom Star Trek og Dexter*

Sett opp Chuck på vaklelisten din også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Gjør det :)

Jeg er veldig sær på serier og når jeg ser dem.

Mange serier jeg virkelig ikke har likt, men når jeg ser dem igjen på et annet tidspunkt i livet så ender jeg opp med å elske dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game of thrones

The walking dead

Big bang theory

Shameless (us)

Og forhåpentligvis begynner south park igjen.

Foreløbig er det bare disse. Alle mine andre favorittserier (house ,desperate houseviwes og mange mange flere) er ferdige nå, så jeg har bestemt meg for å prøve å følge litt færre enn jeg tidligere har gjort.

Pleier også å samle opp episoder av criminal minds og special victims unit så jeg kan se i ferier :P

Anonym poster: 3d2b55fea8db29cf1451e6547d7bd2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ting bli sett hos oss så må både jeg og mannen falle for serien... Jeg har nemlig en tendens til å glemme av når ting går og mannen er den som ordner med "ulovligheter" slik at vi kan følge med på det nyeste fra USA.

Men favorittene er:

Game of Thrones (gleder meg til sesong 3...)

Big Bang Theory (genialt)

Grimm (er litt småaggresiv over at de tok pause midt i sesong 2, men nærmer seg flere episoder nå).

Once upon a Time (helt ok serie, sesong 1 fenget nok mer enn sesong 2)

True Blood (de siste sesongene har ikke tatt meg så med storm som de første, men må neste følge med og så er det grei trøst når GoT er ferdig med sesongen sin)

Dexter (nylig oppdaget, sett sesong 1 og har starta på sesong 2, er hekta og har masse å ta igjen...)

Kansellerte serier:

Alcatraz (synes denne serien var litt kul)

Good Christian Bitches (dette så ikke mannen da, men jeg fikk med meg de få episodene som ble laget...)

Serier jeg vurderer:

How I Met Your Mother (sett en del episoder og liker det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

The Walking Dead - Fordi det er best i hele verden lizm :ler:

Nei er utrolig dårlig til å følge med på serier. Lite jeg finner veldig interessant. Så atm sitter jeg å tripper i sofaen og venter på at det skal bli februar så TWD kan starte igjen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

* The Good Wife - har blitt helt hekta. Har kommet halvveis i sesong tre.

* Criminal Minds

* CSI

* Grey's Anatomy

* House

* Whitechapel

* Doc Martin

* DCI Banks

Jeg ser serier helst på dvd, så jeg venter gjerne til de har kommet ut før jeg gidder å se på dem.

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...