missdior Skrevet 13. januar 2014 #261 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Jeg kjøpte en billigring fra eBay som ser veldig ut som en forlovelsesring... Fikk han til å prøvefri, for så å fortelle han at dette var størrelsen min, og slik ring vil jeg ha Har sagt selv at jeg ikke vil ha noe frieri før i 2015 da, men sier jo ikke nei om det skjer noe i år !! (må kanskje legge til at han allerede har fridd en gang da, i fjor. Kompisen hans lovte han et utdrikningslag i Las Vegas en gang vi hadde fest og alle var kjempefulle, og før jeg visste ordet av det satt han på kne på gulvet. Han fikk et klart og tydelig "NEI"! ) Endret 13. januar 2014 av missdior 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metazoa Skrevet 17. januar 2014 #262 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg kan nok ikke skrive noe annet her enda. Må innrømme jeg ble skuffet når han ikke fridde på overraskelsesturen, selv om jeg prøvde å ikke forvente noe. Hintet litt i ettertid og nevnte at bla. storesøster trodde han skulle fri, men da mente han at det var han ikke klar for og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg kunne tro noe sånt. Halloo, hvorfor spør han om ringstørrelse og hva slags ringer jeg liker da? Litt frustrerende. Må vel belage meg på å vente til vi er ferdige med studiene.. Selv om jeg har sagt at jeg ikke vil ha barn før vi er gift, og han vil veldig gjerne lage barn snarest.. Det er koselig å lese om dere andre som blir fridd til da og lykke til til dere andre ventere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secondfloor Skrevet 18. januar 2014 #263 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg er 25 og samboeren min er 30. Vi har vært i lag i ca 5 år. Selv er jeg klar som et egg, men det sitter langt inne for ham. Han sier han i utgangspunktet ikke ønsker å gifte seg, men om han absolutt må så skal det være med meg. Anser det som ganske håpløst å vente på frieri :-/ Og han har sagt fra at om jeg frir, sier han nei. Men for all del, vi har det fint vi, er vel bare jeg som ser det romantiske i å gifte seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 18. januar 2014 #264 Del Skrevet 18. januar 2014 Blir visst ikke noe frieri på meg med det første... Plutselig singel jeg. Katten er god å ha Glad på deres vegne her inne, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 18. januar 2014 #265 Del Skrevet 18. januar 2014 Blir visst ikke noe frieri på meg med det første... Plutselig singel jeg. Katten er god å ha Glad på deres vegne her inne, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Åjda håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 18. januar 2014 #266 Del Skrevet 18. januar 2014 Blir visst ikke noe frieri på meg med det første... Plutselig singel jeg. Katten er god å ha Glad på deres vegne her inne, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Åh, så trasig Så bra du har en god kattepusi og klemme på <3 Det kommer bedre menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celine* Skrevet 19. januar 2014 #267 Del Skrevet 19. januar 2014 Her i gården hinter han veldig om at et frieri er på trappene, og at det vil skje i løpet av 2014 -*spent*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 20. januar 2014 #268 Del Skrevet 20. januar 2014 Min samboer frir støtt og stadig, senest i går sa han at vi måtte få giftet oss fort. Jeg har sagt ja alle gangene men jeg har også sagt at det må ringer til for at det skal bli ett seriøst frieri. Evt kan jeg hoppe over hele forlovelsen men da må han sette en dato for bryllup. Så, jeg både venter og venter ikke. Hans søster og mann mener det skal skje i september for det har vi tøyset med. De pusher på og jeg sier jo ikke nei takk til litt dyttehjelp. Vi har kikket på ringer på nettet, snakket om hvilke vi liker og hvor mye penger vi vil ut med. Blir spennende dette året for jeg regner med å enten være gift eller forlovet i løpet av 2014. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. februar 2014 #269 Del Skrevet 13. februar 2014 Valentinsdagen i morgen kanskje noen er heldige <3 (Min kjære er offshore, så jeg blir i alle fall ikke en av de heldige) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #270 Del Skrevet 14. februar 2014 Hell og lykke til de som venter (det gjør jeg og, men hvorfor er en helt annen og mye lengre historie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 14. februar 2014 #271 Del Skrevet 14. februar 2014 Valentinsdagen i morgen kanskje noen er heldige <3 (Min kjære er offshore, så jeg blir i alle fall ikke en av de heldige) Samme her. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 16. februar 2014 #272 Del Skrevet 16. februar 2014 Valentinhelga, gave for første gang i mitt liv og det var en hel helg i Danmark med min kjære. Lørdagen en bedre middag og han sa da at planen egentlig var å fri da men så fikk han ikke tak i ringer. Så da venter jeg igjen. Han da det var viktig for han å ha ringene når han skulle fri... Kan jo ikke være så lenge til da eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 17. februar 2014 #273 Del Skrevet 17. februar 2014 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 8. mars 2014 #274 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg og mannen har vært sammen i tre år om noen få dager, har vært samboere i 2 1/2 år og har et barn på 1 år. De to siste nyttårsfeiringene var jeg overbevisst om at han kom til å fri, og må innrømme skuffelsen var stor når det aldri ble noe ut av. Det var aldri noen hint fra hans side om at det muligens kom et friere, selv om han vet at jeg gjerne vil gifte meg. Det var bare en veldig sterk følelse jeg hadde der og da. Han er av typen som ikke ser noe mening med ekteskap, men det er jo lov å håpe. Så skjedde det plutselig noe i kveld. Jeg hadde en samtale med min kjære mor, som man tydeligvis for all del ikke kan stole på med hemmeligheter. Ut av det blå vaser hun ut med at samboer innrømte for et par dager siden at han har lyst å lete etter en fin forlovelsesring og trenger størrelse på ring!!! Hva i alle dager, kan det bety at en frieri kommer i nærmeste framtid? Kanskje til og med så snart som tre års dagen vår i neste uke??? Om det ikke kommer med det første, så vet jeg i det minste nå at han tenker på det. Må innrømme at jeg er litt skuffet over min mor som røpte det, da jeg føler at det store lykkelige sjokket forsvinner hvis det skulle skje. Kanskje en urimelig tanke. På en annen side klarer jeg nesten ikke tenke på noe annet, og har lyst på et frieri NÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #275 Del Skrevet 9. mars 2014 Gratulerer til alle her som blir forlovet. Selv har jeg ventet tolmodig i ni år. Jepp NI! Lurer på om noen her har vært sammen med sin utvalgte lenger, uten å få ring på fing? Og nei, jeg har ikke hintet til han heller. Det går helt fint, men joda.. OK, jeg innrømmer det: Det hadde jo vært fint om han spurte snart.... Anonymous poster hash: da418...f0b En liten oppdatering fra meg... Etter ni år så klarer mannen å fri uten at jeg får med meg at det er det han gjør. TYPISK! Jeg trodde bare at han endelig tok opp tema og at det nå kom til å skje snart. Måtte spørre han en uke etter om det var ment som et frieri, og det var visst det, men at han ikke ville gjøre så mye utav det.. Teller det egentlig når jeg ikke får det med meg hva han egentlig spør om? Han spurte bare hva jeg tenkte om "gifting å sånnt...?" Men samtidig så ble vi jo enige om å gifte oss. og litt Anonymous poster hash: da418...f0b Anonymous poster hash: da418...f0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 9. mars 2014 #276 Del Skrevet 9. mars 2014 En liten oppdatering fra meg... Etter ni år så klarer mannen å fri uten at jeg får med meg at det er det han gjør. TYPISK! Jeg trodde bare at han endelig tok opp tema og at det nå kom til å skje snart. Måtte spørre han en uke etter om det var ment som et frieri, og det var visst det, men at han ikke ville gjøre så mye utav det.. Teller det egentlig når jeg ikke får det med meg hva han egentlig spør om? Han spurte bare hva jeg tenkte om "gifting å sånnt...?" Men samtidig så ble vi jo enige om å gifte oss. og litt Anonymous poster hash: da418...f0b Anonymous poster hash: da418...f0b Haha, mannfolk altså Men GRATULERER så masse med forlovelsen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #277 Del Skrevet 9. mars 2014 En liten oppdatering fra meg... Etter ni år så klarer mannen å fri uten at jeg får med meg at det er det han gjør. TYPISK! Jeg trodde bare at han endelig tok opp tema og at det nå kom til å skje snart. Måtte spørre han en uke etter om det var ment som et frieri, og det var visst det, men at han ikke ville gjøre så mye utav det.. Teller det egentlig når jeg ikke får det med meg hva han egentlig spør om? Han spurte bare hva jeg tenkte om "gifting å sånnt...?" Men samtidig så ble vi jo enige om å gifte oss. og litt Anonymous poster hash: da418...f0b Anonymous poster hash: da418...f0b Gratulerer så mye med forlovelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 9. mars 2014 #278 Del Skrevet 9. mars 2014 En liten oppdatering fra meg... Etter ni år så klarer mannen å fri uten at jeg får med meg at det er det han gjør. TYPISK! Jeg trodde bare at han endelig tok opp tema og at det nå kom til å skje snart. Måtte spørre han en uke etter om det var ment som et frieri, og det var visst det, men at han ikke ville gjøre så mye utav det.. Teller det egentlig når jeg ikke får det med meg hva han egentlig spør om? Han spurte bare hva jeg tenkte om "gifting å sånnt...?" Men samtidig så ble vi jo enige om å gifte oss. og litt Anonymous poster hash: da418...f0b Anonymous poster hash: da418...f0b Haha, da tror jeg at jeg hadde blitt litt snurt om jeg ikke skjønte det før etterpå og liksom "hææ?" Gratulrer så masse med forlovelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #279 Del Skrevet 20. mars 2014 Veldig, veldig lenge hadde jeg på følelsen av at jeg ikke er en av de som kommer til å gifte seg. Vet ikke helt hvorfor jeg har følt det slik, men har bare hatt på følelsen av at dette ikke kommer til å skje for meg. Men, etter å vært sammen med min kjære i 1 1/2 år nå, så begynner jeg mer og mer å håpe at han skal fri. Han har hintet om det et par ganger tidligere, så jeg krysser fingrene Anonymous poster hash: b5547...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babi Skrevet 21. mars 2014 #280 Del Skrevet 21. mars 2014 For jeg kan vel ikke være den eneste? Kjæresten min sier hele tiden at jeg skjønner planen når det skjer, men er ellers så innmari hemmelighetsfull rundt dette her. Har vært sammen med min kjære i snart 3 år, vi er 23 og 26 dersom dette skulle ha noe å si.(håper det er flere som går litt rundt å tripper litt her inne) Ja alder kan faktisk ha noe å si. Jeg har vært sammen med x-en i over 4 år og han hadde såvidt nevnt at han ville at vi skulle gifte oss men det var i fjern fremtid. Der var det ingen formell frieri eller forlovelse. Vi var 23 da vi ble sammen. I utgangspunktet tror jeg han stusset litt over forholdet - om dette var det rette. Og jeg stusset ihvertfall. Det endte jo med brudd. Han jeg er sammen med nå drøyet ikke ett sekund, for her visste vi begge at vi er rett for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå