Gå til innhold

Jenter som spiller dumme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det ikke er søtt i hvert fall. Skal hun bli sett på som noe jeg kan ha en fremtid med må hun ha noen hjerneceller.

Gutta som kun tenker med kølla driter i hvordan hun ser ut eller hvor dum hun måtte være. Sex er sex. Hun er moro for en kveld. : /

Ja, jeg tror, og håper, de fleste guttene egentlig vil ha litt smarte jenter, i alle fall om det er ei de skal ha en framtid sammen med.

Kjæresten min synes jeg er veldig "dum-søt" når jeg har mine blonde øyeblikk, men har gjort det veldig klart at han synes det er sexy og viktig at han har en "smart kjæreste" som han pleier å si.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Vet ikke om det går helt inn i kategorien "¨å spille dum" men innimellom så later jeg som om jeg trenger hjelp til noe så kjæresten skal føle seg nyttig. Typ, jeg kan helt fint sette sammen et ikea møbel på egenhånd, men det har hendt at jeg har latt som om jeg ikke helt skjønner det så typen kan komme bort, riste litt oppgitt på hodet og så hjelpe meg med det. De blir så stolte når de får skryt etterpå :laugh:

Men jeg dummer aldri ned intelligensen min, gidder ikke late som om jeg er uintelligent.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri følt noe behov for å "bevise" at jeg har en grei intelligens, jeg tenker at hvis det er om å gjøre å bevise hjernekapasitet, så er de samme folkene såpass treige i hodet at jeg ikke orker videre kontakt med dem uansett.

Ofte mistenker jeg mange som spiller dum for å være ganske intelligente. Tipper det er folk som har fått negativ tilbakemelding på glupheten gjennom oppveksten, og dermed har de fått visse issues eller at det er en måte å takle glupheten sin på. Inni seg ler de av alle retardsene som går fem på og som soler seg i glansen.

Anonym poster: 2de3808f0911fa0145da99bd3f0e0058

Skrevet

Et eksempel på et deilig stykke kjøtt som spiller dum men som man merker er rimelig intelligent er Margherita fra Canadas Worst Driver. Det er bare irriterende når sånne spiller dumme. Man får lyst til å ta tak i og riste henne.

cdw8__margheritad_sm.jpg

Anonym poster: 07cf6edfbc2f4cb4b22f5f0434786a14

Skrevet

Et eksempel hvor jeg spiller dum:

Jeg sitter i en bar en fredagskveld, småkåt, bort kommer en kar, slår seg ned, spanderer kanskje et glass vin. Han starter med å snakke om ett av to; enten skryter han av seg selv eller så gir han meg en masse komplimenter. Hva vil han -> knulle. Hva vil jeg -> knulle. Hva gjør jeg? Begynner å diskutere religion, livssyn, politikk, litteratur? NEI! Hvorfor skulle jeg det? Jeg jatter med, later som jeg kjøper alle komplimenter og spiller rørt, og blir dessuten veldig imponert over hvor mye han tjener, trener etc. Blir det noe på meg? JA!! Hva hadde skjedd om jeg i stedet hadde insistert på å diskutere dagens politiske dagsorden? Nada. Så ja, i enkelte situasjoner spiller jeg dum for å få det jeg vil ha. (les: SEX)

Dersom denne mannen derimot var en jeg anså som en potensiell kjæreste ville situasjonen og approachen selvsagt vært en helt annen, men det tror jeg den hadde vært fra hans side også.

Anonym poster: 9b010bf5d4999a4368839e63a3dce72f

• Liker 4
Skrevet

Nobody likes a besserwisser.

Skrevet

Jeg sitter i en bar en fredagskveld, småkåt, bort kommer en kar, slår seg ned, spanderer kanskje et glass vin. Han starter med å snakke om ett av to; enten skryter han av seg selv eller så gir han meg en masse komplimenter. Hva vil han -> knulle. Hva vil jeg -> knulle. Hva gjør jeg? Begynner å diskutere religion, livssyn, politikk, litteratur? NEI! Hvorfor skulle jeg det? Jeg jatter med, later som jeg kjøper alle komplimenter og spiller rørt, og blir dessuten veldig imponert over hvor mye han tjener, trener etc. Blir det noe på meg? JA!! Hva hadde skjedd om jeg i stedet hadde insistert på å diskutere dagens politiske dagsorden? Nada. Så ja, i enkelte situasjoner spiller jeg dum for å få det jeg vil ha. (les: SEX)

Dersom denne mannen derimot var en jeg anså som en potensiell kjæreste ville situasjonen og approachen selvsagt vært en helt annen, men det tror jeg den hadde vært fra hans side også.

Man spiller ikke dum bare fordi man ikke diskuterer politikk, det er jo forskjell på å være smart og å ikke ha sosiale antenner.

Anonym poster: be675b3afd9c78706e77682c82e22fda

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

det der er ikke å spille dum.

• Liker 4
Skrevet

Man spiller ikke dum bare fordi man ikke diskuterer politikk, det er jo forskjell på å være smart og å ikke ha sosiale antenner.

det der er ikke å spille dum.

Jeg jatter med og later som jeg tror på tompratet hans. Det er å spille dum.

• Liker 3
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg jatter med og later som jeg tror på tompratet hans. Det er å spille dum.

Nei.

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Kanskje det er det, du vet jo ikke hva samtalene deres har gått ut på.

Det er lett å få menn til å føle seg konge, bare lat som om du bryr deg om det nye stereoanlegg, og kast inn et spm som "Hva er bass for noe a,tihihihihiiii?"...hehe

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det går helt inn i kategorien "¨å spille dum" men innimellom så later jeg som om jeg trenger hjelp til noe så kjæresten skal føle seg nyttig. Typ, jeg kan helt fint sette sammen et ikea møbel på egenhånd, men det har hendt at jeg har latt som om jeg ikke helt skjønner det så typen kan komme bort, riste litt oppgitt på hodet og så hjelpe meg med det. De blir så stolte når de får skryt etterpå :laugh:

Men jeg dummer aldri ned intelligensen min, gidder ikke late som om jeg er uintelligent.

Jeg gjorde akkurat det samme med min eks, men det var mer pga latskap og at jeg synes det var "hans"jobb. Og han likte det han, for da kunne han vise hvor flink han var. Nå derimot,MÅ jeg jo gjøre det fordi jeg er jo singel så får ingen til å fikse det for meg, så klarer det jo selv, men er greit med en som faktisk LIKER å mekke sammen skap ol:)

Skrevet (endret)

Det er lett å få menn til å føle seg konge, bare lat som om du bryr deg om det nye stereoanlegg, og kast inn et spm som "Hva er bass for noe a,tihihihihiiii?"...hehe

Hadde i så fall blitt mye mer imponert om hun f.eks. hadde spurt om anlegget er fullbalansert, om det er splittet løsning eller integrert forsterker, eller om forsterkeren er av typen dual mono. Jeg tenner på kunnskap :P

Edit: Da hadde hun vist at hun kan litt, OG at hun faktisk bryr seg. Det er mye mer attraktivt enn å spille.

Endret av svendsenrobin
  • Liker 1
Skrevet

Du forstår kanskje at dette dreier seg om mindre intelligente mannfolk?

• Liker 1
Skrevet

Du forstår kanskje at dette dreier seg om mindre intelligente mannfolk?

Ikke nødvendigvis....

Skrevet

Klart jeg liker at du viser interesse for mine interesser.

Skrevet

Det er en merkelig greie det der med at menn liksom skulle ønske seg dumme kvinnfolk. Dette hører jeg kun av kvinner. Når jeg snakker med gutta, sier alle at de styrer unna. Dersom det ikke kun er sex da. Da driter de oftere i om kvinnen er smart eller dum.

Det er et yndet argument fra kvinner med høy utdannelse som ikke klarer å finne seg en mann. Det måååååå være fordi menn føler seg truet og kastrert av hennes høye inntekt og intelligens. Det faller aldri noen av dem inn at det kanskje er deres egen personlighet det er noe galt med.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, det er nok ikke uvanlig. Jeg, derimot, foretrekker å vise frem den rette meg. Over gjennomsnittet intelligent/oppegående og avslører guttene som skal spandere litt vel mange drinker på meg lett. Blir nok for smart for enkelte av dem! ;-)

Endret av MilleLille
  • Liker 2
Skrevet

Ikke nødvendigvis....

For å si det sånn; det er mange måter å være mindre intelligent på ;)

Skrevet

Ja, det er nok ikke uvanlig. Jeg, derimot, foretrekker å vise frem den rette meg. Over gjennomsnittet intelligent/oppegående og avslører guttene som skal spandere litt vel mange drinker på meg lett. Blir nok for smart for enkelte av dem! ;-)

Flott! Det betyr at du går for kvalitet fremfor kvantitet. :)

Anonym poster: 07cf6edfbc2f4cb4b22f5f0434786a14

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...