Gå til innhold

Til jenter: Lettere for dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tilgang på sex: Tja.... når de fleste som åpenbart har vært ute etter sex er fullstendig drita frister det ikke noe særlig... ikke har det vært mange av dem heller. Så kan ikke si utvalget har vært veldig bra! Men siden menn åpenbart har større drifter er det kanskje lettere for kvinner.

Starte forhold: Tror dette er mer personavhenging enn av kjønn. Kjenner mange attraktive både kvinner og menn som er "evig" single eller bare har hatt 1-2 kjærester. Kjenner bare et par særtilfeller som går fra den ene kjæresten til den andre. Og jeg synes det er en stor overdrivelse at norske menn tar så mye initiativ.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva har iniativrik å gjøre med menn som bare er ute etter sex? dessuten så er ikke norske menn iniativrike bortsett fra når de er dritings, så utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet.

Og det er vel kanskje greit at vi går etter sex på bestemte arenaer i stedet for at du får spørsmål om å bli med hjem når du er ferdig på jobb.

Anonym poster: 25f02cd656e1651b2650861924c646d3

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har ikke noe problem med å skaffe meg sex om jeg ønsker det.

Og ja, jeg vet om flere som vil inn i et forhold med meg.

(Luksus)problemet er jo bare at når jeg får det så lett, vil jeg ikke ha det :fnise:

Anonym poster: 611fa2e09380711f9f1fe1e515d7a232

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Og det er vel kanskje greit at vi går etter sex på bestemte arenaer i stedet for at du får spørsmål om å bli med hjem når du er ferdig på jobb.

Anonym poster: 25f02cd656e1651b2650861924c646d3

Den hadde jeg ærlig talt satt stor pris på :opplyser:

• Liker 4
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Var på byen her forleden og det kom en ung jente bort og hennes eneste kriterie var at "jeg" ikke hadde ring på finger'n. Det har jeg ikke, så jeg sa jeg var homoseksuell - så hoppet hun videre og satt og råklina med en eller annen fyr 5 min. senere.

Han har vel aldri jobbet så lite for så lite :)

Utover det er det nok jevnt over lettere for kvinner å få tilfeldig sex, da menn er jevnt over enklere møblert på den biten av hjernen. Forhold derimot er jeg usikker på...

• Liker 2
Skrevet

hva har iniativrik å gjøre med menn som bare er ute etter sex? dessuten så er ikke norske menn iniativrike bortsett fra når de er dritings, så utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet.

Skal man innlede noe forhold må jo nesten noen ta initiativ på en eller annen måte, og det starter gjerne på byen. Det å ha mye tilgang på sex og få tilbud i ny og ned gjør også noe med selvtillitten deres, en såkalt sevtillitsboost (dere føler dere tørstet etter og sexy). Er ganske sikker på at det gjelder deg og. Om du hadde fått færre tilbud tror jeg du hadde følt deg mindre sexy, believe it or not. Menn ville nok iallfall ikke hatt noe imot en drøss av tilbud. Mulig jeg generaliserer men sånn er det altså i all hovedsak.

Og forresten, angående det at vi er "sprengkåte apekatter". Tror nok det er noe misforstått og at menn er så mye kåtere enn kvinner tror jeg først og fremst er en stereotyp. Det at menn ønsker å ligge rundt med så mange som mulig har nok mye å gjøre med stolthet og status. Det å være en alfahann er idealet og en ONS er sett på som en ny skalp i beltet. For kvinner er det gjerne motsatt.

• Liker 2
Skrevet

Var på byen her forleden og det kom en ung jente bort og hennes eneste kriterie var at "jeg" ikke hadde ring på finger'n. Det har jeg ikke, så jeg sa jeg var homoseksuell - så hoppet hun videre og satt og råklina med en eller annen fyr 5 min. senere.

Han har vel aldri jobbet så lite for så lite :)

Hahah fantastisk :P

-

Var det ikke i How I Met Your Mother, det ble sagt at "Girls regret the boys they have sex with, but boys regret the girls the didnt have sex with?" Vet ikke om det stemmer for dere jenter.

Skrevet

1. Nei. Derimot tror jeg det er lett for alle å gå på byen å dra med seg noe hjem. Det tror jeg absolutt alle kan klare. Både menn og kvinner.

Da hadde vel ikke prostitusjon ha skjedd?

• Liker 1
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Var det ikke i How I Met Your Mother, det ble sagt at "Girls regret the boys they have sex with, but boys regret the girls the didnt have sex with?" Vet ikke om det stemmer for dere jenter.

Mulig, men jeg tviler på at jeg kommer til å angre på den gitt :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle som kjøper sex sliter med å få damer, og ikke alle som sliter med å få damer kjøper sex.

Anonym poster: c1b77ac3d62ead917d7f97574094e1c5

• Liker 3
Skrevet

Skal man innlede noe forhold må jo nesten noen ta initiativ på en eller annen måte, og det starter gjerne på byen. Det å ha mye tilgang på sex og få tilbud i ny og ned gjør også noe med selvtillitten deres, en såkalt sevtillitsboost (dere føler dere tørstet etter og sexy). Er ganske sikker på at det gjelder deg og. Om du hadde fått færre tilbud tror jeg du hadde følt deg mindre sexy, believe it or not. Menn ville nok iallfall ikke hatt noe imot en drøss av tilbud. Mulig jeg generaliserer men sånn er det altså i all hovedsak.

Og forresten, angående det at vi er "sprengkåte apekatter". Tror nok det er noe misforstått og at menn er så mye kåtere enn kvinner tror jeg først og fremst er en stereotyp. Det at menn ønsker å ligge rundt med så mange som mulig har nok mye å gjøre med stolthet og status. Det å være en alfahann er idealet og en ONS er sett på som en ny skalp i beltet. For kvinner er det gjerne motsatt.

Så du tror det gir oss en selvtillitsboost å være en ny skalp i beltet? Jeg syns ikke det er noe særlig stas at menn ønsker å tømme seg på meg i allefall. Skulle de derimot ønske et forhold, gir det meg bedre selvfølelse.

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle som kjøper sex sliter med å få damer, og ikke alle som sliter med å få damer kjøper sex.

Men det er kanskje lettere for de stygge og uattraktive å betale for sex?

• Liker 1
Skrevet

Tviler på at det har mye sammenheng i alle tilfeller.

Jeg vil faktisk tro at de aller fleste kan få med seg noe hjem fra byen, hvis de ikke er kresne.

Men selvfølgelig, det krever mer jobb enn å kjøpe sex :)

• Liker 1
Skrevet

Så du tror det gir oss en selvtillitsboost å være en ny skalp i beltet? Jeg syns ikke det er noe særlig stas at menn ønsker å tømme seg på meg i allefall. Skulle de derimot ønske et forhold, gir det meg bedre selvfølelse.

Du er jo ikke et nytt skalp i beltet før du faktisk sier ja takk til tilbudet, men tilbudet i seg selv vil du nok innerst inne ta som et kompliment. Mens et evt fravær av tilbud gjerne fører til det motsatte. Så der ser du, jeg vet mer om deg enn det du gjør selv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du er jo ikke et nytt skalp i beltet før du faktisk sier ja takk til tilbudet, men tilbudet i seg selv vil du nok innerst inne ta som et kompliment. Mens et evt fravær av tilbud gjerne fører til det motsatte. Så der ser du, jeg vet mer om deg enn det du gjør selv.

Faktisk ikke, jeg har aldri tenkt særlig høyt om meg selv fordi en mann ønsker å bruke meg til slike ting.

Og; jeg takker selvfølgelig aldri ja til slike tilbud. Det er under mitt nivå.

Endret av Månestråle**
Skrevet

Men det er kanskje lettere for de stygge og uattraktive å betale for sex?

Det vet jeg ingenting om, men argumentet ditt om at prostitusjon eksisterer fordi det finnes folk som ikke får napp på byen holder ikke vann.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tviler på at det har mye sammenheng i alle tilfeller.

Jeg vil faktisk tro at de aller fleste kan få med seg noe hjem fra byen, hvis de ikke er kresne.

Men selvfølgelig, det krever mer jobb enn å kjøpe sex :)

Det vet jeg ingenting om, men argumentet ditt om at prostitusjon eksisterer fordi det finnes folk som ikke får napp på byen holder ikke vann.

Hallo hva tar du meg for?? Jeg vet om menn som må betale for å få seg noe. Tror du mennesker ønsker å betale for sex?

Endret av waco
  • Liker 1
Skrevet

Hallo hva tar du meg for?? Jeg vet om menn som må betale for å få seg noe. Tror du mennesker ønsker å betale for sex?

Jeg tror faktisk at noen syntes det er helt ok å betale for sex, ja.

Og jeg nekter å tro at de absolutt ikke kan få seg noe uten å betale.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet om menn som må betale for å få seg noe. Tror du mennesker ønsker å betale for sex?

Ingen som sier at de ikke finnes, ro deg ned okay? At du kjenner noen som må betale, betyr ikke at prostitusjon eksisterer nettopp fordi han må betale.

Ja, jeg tror det finnes folk som foretrekker å betale for sex framfor å gå på byen, tigge hjemme etc....

Skrevet

Jeg tror faktisk at noen syntes det er helt ok å betale for sex, ja.

Og jeg nekter å tro at de absolutt ikke kan få seg noe uten å betale.

Jeg vet om menn som blir avvist av horer selv om de betaler firetusen kroner!!! Dersom det er sant at det fantes menn som slapp å betale for sex så ville heller ikke prostitusjon ha fantes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...