AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Er det bare jeg som synes det er ekstremt stille på Sukker om dagen? Greit at folk ikke liker profilen min og derfor ikke sender brev, men det er jo ingen som er innom en gang! Tror jeg har et forholdsvis bra profilbilde. Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Jul? Folk er opptatt? Anonym poster: 74fe681810044bfb3858fd8269eaf9c0 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Jul? Folk er opptatt? Anonym poster: 74fe681810044bfb3858fd8269eaf9c0 Så du også tror det er ekstra stille akkurat nå? Håper det blir litt mere liv igjen snart for dette er nokså kjedelige greier! Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
Gjest Summers Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Om du er skoleelev eller student så er det vel snart juleferie, kanskje du får mer respons da.
Gud Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Så du også tror det er ekstra stille akkurat nå? Håper det blir litt mere liv igjen snart for dette er nokså kjedelige greier! Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4 Kan du ikke sende ut noen brev selv da? 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Jeg deaktiverte kontoen min for en ukes tid siden fordi jeg syns sukker har tapt seg. Det er de samme mennene der måned etter måned og de sender de samme teite ferdigstilte meldinene eller "hei" dag etter dag. Anonym poster: db9c8565a81a494860dcd01b336a2a05 1
Sommee Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Jeg deaktiverte kontoen min for en ukes tid siden fordi jeg syns sukker har tapt seg. Det er de samme mennene der måned etter måned og de sender de samme teite ferdigstilte meldinene eller "hei" dag etter dag. Anonym poster: db9c8565a81a494860dcd01b336a2a05 DEet kommer da mange nye medlemmer hver eneste dag? Og hva sender du ut av meldinger da? 2
PanLi Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Er det bare jeg som synes det er ekstremt stille på Sukker om dagen? Greit at folk ikke liker profilen min og derfor ikke sender brev, men det er jo ingen som er innom en gang! Tror jeg har et forholdsvis bra profilbilde. Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4 Er du aktiv selv da? Skvulp rundt og lag litt bølger, kanskje? Kikk på profiler, vis deg i onlinelisten...osv. Jeg får ikke så mye meldinger om dagen, men får en del hjerter. De skjønner jeg ikke helt poenget med. Det er omtrent like meningsfullt som en poke på facebook... Poke back. Og, så...?
sjonkelrolf Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Jeg kan sitte pålogget, men jeg gidder ikke sende meldinger for tiden. Det har vært nok av andre ting som har krevd min oppmerksomhet. Dessuten, de fleste jentene jeg har sett har rett og slett ikke fanget min interesse nok til at jeg kaster et ekstra blikk på dem. 1
Chloe- Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Vil tippe kombinasjonen juleforberedelser, eksamensuker og mange sosiale happenings i desember kan være grunnen. Uten at jeg er på Sukker selv. 1
glidemiddel Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 (endret) . Endret 21. juni 2013 av glidemiddel 6
Strixvaria Skrevet 21. desember 2012 #12 Skrevet 21. desember 2012 (endret) Sukker er så awkward.. Føler at jeg er på et skikkelig kjøttmarked, og enkelte menn sender så voldsomme, gjerne veldig seksuelle meldinger (typ 'du var dritfin, pule hos meg i kveld? jeg bor på xx :) ') at jeg får helt noia. Mister litt troen på den mannlige delen av befolkningen når jeg ser alle de ekstremt sexfikserte, überconfidente, motbydelige mannfolka der inne.. Er det virkelig noen som liker sånt? Endret 21. desember 2012 av Strixvaria 3
sjonkelrolf Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Taperen blir jo den som gjerne ikke sender sånne meldinger...
Gjest Svampebob1 Skrevet 21. desember 2012 #14 Skrevet 21. desember 2012 Sukker er så awkward.. Føler at jeg er på et skikkelig kjøttmarked, og enkelte menn sender så voldsomme, gjerne veldig seksuelle meldinger (typ 'du var dritfin, pule hos meg i kveld? jeg bor på xx :) ') at jeg får helt noia. Mister litt troen på den mannlige delen av befolkningen når jeg ser alle de ekstremt sexfikserte, überconfidente, motbydelige mannfolka der inne.. Tydeligvis. Det å finne noe seriøst på nett ser ut til å være helt umulig uansett hvem kjønn det er snakk om. Forskjellen er at jenter er ikke så direkte. De skal helst si ÆSJ! 3 ganger først ;-). 3
Strixvaria Skrevet 21. desember 2012 #15 Skrevet 21. desember 2012 Tydeligvis. Det å finne noe seriøst på nett ser ut til å være helt umulig uansett hvem kjønn det er snakk om. Forskjellen er at jenter er ikke så direkte. De skal helst si ÆSJ! 3 ganger først ;-). True Jeg har hvertfall gitt opp ;P
Gjest Svampebob1 Skrevet 21. desember 2012 #16 Skrevet 21. desember 2012 True Jeg har hvertfall gitt opp ;P Samme her. Er innstilt på at dette vil ta tid.. Gidder ikke å gå på flere dates heller. Det krever en del av meg og så må jeg i tillegg finne en måte å sende de skånsomt videre :-P. Så det gidder jeg ikke mer på en god stund nå.
Strixvaria Skrevet 21. desember 2012 #17 Skrevet 21. desember 2012 Samme her. Er innstilt på at dette vil ta tid.. Gidder ikke å gå på flere dates heller. Det krever en del av meg og så må jeg i tillegg finne en måte å sende de skånsomt videre :-P. Så det gidder jeg ikke mer på en god stund nå. Haha, ikke sant. Føler også at sånt blir veldig "jeg må ha et forhold - NÅ!" og da blir det så unaturlig og kleint. I stedet for å møte noen i en naturlig setting, hvor man kan bli bekjent, venner osvosv., altså ta det gradvis og slik det faller seg, så er det et eget press med sånne dategreier; det er liksom 1 mål for øyet - enten vil du bli sammen med vedkommende etter første date, eller så går du videre. Veldig kynisk og med stoooooore feilmarginer
glidemiddel Skrevet 21. desember 2012 #18 Skrevet 21. desember 2012 (endret) Sett fra guttenes ståsted: jentene er overkresne og har totalt urealistiske forventninger. De gidder ikke engang titte på profilen etter å ha fått en lang og seriøs mail, selvom de ikke er et glansbilde selv. Når dere vasser i overflod av gutter og ingen av de er bra nok så står det ikke bedre til i den virkelige verden heller. Vi vet ikke hvordan postkassa deres ser ut, men våres er iallefall tom og ettersom de fleste har sendt mye post så burde jo deres postkasse være full. Og med tilbudet vi forestiller oss dere har og dere ALDRI finner noe interressant nok, så gidder ikke vanlige folk å prøve å bli kjent med dere lengre heller. Så da blir det en viss type sendere som fortsetter å sende... de som ikke bryr seg om utfallet og ikke har noe å tape Endret 21. desember 2012 av glidemiddel 7
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. desember 2012 #19 Skrevet 21. desember 2012 Sukker er så awkward.. Føler at jeg er på et skikkelig kjøttmarked, og enkelte menn sender så voldsomme, gjerne veldig seksuelle meldinger (typ 'du var dritfin, pule hos meg i kveld? jeg bor på xx :) ') at jeg får helt noia. Mister litt troen på den mannlige delen av befolkningen når jeg ser alle de ekstremt sexfikserte, überconfidente, motbydelige mannfolka der inne.. Er det virkelig noen som liker sånt? Nå vet jeg ikke, det kan jo være noen som liker det. Jeg gjør det ikke, men jeg tror knapt jeg har fått en eneste slik melding på sukker heller. Kanskje det er avhengig av aldersgruppe eller hvem man får høye matchtall med?
Gjest Svampebob1 Skrevet 21. desember 2012 #20 Skrevet 21. desember 2012 Haha, ikke sant. Føler også at sånt blir veldig "jeg må ha et forhold - NÅ!" og da blir det så unaturlig og kleint. I stedet for å møte noen i en naturlig setting, hvor man kan bli bekjent, venner osvosv., altså ta det gradvis og slik det faller seg, så er det et eget press med sånne dategreier; det er liksom 1 mål for øyet - enten vil du bli sammen med vedkommende etter første date, eller så går du videre. Veldig kynisk og med stoooooore feilmarginer Enten det ellers så er de interessert i å "se det an" selv om man egentlig har avgjort at man ikke passer helt sammen. Jeg har ikke veldig vanskelig for å forstå hva det egentlig betyr ;-). Det fungerer dessverre ikke så godt for meg. Som du sier er jeg og mye mer komfortabel med å ta det gradvis og mer naturlig. Bli kjent med hverandre så man vet hva man går mot og hva som foregår på innsiden hos den andre. Kanskje man bare blir gode venner. Det er helt greit for meg det også :-). Viktigste for meg er at jeg får tatt det på feelingen og det gjør jeg dessverre ikke ved et høyt tempo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå