AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #101 Skrevet 20. desember 2012 Igjen, les utdraget. Du har plukket ut en del og uten resten mister det helt sammenhengen. Fyren skriver jo langt mer om det at man IKKE skal nødvendigvis måtte endre på seg - men at man må innse at hvordan man blir oppfattet baserer seg på "fruktene på treet som er deg og ikke bare på jorda den gror i". Hele greia er satt veldig på spissen men røsker også rett gjennom all bullshitten som folk blir presentert. Er du en ufattelig kjedelig og kjip person er det stor sannsynlighet for at du ikke vil finne noen. Det hjelper lite at du er "kjempesnill og god". Det skrives bla. rett ut at å bli en likendes person kan medføre at man må forandre personlighet, altså er han i det minste ikke fremmed for tanken. Og DET er et dårlig råd, selv om han har delvis rett i mye annet. Likevel er det en forferdelig ensporet artikkel, som ikke tar for seg en hel haug med andre, viktige variable som å være på rett tid til rett sted, ikke minst være åpen nok for å inngå partnerskap. Jeg syntes han i artikkelen sutrer minst like mye som de han selv beskylder for å sutre, litt sånn som "det er din feil" som man gjorde i barnehagen. Men man kan ikke forvente så mye mer med folk som har brukt så store deler av livet sitt på å skrive artikler, og som har mistet bakkekontakten. Anonym poster: 52b87f652bbb4c7ef6b1009fadf22d62
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 20. desember 2012 #102 Skrevet 20. desember 2012 Du store min tid. Jeg tror akkurat jeg forelsket meg i et nick på nett. Så du kjøpte smisket mitt Jeg vil bare få påpeke at jeg er en notorisk løgner og skjørtejeger sendt fra planeten ZOG for å hjelpe kresne kvinner å dekonstruere og underminere den tradisjonelle mannsrollen.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #103 Skrevet 20. desember 2012 syntes han i artikkelen sutrer minst like mye som de han selv beskylder for å sutre, litt sånn som "det er din feil" som man gjorde i barnehagen. Men man kan ikke forvente så mye mer med folk som har brukt så store deler av livet sitt på å skrive artikler, og som har mistet bakkekontakten. Anonym poster: 52b87f652bbb4c7ef6b1009fadf22d62 Ikke sutring, men klart at de so.m får suksess tenker litt for ofte at det bare var resultat av deres harde arbeid og at de som ikke klarte det bare ikke jobbet hard nok. Anonym poster: 25f02cd656e1651b2650861924c646d3
sol87 Skrevet 20. desember 2012 #104 Skrevet 20. desember 2012 Ingen som sier det er jenters problem, bare at det er lettere for jenter å få sex. Anonym poster: 25f02cd656e1651b2650861924c646d3 Jeg er uenig. Noen ser ut itl å mene at vi jenter burde bli "mindre kresne" og "gi menn sex", og at vi har en slags ond agenda der vi bevisst ønsker å ødelegge for en gruppe menn. Det her heldigvis (eller forhåpentligvis) et mindretall. 1
sol87 Skrevet 20. desember 2012 #105 Skrevet 20. desember 2012 Rart med det, kvinner synes det er helt greit å behandle menn på den måten men når menn behandler dere på samme måte tilbake, nei da... Anonym poster: 4d7e424d5bdafcdeb98a7c98601d819c Å herregud.....les historien en gang til du. Jeg tror ikke mange gutter hadde blitt så VELDIG keen på meg heller om jeg hadde sendt dem en melding om at jeg SAVNET dem etter å ha møtt dem en time for første gang i livet. Jeg får også litt dårlige vibber når det virker som han ikke har kontroll på hvem han sender melding til, altså sender han melding til flere jenter på en gang (så vi kan jo diskutere hvem som behandler hvem dårlig og når han ikke får svar, så sender han enda flere meldinger. Men ja, hvis det er sånn du også går fram, så skjønner jeg at det blir veldig vanskelig å finne noen som er interessert.
Alina X Skrevet 20. desember 2012 #106 Skrevet 20. desember 2012 At de aller fleste kvinne ikke ønsker å ta del i dette markedet er bare tull! Kjenner du en eneste kvinne som ikke har hatt ons`? Det er veeeeeldig mange kvinner i den kategorien skal jeg si deg. Mange som IKKE er interessert i en ONS, og jeg har på følelsen av de som er interessert i en ONS gjerne har mye av det.....
Alina X Skrevet 20. desember 2012 #107 Skrevet 20. desember 2012 Jeg er uenig. Noen ser ut itl å mene at vi jenter burde bli "mindre kresne" og "gi menn sex", og at vi har en slags ond agenda der vi bevisst ønsker å ødelegge for en gruppe menn. Det her heldigvis (eller forhåpentligvis) et mindretall. Ja vi skal gi stakkars menn sex, men gjør vi det så er vi bare en gjeng med horer. Dobbeltmoralisme. "Vi vil ha jenter som er dydige og jomfru" også "Alle jenter som kniper igjen og er pripne ødelegger for menn"......Så med andre ord vil de tilfeldig sex i haugevis for så å finne en "ren" å gifte seg med....forstå det den som kan... 3
Gjest Tidssone Skrevet 20. desember 2012 #108 Skrevet 20. desember 2012 Så du kjøpte smisket mitt Jeg vil bare få påpeke at jeg er en notorisk løgner og skjørtejeger sendt fra planeten ZOG for å hjelpe kresne kvinner å dekonstruere og underminere den tradisjonelle mannsrollen.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #109 Skrevet 20. desember 2012 Ja vi skal gi stakkars menn sex, men gjør vi det så er vi bare en gjeng med horer. Dobbeltmoralisme. "Vi vil ha jenter som er dydige og jomfru" også "Alle jenter som kniper igjen og er pripne ødelegger for menn"......Så med andre ord vil de tilfeldig sex i haugevis for så å finne en "ren" å gifte seg med....forstå det den som kan... Løser seg ved at man har pulejenter og forholdsjenter:-) Anonym poster: 25f02cd656e1651b2650861924c646d3
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 20. desember 2012 #110 Skrevet 20. desember 2012 Løser seg ved at man har pulejenter og forholdsjenter:-) Anonym poster: 25f02cd656e1651b2650861924c646d3 Minner meg om Sopranos der gutta har Goomah's fordi de kan jo ikke ha nasty sex som at kona suger dem, det er jo tross alt samme munn som kysser barna deres god natt! 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. desember 2012 #111 Skrevet 20. desember 2012 Basert på hvor mange tråder man har her med "hva vil han?", "typen min er utro!" osv. så velger jeg å tro at dating er like vanskelig for dere jenter... Bare ikke på samme måte som for oss gutter. Og med tanke på antallet frustrerte menn, så vil det og bli vanskelig for jenter å finne noe positivt i datingmiljøet.. Så det er noe som uansett slår begge veier. 4
Hapa Skrevet 20. desember 2012 #112 Skrevet 20. desember 2012 Å herregud.....les historien en gang til du. Jeg tror ikke mange gutter hadde blitt så VELDIG keen på meg heller om jeg hadde sendt dem en melding om at jeg SAVNET dem etter å ha møtt dem en time for første gang i livet. Jeg får også litt dårlige vibber når det virker som han ikke har kontroll på hvem han sender melding til, altså sender han melding til flere jenter på en gang (så vi kan jo diskutere hvem som behandler hvem dårlig og når han ikke får svar, så sender han enda flere meldinger. Men ja, hvis det er sånn du også går fram, så skjønner jeg at det blir veldig vanskelig å finne noen som er interessert. Skriver under på denne! Har opplevd noe liknende med en kvinne, hun kom ikke noe lenger enn mannen du beskriver! Slik oppførsel er desperat og patetisk uansett kjønn!! 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #113 Skrevet 20. desember 2012 Minner meg om Sopranos der gutta har Goomah's fordi de kan jo ikke ha nasty sex som at kona suger dem, det er jo tross alt samme munn som kysser barna deres god natt! Godt poeng! Det er perverst å ha sex med kona Anonym poster: 065352eef8649648db0727ea54514003 1
Månestråle** Skrevet 21. desember 2012 #114 Skrevet 21. desember 2012 At de aller fleste kvinne ikke ønsker å ta del i dette markedet er bare tull! Kjenner du en eneste kvinne som ikke har hatt ons`? Jeg kjenner flere. 1
Sommee Skrevet 21. desember 2012 #115 Skrevet 21. desember 2012 Ikke egentlig. Men jeg eier ikke antenner heller. En mann må stå naken på stuegolvet mitt, før jeg skjønner at han har lyst til å pule. Hehe, har vært sammen med ei som deg. Måtte banken hardt i stuebordet så kaffekoppene rista, da skjønte hun tegninga!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå