Brunhilde Skrevet 31. desember 2012 #61 Skrevet 31. desember 2012 Synes det er litt hysteri her. De aller fleste blir ikke påvirket etter to øl. For ikke lenge siden kunne man kjøre med en slik promille. Jeg er enig i at man aldri skal kjøre i påvirket tilstand uansett, men man mister ikke totalt dybdesyn og kjører ned den første og beste med to øl innabords... Det som er skummelt er de som kjører hjem fra fest etter å ha drukket hele kvelden. De fortjener å bli fratatt lappen for all tid. Håper dette var en lærepenge for han. Anonym poster: ea6782e5cb0bda5c34452574922b1b64 Jeg lurer på om ikke det er en grunn til at promillegrensen ble senket? Til ts; jeg forstår at du er fortvilet, men det du burde være fortvilet over er dumskapen til kjæresten din, ikke konsekvensen den heldigvis fikk! 1
Jellybean78 Skrevet 31. desember 2012 #62 Skrevet 31. desember 2012 Han har forresten en unge, derfor er det litt krise at han har mistet lappen, ja... Anonym poster: ab6f37dce2ebd5c5d1c616ce581d8bb7 Om han har andre som er avheninge av han dvs.barn, så skulle han aldri ha satt seg selv i en slik situasjon til å begynne med, er lov å tenke litt lengre frem i tid enn nesa si..... 1
Gjest loren Skrevet 31. desember 2012 #63 Skrevet 31. desember 2012 For å være helt ærlig så håper jeg han faktisk mister førerkortet for en lenger periode. Sjåfører som tar så lett på det å kjøre i påvirket tilstand har virkelig ingenting på veiene å gjøre. Jeg skjønner det er leit for deg å oppleve dette, men hadde jeg vært deg hadde jeg kanske vært glad for at eventuelle barn slapp å sitte på med en som han. Han trenger en lærepenge, og han lærer nok aldri før det får en skikkelig konsekvens for han. Mvh Yvonne Jeg er enig i denne, samt at jeg er glad det er en mindre for meg å kunne møte i påvirket tilstand på veien. Jeg kjører rundt med barnet mitt i bil, og om en annen bevisst hadde kjørt i påvirket tilstand og påført mitt barn skade... det hadde vekt en del av mammaen i meg som ikke er pen for å si det sånn... 1
Gjest oreokaka Skrevet 31. desember 2012 #64 Skrevet 31. desember 2012 Fantastisk! Håper han mister den. Idioter som han burde aldri fått lappen.
Gjest annemor30 Skrevet 31. desember 2012 #65 Skrevet 31. desember 2012 Man kjører ikke i fylla. Enkelt og greit.
Gjest SpaceBaby Skrevet 31. desember 2012 #66 Skrevet 31. desember 2012 2 øl er ikke så mye. Han har min sympati.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #67 Skrevet 31. desember 2012 2 øl er ikke så mye. Han har min sympati. 2 øl før du kjører er akkurat 2 øl for mye det, gitt. Da burde han også være "edru" nok til å tenke over konsekvensene. Å ikke kjøre i påvirket tilstand er jo den letteste sak i verden. Det er bare å la være. Rett og slett. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #68 Skrevet 31. desember 2012 Men en ting.. De sjekker bare etter promille, sant? Ikke noen andre typer stoff? Og de kan ikke ta ifra han lappen i 2 år? Han gjorde ingen skader og kjørte ikke på noen, krasjet ikke bilen, noen. Han har bare kjørt etter å ha drukket to pils.. Anonym poster: f94964c932c9638e2308d36edef03117 First of all; so what om de sjekker etter andre stoff også? Om han har narkotika i kroppen skulle han ikke kjørt da heller, uavhengig av alkohol. Han er uansett tatt for fyllekjøring, han ble stoppet i politikontroll og tatt med til blodprøve som vil bekrefte at han hadde promille. Spiller ingen rolle hvor mange "gode" grunner han hadde for å kjøre, - det er like fullt ulovlig. Spiller ingen rolle at han TROR han føler seg helt fin, for han VAR ikke helt fin. Det er like ulovlig selvom han ikke gjorde noen skade - takk gud for at han ble stoppet i tilfeldig kontroll fremfor etter en ulykke, for når det allerede er gjort skade, så er det for sent. Hadde han vært edru nok til å kjøre etter å ha drukket to øl, hadde han også vært edru nok til å skjønne at SÅ idiot ER man bare ikke. JO, kjære deg, de KAN ta fra han lappen i 2 år, og sannsynligvis vil de også gjøre nettopp dèt. Velfortjent! Anonym poster: 25bf4f3cffede5182a40829c5b53950f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå