Gå til innhold

Jenter som spiller dumme

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eller så er hun dum, men prøver febrilsk å virke smartere enn hun er, ved å si at hun spiller dum.

den var smart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe sier meg at du på tross av dine faglige tyngdepunkt er preget av et dårlig selvbildet. Jeg tipper du ikke er helt overbevist om menn sin evne til å elske nettopp deg.

Ja, kanskje det. Jeg stiller faktisk spørsmålstegn ved menns evne til å elske kvinner som har høyere utdannelse enn dem, tjener mer osv. Men kanskje er det bare meg, at det er nettopp meg det er vanskelig å elske...

Eller så er hun dum, men prøver febrilsk å virke smartere enn hun er, ved å si at hun spiller dum.

For dum til å skjønne hva du snakker om iaf. Eller for smart til å gidde å prøve.

Anonym poster: 9b010bf5d4999a4368839e63a3dce72f

• Liker 2
Skrevet

Lille pike, du burde skamme deg over deg selv. Hvordan er det mulig å være så trangsynt og fordomsfull? Skulle ikke tro at du har to mastergrader og en krevende jobb når du utviser en så markant logisk brist mhp. det å spille dum. Det handler om hva slags menn du egentlig vil tiltrekke deg. Jeg, og flere, blir fort interessert i jenter som faktisk har noe fornuftig å si. Dumme kvinnfolk gidder ikke jeg kaste bort tid på. Men de er morsomme å fyre opp, da.

Fint, hvis målet er å fremstå som et stokk dumt kvinnfolk så greit for meg. Men jeg kan garantere at det IKKE hadde fungert på meg.

Vel, hadde du kommet bort til meg og spilt dum så hadde du isteden fått deg en selvtillitsknekk ;)

Jeg gjør i hvert fall det...

Du gjentar deg selv til deg kjedsommelige. Hvem er det du egentlig prøver å overbevise? ;)

• Liker 1
Skrevet

Du gjentar deg selv til deg kjedsommelige. Hvem er det du egentlig prøver å overbevise? ;)

Hvem har sagt at jeg forsøker å overbevise noen? Og hvis du føler deg støtt av innleggene mine, så er det ditt problem, ikke mitt. Det er ikke jeg som forsøker å være noe annet enn det jeg er.

• Liker 1
Skrevet

Det er en merkelig greie det der med at menn liksom skulle ønske seg dumme kvinnfolk. Dette hører jeg kun av kvinner. Når jeg snakker med gutta, sier alle at de styrer unna. Dersom det ikke kun er sex da. Da driter de oftere i om kvinnen er smart eller dum.

• Liker 1
Skrevet

Hvem har sagt at jeg forsøker å overbevise noen? Og hvis du føler deg støtt av innleggene mine, så er det ditt problem, ikke mitt. Det er ikke jeg som forsøker å være noe annet enn det jeg er.

Så så, ikke fyre deg opp nå. ;) En digresjon jeg syntes var på sin plass. (Og, nei du overbeviser ikke meg).

Og du støter meg ikke heller, dessverre, for noe er det vel du prøver å oppnå ved å bruke betegnelser som 'lille pike'. Synes du er søt jeg ;)

Skrevet

Dum = billig.

Så enkelt er det.

• Liker 1
Skrevet

Been there, done that.. Ikke på byen da, men sånn av og til med folk.. Noen år siden da, men sukk, hva tenkte jeg på.. "Hææ, er ikke Roma hovedstaden i London??? ;ooo"

Skrevet

trudde menn likte smarte damer....

Er ikke helt så enkelt som bare det desverre, selvfølgelig om jeg må velge mellom

2, hvor den ene er dum og den andre er smart, plukker jeg den smarte, men det er

sjelden så svart/hvitt da....

Det er flere faktorer enn bare ren intelligens som spiller inn,

personlighet er nok den mest avgjørende tingen kanskje for min del, kan se imellom

fingrene med at hun ikke er den skarpeste kniven om hun er sjarmerende,søt og

omtenksom foreks. eller vi har veldig sammenfallende interesser....

Hun kan ha en ufordragelig personlighet fordi om hun er glup, noe som på ingen måte

veier opp for det negative....

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Ja, kanskje det. Jeg stiller faktisk spørsmålstegn ved menns evne til å elske kvinner som har høyere utdannelse enn dem, tjener mer osv. Men kanskje er det bare meg, at det er nettopp meg det er vanskelig å elske...

For dum til å skjønne hva du snakker om iaf. Eller for smart til å gidde å prøve.

Vi er nok av menn som liker oppegående damer. Men vi liker ikke sjefete og belærende damer ;) Noe jeg tror går andre veien også :)

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Det er en merkelig greie det der med at menn liksom skulle ønske seg dumme kvinnfolk. Dette hører jeg kun av kvinner. Når jeg snakker med gutta, sier alle at de styrer unna. Dersom det ikke kun er sex da. Da driter de oftere i om kvinnen er smart eller dum.

Viktig poeng! veldig viktig poeng!

Skrevet

Jeg er i tredveårene, har to mastergrader og en krevende jobb, så i utg pkt burde de ikke ta meg for å være dum, men av og til spiller jeg dum, ja. Menn har en tendens til å bli rimelig kjapt uinteressert om man møter dem på det intellektuelle plan. Men er det en ONS man er ute etter, så spiller det ingen rolle, da jatter jeg med og lar de bruse med fjærene og føle seg så lure og barske atte!

Lille pike, du burde skamme deg over deg selv. Hvordan er det mulig å være så trangsynt og fordomsfull? Skulle ikke tro at du har to mastergrader og en krevende jobb når du utviser en så markant logisk brist mhp. det å spille dum. Det handler om hva slags menn du egentlig vil tiltrekke deg. Jeg, og flere, blir fort interessert i jenter som faktisk har noe fornuftig å si. Dumme kvinnfolk gidder ikke jeg kaste bort tid på. Men de er morsomme å fyre opp, da.

Noe sier meg at du på tross av dine faglige tyngdepunkt er preget av et dårlig selvbildet. Jeg tipper du ikke er helt overbevist om menn sin evne til å elske nettopp deg.

Vi er nok av menn som liker oppegående damer. Men vi liker ikke sjefete og belærende damer ;) Noe jeg tror går andre veien også :)

Svarene jeg har fått av dere to illustrerer mitt poeng; menn føler seg truet av kvinner med høy utdannelse. Den typen påhopp dere kommer med etter at jeg har presentert meg er slettes ikke uvanlig, dessverre, og ja - jeg tar det som et tegn på at dere føler dere truet. Men for alle del - stå på gutter.

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Svarene jeg har fått av dere to illustrerer mitt poeng; menn føler seg truet av kvinner med høy utdannelse. Den typen påhopp dere kommer med etter at jeg har presentert meg er slettes ikke uvanlig, dessverre, og ja - jeg tar det som et tegn på at dere føler dere truet. Men for alle del - stå på gutter.

om du er smart no så gjer du deg....

Gjest brutal mann
Skrevet

Ikke bland mine svar inn i din paranoia for menn og deres tanker om smarte kvinner. Jeg omgir meg kun med kvinner som er smarte og kunnskapsrike. Kvinner som ikke er oppegående er ulidelig kjedelige rett og slett. Som jeg har sagt utallige ganger før, jeg tenner på IQ. Om du tar mitt innlegg som inntekt for noe annet så har du missforstått kraftig det jeg har skrevet. Du må skille mellom det å være smart og det å være en dass.

Skrevet

Er det de intelligente eller de dumme damene som er de mest populære her på KG?

Så vidt jeg har lagt merke til så er det de mer intelligente damene som er mest likt.

Ingen trenger å spille dum her for å bli likt. For det blir man ikke.

Anonym poster: 07cf6edfbc2f4cb4b22f5f0434786a14

• Liker 1
Skrevet

Tror Knutsen og Ludvigsen må ta på seg mye av skylden for dette...

• Liker 1
Skrevet

Stakkarslige "menn" kanskje. Ingen MANN føler seg truet av en intelligent kvinne med høy utdannelse.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt klart en greie ja, og jeg tror nok at det funker.

Jeg er såpass "dum" at jeg heller satser på å vise respekt (ikke utgi meg for å være verdens smarteste og måtte si meg uenig og diskutere alt) og være meg selv, og ikke "gjøre meg dummere", for da hadde jeg faktisk mistet litt selvrespekt.

Heller elsket av en for den jeg er enn av alle menna på byen for å leke dum bimbo

Anonym poster: a034c2b48dbd553957b267553483664d

• Liker 1
Skrevet

Er det de intelligente eller de dumme damene som er de mest populære her på KG?

Så vidt jeg har lagt merke til så er det de mer intelligente damene som er mest likt.

Ingen trenger å spille dum her for å bli likt. For det blir man ikke.

Anonym poster: 07cf6edfbc2f4cb4b22f5f0434786a14

Dette syns jeg faktisk var litt dumt sagt.

1. På kg dømmer man ikke utseende og man vil ikke ha sex med personen, i og med at man kun ser avatar og en anonym person.

2. Menn på byen har ikke samme krav som menn på nettet

3.Her er det kun det som blir sagt som er viktig og ikke av hvem som sier det( som regel)

Anonym poster: a034c2b48dbd553957b267553483664d

Skrevet

Så så, ikke fyre deg opp nå. ;) En digresjon jeg syntes var på sin plass. (Og, nei du overbeviser ikke meg).

Og du støter meg ikke heller, dessverre, for noe er det vel du prøver å oppnå ved å bruke betegnelser som 'lille pike'. Synes du er søt jeg ;)

Så fint at du ikke blir støtt, da. Jeg brukte termen "lille pike" på deg fordi de som gjør seg til noe annet enn hva de er viser umodenhet. Og ekte kvinner kan være seg selv og gå med rak rygg. Kan du det? Jeg tviler, ettersom du "spiller dum". Da har du ikke ryggrad nok til å stå for den du egentlig er, med mindre du er stokk dum.

Hvis det er slik at du har 2 mastergrader og er så smart som du sier, har du forsøkt å få deg et ligg UTEN å spille dum? Ved faktisk bare å være deg selv?

Hvordan kan du tolke det jeg sier som at menn skal føle seg truet av høyt utdannede damer? Å måtte utgi seg som noe annet enn hva man er for å få seg et ligg vil jeg sier å synke ganske dypt. Det blir på en måte som å lyve.

Det er helt klart en greie ja, og jeg tror nok at det funker.

Jeg er såpass "dum" at jeg heller satser på å vise respekt (ikke utgi meg for å være verdens smarteste og måtte si meg uenig og diskutere alt) og være meg selv, og ikke "gjøre meg dummere", for da hadde jeg faktisk mistet litt selvrespekt.

Heller elsket av en for den jeg er enn av alle menna på byen for å leke dum bimbo

Faktisk noe av det mer intelligente jeg har lest i denne tråden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...