Gå til innhold

Jenter som spiller dumme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner til et par jenter som spiller dummere enn de er, spesielt overfor gutter og spesielt når de drikker - og det irriterer meg sånn! De vinner jo ingenting på det, og det bidrar bare til dårlig selvtillit og mangel på respekt fra andre.

De fleste er nok heldigvis ikke slik, da :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller de som spiller dumme, enn de hjernedøde som spiller smarte.

Men det beste må være å faktisk være smart og ikke bare late som.

Anonym poster: e5d91bfd460a2b3bfad63ae6214d6bfd

• Liker 2
Skrevet

Mange gutter synes det er litt søtt, så ja - jeg kjenner veldig mange jenter som gjør seg dumme for gutta.

Jeg synes det ikke er søtt i hvert fall. Skal hun bli sett på som noe jeg kan ha en fremtid med må hun ha noen hjerneceller.

Gutta som kun tenker med kølla driter i hvordan hun ser ut eller hvor dum hun måtte være. Sex er sex. Hun er moro for en kveld. : /

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg var på byen i går, og kom i en diskusjon med en jente. Hun presterte å si at hun gjerne spiller dum på byen for å gjøre seg mer attraktiv for gutta. Og hun sa at det er mange jenter som driver med dette. Jeg ga uttrykk for at det var noe av det mest idiotiske jeg har hørt på lenge. Er det virkelig slik, at jenter gjerne spiller stokk dumme på byen pga gutta?

Jepp. Og jeg har aldri giddet å bruke tid på dem. Jeg har alltid hatt en greie for kvinner med hjerne og som ikke er redd for å vise at de har en.

Skrevet

Det skal jaggu mye til å bli noe særlig dummere enn å "spille" dum :ler:

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg er i tredveårene, har to mastergrader og en krevende jobb, så i utg pkt burde de ikke ta meg for å være dum, men av og til spiller jeg dum, ja. Menn har en tendens til å bli rimelig kjapt uinteressert om man møter dem på det intellektuelle plan. Men er det en ONS man er ute etter, så spiller det ingen rolle, da jatter jeg med og lar de bruse med fjærene og føle seg så lure og barske atte!

Anonym poster: 9b010bf5d4999a4368839e63a3dce72f

Ah.. Dette var opplysende for min del.

Jeg foretrekker nemlig en mer oppegående samtale fremfor unyttig tanketomt tullprat... Selv om det kan være sjarmerende det også, hvis jeg ser det finnes noe mer intellektuelt bak tompratet :-).

Ps! Jeg skal ikke på liv og død fremstå som en smarting. Jeg vet jeg ikke er så smart. Broren min løser rubiks kube på 5 minutter og er helt rå på sjakk. Jeg har ikke tålmodighet til slikt. Ikke har jeg noen bra utdannelse heller. Ingen vits i å prøve å være noe en ikke er.

Det er vel heller det at jeg finner de mer oppegående samtalene mer givende og interessant. Spesielt om man er inne på livsfilosofi, religion, samfunn, levemåte, kulturer etc.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i tredveårene, har to mastergrader og en krevende jobb, så i utg pkt burde de ikke ta meg for å være dum, men av og til spiller jeg dum, ja. Menn har en tendens til å bli rimelig kjapt uinteressert om man møter dem på det intellektuelle plan. Men er det en ONS man er ute etter, så spiller det ingen rolle, da jatter jeg med og lar de bruse med fjærene og føle seg så lure og barske atte!

Lille pike, du burde skamme deg over deg selv. Hvordan er det mulig å være så trangsynt og fordomsfull? Skulle ikke tro at du har to mastergrader og en krevende jobb når du utviser en så markant logisk brist mhp. det å spille dum. Det handler om hva slags menn du egentlig vil tiltrekke deg. Jeg, og flere, blir fort interessert i jenter som faktisk har noe fornuftig å si. Dumme kvinnfolk gidder ikke jeg kaste bort tid på. Men de er morsomme å fyre opp, da.

Skrevet

Jeg spiller dum, og det funker som faen!

Anonym poster: 7c76bd09fe6f9efa3ad827fe34a5e23a

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiller dum, og det funker som faen!

Fint, hvis målet er å fremstå som et stokk dumt kvinnfolk så greit for meg. Men jeg kan garantere at det IKKE hadde fungert på meg.

Skrevet

Lille pike, du burde skamme deg over deg selv. Hvordan er det mulig å være så trangsynt og fordomsfull? Skulle ikke tro at du har to mastergrader og en krevende jobb når du utviser en så markant logisk brist mhp. det å spille dum. Det handler om hva slags menn du egentlig vil tiltrekke deg. Jeg, og flere, blir fort interessert i jenter som faktisk har noe fornuftig å si. Dumme kvinnfolk gidder ikke jeg kaste bort tid på. Men de er morsomme å fyre opp, da.

Når jeg spiller dum er det fordi jeg er kåt og vil tiltrekke meg et enkelt ligg, og som noen sa over her - det funker som faen. Og nei, jeg skammer meg ikke, ser det som 99% sannsynlig at han er ute etter akkurat det samme, win-win :danse:

• Liker 3
Skrevet

Når jeg spiller dum er det fordi jeg er kåt og vil tiltrekke meg et enkelt ligg, og som noen sa over her - det funker som faen. Og nei, jeg skammer meg ikke, ser det som 99% sannsynlig at han er ute etter akkurat det samme, win-win :danse:

Vel, hadde du kommet bort til meg og spilt dum så hadde du isteden fått deg en selvtillitsknekk ;)

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

for å snu på det så seier det vel eigentleg meir om mennene enn damene (det seier litt om damene og,då).etterspurnad skapar eit marked.

trudde menn likte smarte damer....

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg gjør i hvert fall det...

Skrevet

MENN liker smarte damer. Men ikke alle damer liker menn. ;)

Anonym poster: 07cf6edfbc2f4cb4b22f5f0434786a14

Skrevet

MENN liker smarte damer. Men ikke alle damer liker menn. ;)

dei lebiske kan me ikkje gjera noko med....

Skrevet (endret)

Menn bryr seg ikke om jenta er smart eller dum når det er snakk om sex, så hvorfor spille dum?

Endret av Summers
Skrevet

dei lebiske kan me ikkje gjera noko med....

Ikke de som går etter gutter heller...

Gjest brutal mann
Skrevet

Noe sier meg at du på tross av dine faglige tyngdepunkt er preget av et dårlig selvbildet. Jeg tipper du ikke er helt overbevist om menn sin evne til å elske nettopp deg.

• Liker 1
Skrevet

Ikke de som går etter gutter heller...

tanken slo meg at det var det du meinte.

Eg elskar menn!

Skrevet

Noe sier meg at du på tross av dine faglige tyngdepunkt er preget av et dårlig selvbildet. Jeg tipper du ikke er helt overbevist om menn sin evne til å elske nettopp deg.

Eller så er hun dum, men prøver febrilsk å virke smartere enn hun er, ved å si at hun spiller dum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...