MilleLille Skrevet 25. desember 2012 #81 Skrevet 25. desember 2012 Flott! Det betyr at du går for kvalitet fremfor kvantitet. Anonym poster: 07cf6edfbc2f4cb4b22f5f0434786a14 Korrekt! Synes flere bør gjøre det, men jeg dømmer ikke de som velger å gå andre veien heller.
Kamikatze Skrevet 25. desember 2012 #82 Skrevet 25. desember 2012 Jeg, derimot, foretrekker å vise frem den rette meg. Over gjennomsnittet intelligent/oppegående og avslører guttene som skal spandere litt vel mange drinker på meg lett. Blir nok for smart for enkelte av dem! ;-) Vi har bitt oss merke i hvordan du blir smartere og smartere for hver drink, ja. 1
MilleLille Skrevet 25. desember 2012 #83 Skrevet 25. desember 2012 Vi har bitt oss merke i hvordan du blir smartere og smartere for hver drink, ja. Jeg mister faktisk aldri kontrollen, så selv om jeg mot formodning skulle ta i mot drinkene er det ingen av dem som får meg med hjem etter litt snakk. Ikke at jeg er så prippen og venter på the love of my life, men det får da være måte på. Skulle jeg ha takket ja til alt som kommer og går, vet jeg ikke hvordan det hadde gått med meg. 1
kubrak Skrevet 25. desember 2012 #84 Skrevet 25. desember 2012 Jeg synes det ikke er søtt i hvert fall. Skal hun bli sett på som noe jeg kan ha en fremtid med må hun ha noen hjerneceller. Gutta som kun tenker med kølla driter i hvordan hun ser ut eller hvor dum hun måtte være. Sex er sex. Hun er moro for en kveld. : / ??? snakk for deg selv, for min del høres det fundamentalt selvmotsigende ut. Hvis jeg tenker med kølla så går jeg etter de som jeg synes er sexy. Har avvist flere damer på byen pga utseendet og blir hun for "stygg" blir jo sex vanskelig å gjennomføre. Men dette gjelder jo meg da, andre som deg er vel sikkert altetende. 1
Sommee Skrevet 25. desember 2012 #85 Skrevet 25. desember 2012 Jeg mister faktisk aldri kontrollen, så selv om jeg mot formodning skulle ta i mot drinkene er det ingen av dem som får meg med hjem etter litt snakk. Ikke at jeg er så prippen og venter på the love of my life, men det får da være måte på. Skulle jeg ha takket ja til alt som kommer og går, vet jeg ikke hvordan det hadde gått med meg. Å spille dum er kanskje et litt drastisk uttrykk, men jeg har opplevd det og det er jo en del av spillet. På samme måte som at jeg som mann aldri spanderer på damene før jeg har blitt kjent med dem. 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 25. desember 2012 #86 Skrevet 25. desember 2012 Jeg spiller dum med mennesker jeg ikke respekterer, eller mennesker jeg ikke "frykter". Ingenting er så gøy som å se reaksjonen deres når de blir slått av sin egen fortreffelighet 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #87 Skrevet 25. desember 2012 Hva er å være intelligent? Å kunne alt om forsterkere? Å kunne litt om alt? Å kunne alt om en spesiell ting? Jeg tenker noen ganger at jeg er meg selv hele veien, så får motparten avgjøre om han syns jeg er intelligent eller ikke. Liker han meg ikke for ditt eller datt, så er det han sitt problem, ikke mitt Anonym poster: e7d8cb9787cfda0782aee602dcf7d5a4 1
MilleLille Skrevet 25. desember 2012 #88 Skrevet 25. desember 2012 Hva er å være intelligent? Å kunne alt om forsterkere? Å kunne litt om alt? Å kunne alt om en spesiell ting? Jeg tenker noen ganger at jeg er meg selv hele veien, så får motparten avgjøre om han syns jeg er intelligent eller ikke. Liker han meg ikke for ditt eller datt, så er det han sitt problem, ikke mitt Anonym poster: e7d8cb9787cfda0782aee602dcf7d5a4 I denne sammenhengen kan vi vel bruke betegnelsen "generelt oppegående". Tror du forstår at vi ikke snakker om en eksepsjonell kunnskap om spesifikke ting her, men mer generelt. Du oppdager fort om en person er oppegående/generelt intelligent eller ikke. Man kan ikke si at en person er dum om det er én spesifikk ting vedkommende ikke kan noe om.
Alina X Skrevet 25. desember 2012 #89 Skrevet 25. desember 2012 Hva er å være intelligent? Å kunne alt om forsterkere? Å kunne litt om alt? Å kunne alt om en spesiell ting? Jeg tenker noen ganger at jeg er meg selv hele veien, så får motparten avgjøre om han syns jeg er intelligent eller ikke. Liker han meg ikke for ditt eller datt, så er det han sitt problem, ikke mitt Anonym poster: e7d8cb9787cfda0782aee602dcf7d5a4 Det er jo ikke slik "dumhet"man mener. Noen kan nok mene jeg er dum fordi jeg ikke kan noe om spesielle emner/temaer, men det betyr ikke at jeg ER dum, bare at jeg interesserer meg ikke for det. Hadde jeg hatt interesse for feks sykler så kunne jeg lest meg opp på det og blitt en ekspert så og si. Greia er mer den med jenter som plutselig blir veldig fnisete og "åja" til alt, og hvorfor mennene biter på det. Er det fordi menn liker dumme damer?Er det fordi det får dem til å føle seg mer mandige?Blir de "truet"av kvinner som innehar kunnskap? osv.... Jeg tror ingen har lyst til å diskutere politikk eller religion på byen/date, det blir for ødeleggende og viser litt mangel på sosial intelligens synes nå jeg, spesielt hvis det er en SVer og en FRPer som møtes....hehehe. 1
Alina X Skrevet 25. desember 2012 #90 Skrevet 25. desember 2012 Det er et yndet argument fra kvinner med høy utdannelse som ikke klarer å finne seg en mann. Det måååååå være fordi menn føler seg truet og kastrert av hennes høye inntekt og intelligens. Det faller aldri noen av dem inn at det kanskje er deres egen personlighet det er noe galt med. Det kan jo faktisk ha noe med det første du nevner. Menn liker jo å føle at de kan mest, og kan føle seg truet av en kvinne på den måten, men da er man jo ikke særlig mandig da hvis det er så lite til før en skal føle seg truet. Eller så er det personligheten ja, mange som blir veldig arrogante,trangsynte og besserwissere når de kan mye om et tema, men det gjelder jo begge kjønn. Arroganse er aldri kult. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #91 Skrevet 25. desember 2012 Huff, det TS forteller drev jentene i klassen på ungdomsskolen med. Gud noe så irriterende. Joda, gutta la seg jo etter dem. Vet ikke hva som er mest trist; at jentene gjør det, eller at guttene vil ha dem:P Anonym poster: 714581ad63866ed505a8984b89afce13
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #92 Skrevet 25. desember 2012 Greia er mer den med jenter som plutselig blir veldig fnisete og "åja" til alt, og hvorfor mennene biter på det. biter på? jeg får jenta og hun må høre på meg forklare noe hun kanskje kan bedre enn meg. Anonym poster: be675b3afd9c78706e77682c82e22fda
Alina X Skrevet 25. desember 2012 #94 Skrevet 25. desember 2012 biter på? jeg får jenta og hun må høre på meg forklare noe hun kanskje kan bedre enn meg. Anonym poster: be675b3afd9c78706e77682c82e22fda Ok,feil formulert da. Men hvorfor er det mer tiltrekkende for menn med dumme damer enn damer som faktisk innehar kunnskap?Og hvorfor lyver menn og sier de ønsker seg en dame med personlighet når alt man ser er det motsatte? Nå er ikke jeg akademisk eller skolesmart, men jeg har da ikke tenkt å stå og fnise og leke Dumme-Dina med menn for at de skal like meg.. Jeg tror forresten jeg ble oppfatta som dum eller litt rar da jeg var ute for 2 uker siden. Snakket med en fyr og det var høy musikk pluss hadde inntatt litt alkohol, tror han spurte meg et spm og klarte å svare "Ja,skål for det!"hehehehehe....
Gjest Summers Skrevet 25. desember 2012 #95 Skrevet 25. desember 2012 (endret) Ok,feil formulert da. Men hvorfor er det mer tiltrekkende for menn med dumme damer enn damer som faktisk innehar kunnskap?Og hvorfor lyver menn og sier de ønsker seg en dame med personlighet når alt man ser er det motsatte? Nå er ikke jeg akademisk eller skolesmart, men jeg har da ikke tenkt å stå og fnise og leke Dumme-Dina med menn for at de skal like meg.. Jeg tror forresten jeg ble oppfatta som dum eller litt rar da jeg var ute for 2 uker siden. Snakket med en fyr og det var høy musikk pluss hadde inntatt litt alkohol, tror han spurte meg et spm og klarte å svare "Ja,skål for det!"hehehehehe.... Det er ikke attraktivt med dumme jenter, men det kan jo være søtt og gøy med enkelte dumme kommentarer og man kan føle seg viktig om man blir spurt om hjelp. Og ingen som blir kremt av jenter med høy utdannelse,men for de fleste menn så gjør det nok ikke jenta mer attraktiv. Endret 25. desember 2012 av Summers
Alina X Skrevet 25. desember 2012 #96 Skrevet 25. desember 2012 Det er ikke attraktivt med dumme jenter, det kan jo være søtt og gøy med enkelte dumme kommentarer og man kan føle seg viktig om man blir spurt om hjelp. Men nei, tror ikke jenter blir mer attraktive med høy utdannelse. Ja,den ser jeg jo, og har benyttet meg av det selv da jeg fikk eks til å fikse skapet selvom jeg nok kunne klart det selv,hehe... Men jeg har en vennine som tjener veldig godt, og hun har en flott personlighet og et flott utseende, men alltid så blir menn litt lettere berørte når de vet hva hun jobber med og at hun eier leilghet og fin bil. Virker som om de føler seg utilstrekkelige og lite mandige, da er det også rart at menn mener kvinner som IKKE har god lønn og som "lever"på mannen er golddiggers....dere må bestemme dere ass,hehe:)
Gjest Bandit Skrevet 26. desember 2012 #97 Skrevet 26. desember 2012 Ok,feil formulert da. Men hvorfor er det mer tiltrekkende for menn med dumme damer enn damer som faktisk innehar kunnskap?Og hvorfor lyver menn og sier de ønsker seg en dame med personlighet når alt man ser er det motsatte? Det er her man må skille mellom forhold og sex. Menn er som oftest ikke så dumme at de går på dette spillet til kvinnene. De skjønner at grunnen til at hun gjør det er desperasjon, usikkerhet, eller rett og slett det at de ikke forstår menn, og regner med disse er lette bytter når det gjelder sengekos. Dersom man skal inn i et forhold, ser man etter andre kvaliteter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå