Gå til innhold

Tv serier - Hvilken skal dere følge med på framover? :)


Frk.Tyttebær

Anbefalte innlegg

Jeg er vel over gjennomsnittet tv-serie avhening :fnise: Så jeg følger jo med på veldig mange serier, og gleder meg til flere av favorittseriene mine starter opp igjen nå på nyåret og i løpet av våren :) Kan gjerne si litt om hvorfor dere følger med på de forskjellige seriene :)

Jeg følger med på:

Greys Anatomy

Fulgt med siden starten, liker hvordan serien har utviklet seg, og må bare se hvordan dette ender til slutt. (Håper Owen og Christina blir sammen igjen og får barn)

Privat Practice

Begynte å se på det fordi det gikk rett etter Greys, og siden Adisson var med i begge seriene, syntes jeg det var artig å se hvordan de skulle klare å få begge seriene til å handle om andre ting og ikke det samme. Jeg har likt de fleste sesongene, men syntes de tok en altfor snarvei i den siste nå.

Pretty Little Liars

I grunnen den mest irriterende serien jeg fulger med på, for det dukker hele tiden opp ny personer som er med i "the A team", og man får aldri noen kloke svar, og man bare MÅ følge med videre fordi du vil vite med sikkerhet hvem A er og hvorfor den personen utsetter disse jentene for dette. Irriterende og spennende på en og samme gang. Men leste ett sted innpå her at serien skulle vare i 8 sesonger det håper jeg virkelig ikke.

How I met your mother

Lett humor, gøy unnderholdning, og man DØR av å ville vite hvem moren er :fnise:

Melissa and Joey (Begynte så må nesten bare se videre :fnise: )

Det hele startet med filmen de laget, og når de valgte å lage en serie om de to, så hadde jeg ikke noe annet valg enn å følge med selv om det er litt små dårlig humor, men jeg ler godt likevel hehe

The secret life of an American teenager (vet trist serie :fnise: )

Dette er dessidert den dårligste serien jeg noen gang har sett, med dårlige skjulte budskap, og dårlige skuespiller i, men som mange andre serier, så er det jo dette med at har man begynt å se på noe vil man se hvordan det ender, grei serie å se på når det ikke går noe annet på tv.

90210

Denne serien liker jeg veldig godt, den minner meg litt om OTH og slike serier, med drama, kjærlighet og party. Det er en underholdene serie, som jeg blir mer og mer begreistret for...

2 Broke Girl

Egentlig en dårlig serie, men lett underholdning og noe vittige kommentarer som er halv bra. En serie som jeg liker å se når det ikke er annet på tv eller noe annet jeg kan laste ned.

New Girl

I grunnen en helt ok serie, med lett humor og lett underholdene, så derfor liker jeg å se på den.

Switched at birth

Dårlig serie, men blitt avhening dessverre.

Home and away

Sett på siden jeg var liten, blir bedre og bedre selv om mange av favoritt skuespillerene mine har sluttet i serien.

The big bang theore

Utrolig morsomt! :)

Det er de jeg kommer på i farta :)

Før fulgte jeg også med på One three hill, gossip girl, OC, og sikkert flere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Game of Thrones - Noe av det beste som finnes for tida. Gleder meg utrolig til å se hvordan de takler sesong tre, hva som er med og ikke!

The Walking Dead - Skikkelig cliffhanger i mid-season finale, så skal bli spennende å se hva som skjer fremover! Utrolig underholdende serie, og perfekt for meg som elsker zombier.

Også skal jeg begynne å se Doctor Who, må bare få tak i serien først, og bestemme meg for hvor jeg skal starte.

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger bare med på Pretty Little Liars, men vil begynne å se en eller flere andre serier, så skal følge med på denne tråden :) Forhåpentligvis blir jeg litt inspirert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game of Thrones - Noe av det beste som finnes for tida. Gleder meg utrolig til å se hvordan de takler sesong tre, hva som er med og ikke!

The Walking Dead - Skikkelig cliffhanger i mid-season finale, så skal bli spennende å se hva som skjer fremover! Utrolig underholdende serie, og perfekt for meg som elsker zombier.

Også skal jeg begynne å se Dr. Who, må bare få tak i serien først, og bestemme meg for hvor jeg skal starte.

Hvilken serie er dette? :)

Anonym poster: cb44b36296bbb39781b21cc446f8c0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger bare med på Pretty Little Liars, men vil begynne å se en eller flere andre serier, så skal følge med på denne tråden :) Forhåpentligvis blir jeg litt inspirert!

Hvor langt er du kommet i seiren? Hva syntes du så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du kommet i seiren? Hva syntes du så langt? :)

Har sett sesong 1 og 2, og skal snart begynne på sesong 3. Jeg er hekta! Synes det er kjempespennende og gøy, og det at alle har personlige problemer gjør det hele litt mer realistisk. (Selv om serien er veldig typisk amerikansk på det viset at alle er rike og pene.) Alt i alt en veldig avhengighetsskapende, spennende og moro serie å følge med på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken serie er dette? :)

Anonym poster: cb44b36296bbb39781b21cc446f8c0e5

Doctor Who - britisk science fiction-serie som handler om en tidsreisende, kjent som "doktoren". Den har gått i maaange år, og skuespilleren som spiller doktoren skifter jevnlig. Siden den er såpass gammel tror jeg ikke at jeg skal starte på sesong 1. Den hadde pause ganske lenge, og begynte igjen for en del år siden, så jeg tenker det kan være greit å starte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

En tråd etter mitt hjerte. :)

Jeg skal følge med på disse:

Big Bang Theory - hysterisk morsomt og enda mer morsomt når man er Trekker fra før.

How I Met Your Mother - jeg må da finne ut hvem mora er!

NCIS - kongeserie

CSI - je tæk dom æille tre

Criminal Minds - når det kommer nye episoder

The Mentalist - hvem ER Red John?

Eureka og Warehouse 13 - cause I'm a geek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd etter mitt hjerte. :)

Jeg skal følge med på disse:

Big Bang Theory - hysterisk morsomt og enda mer morsomt når man er Trekker fra før.

How I Met Your Mother - jeg må da finne ut hvem mora er!

NCIS - kongeserie

CSI - je tæk dom æille tre

Criminal Minds - når det kommer nye episoder

The Mentalist - hvem ER Red John?

Eureka og Warehouse 13 - cause I'm a geek

Følgte en del med på det før, men det dabbet litt av etter at Grissom sluttet. Og Miami versjonen er ikke så verst den heller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på:

Greys Anatomy - Holdt på å dette av da jeg synes den tapte seg... men henger med ennå.

Private Practice - er blitt bedre og bedre synes jeg, beste serien jeg følger med / har fulgt med på

Revenge - har tapt seg litt men må jo følge med

Real Housewives of Bevely Hills - tragisk - men må bare se!

The Bachelor / Bachelorette - håpløs romantiker :)

Ser innimellom på Big Bang og Mentalist også.

Tar gjerne imot tips til serier å følge meg på!

Serier jeg har mistet interessen for etter få episoder:

The Walking Dead - liker vanligvis sånt men... hm..

Dexter - kjeeeedelig

V - skjer jo ingenting!

Heroes - tok jo helt av

Jericho - hva skjedde med den? Ble den tatt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Big Bang Theory

Bachelorpad

Idol (kanskje, hvis det er bra..)

Firestjernes middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra vi er flere :fnise:

Akkurat nå følger jeg med på:

The Mentalist - jeg vil vite hvem Red John er!!

Criminal Minds - sist jeg fikk sett en episode så var det noen som tok bilder av FBI gruppen, skal se videre så dette blir spennende.

CSI - digger krimserier

Game of Thrones - klarer snart ikke å vente til neste sesong

Bones - rett og slett; elsker hele serien

Spartacus - siste sesong starter 25 januar :hoppendeglad: Savner Andy som Spartacus men han nye fyren har blitt bedre synes jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Walking dead

Game of Thrones

Dexter

Fringe (har bare sett litt av første sesong så langt)

The Mentalist

Haven

Grimm

Once upon a time

True blood

The big bang theory

How I met your mother

Vampire diaries

Greys anatomy

Private practice

Home and away

Tror det er alle serier jeg følger med på...eller, det finnes sikkert fler, men da er det ikke noen jeg følger ihuga med på

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home and away

Bones

CSI

Criminal minds

Glee

American horror story: Asylum

Once upon a time

Game of thrones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uanonymbruker

Once upon a time

grimm

walking dead

pretty little liars

Real housewives of..(sett inn alle byene)

American horrorstory

whitney

Last man standing

QI

two broke girls

new girl

The lying game

Catfish

Raising hope

Cougar town

The neighbors

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bones

The Mentalist

Dexter

Medium

Person of Interest

Downton Abbey

The Big Bang Theory

Body of Proof

Castle

Elementary

Go On

The Good Wife

Hart of Dixie

Master Chef

The New Normal

...og sikkert noen til som jeg har glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...