AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 I den ene tråden etter den andre her inne påstås det at det er mye lettere for kvinner å skaffe seg sex og mye lettere for kvinner å skaffe seg et forhold. Gjengangeren er at det stort sett er menn som skriver dette, ikke kvinner. Så vil gjerne høre fra de som vet, altså kvinnene selv. Stemmer dette? 1. Lettere tilgang på sex: Er det slik at alle kvinner har et kobbel med menn etter seg som ønsker å ha sex med dem? Kan alle kvinner velge og vrake blant menn som vil ha sex med dem? 2. Lettere for å starte forhold: Er det slik at alle kvinner har en mengde beilere som ønsker å starte et forhold med dem? Anonym poster: 017d08296cd3f87b158b727c7f4e0cce
Cupcake92 Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 1. Nei. Derimot tror jeg det er lett for alle å gå på byen å dra med seg noe hjem. Det tror jeg absolutt alle kan klare. Både menn og kvinner. 2. Nei. Det har jeg ihvertfall aldri hørt om eller sett. 6
frøkna Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Jeg kan nok veldig lett få sex, forhold kommer ikke like lett..
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 1. Ja, man kan hvis man vil. Personlig er jeg veldig kresen, og vil ikke "ligge rundt". Men om jeg hadde hatt veldig lyst, og gitt litt f*en, er jeg sikker på at jeg kunne fått en eller annen kar til å komme hit og knulle meg i løpet av den nesten halvtimen. 2. Igjen, hvis man ikke er så kresen, er det nok ganske lett. Jeg synes det er veldig, veldig vanskelig å finne en å passe i et forhold med, som også har lyst på forhold. Anonym poster: e1addc415ede8b7fb11781504ebacf20
Alina X Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Ja, vi har nok lettere for å ha sex, men det som blir dumt er når men skal gi oss "skylden" for det. Det er jo ikke vår feil at menn er sprengkåte apekatter. Og er det virkelig en så bra greie å ha tilgang på masse sex?Å vite at menn bare ser på deg som en sexdukke? Jeg har hatt 7 stk, og hver gang jeg går ut kan jeg sikkert dra med meg noen hjem, men ønsker ikke da jeg ikke er interessert i ONS. Kanskje problemet hadde vært løst hvis menn var mer interessert i noe ekte enn overfladisk sex med masse kvinner? 4
frøkna Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Ja, vi har nok lettere for å ha sex, men det som blir dumt er når men skal gi oss "skylden" for det. Det er jo ikke vår feil at menn er sprengkåte apekatter. Og er det virkelig en så bra greie å ha tilgang på masse sex?Å vite at menn bare ser på deg som en sexdukke? Jeg har hatt 7 stk, og hver gang jeg går ut kan jeg sikkert dra med meg noen hjem, men ønsker ikke da jeg ikke er interessert i ONS. Kanskje problemet hadde vært løst hvis menn var mer interessert i noe ekte enn overfladisk sex med masse kvinner? Hehe, er det noen som kjefter på deg for det da? Dette er jo ikke akkurat noen hemmelighet at menn ofte ikke er særlig kresne, men at kvinner er det. Fra naturens side tar vi jenter en mye større risiko med tanke på graviditet enn hva menn gjør, og de vil jo uansett bare løpe rundt å spre genene sine. 3
momo Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Ja, som jente får jeg mye tilbud om sex av menn. Jeg trenger ikke engang å gå ut døra for å få disse tilbudene. Er alltid en eller annen ex som tar kontakt og vil ha sex. Men da det kommer til forhold så kommer tilbudene mye mer sjelden, og da må jeg faktisk ut å lete selv. Så jeg tror ikke at jeg hverken har det lettere eller vanskligere enn, en mann med å få meg et forhold.
kubrak Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Haha kom igjen nå kvinner! At det er menn som i hovedsak må ta initiativet (generelt sett) er et faktum.
kills Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 1. Avhengig av hvor høyt man legger lista. Lett å få seg noe om man ikke er spesielt kresen, verre om man ønsker den fyren alle andre også vil ha, men det gjelder vel for de fleste. 2. Nei.
kubrak Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Og er det virkelig en så bra greie å ha tilgang på masse sex?Å vite at menn bare ser på deg som en sexdukke? hehe ja ikke lyv. Ønsker du mer passive og mindre initiativrike menn? Tror nok de fleste kvinner foretrekker det slik som det er idag.
Marwel Skrevet 18. desember 2012 #11 Skrevet 18. desember 2012 Det er enkelt å få sex om jeg vil det, og tviler ikke på at det er enklere for damer enn for menn. Om det er enklere å starte forhold, det aner jeg ikke.
Gjest pålogget Skrevet 18. desember 2012 #12 Skrevet 18. desember 2012 Har desverre opplevd alle mine kjekke 4 exer, da værende kjærester utro med de styggeste, feiteste tøsene i bygda. Selv vil jeg si at jeg er i god form, pen utseende messig..og har aldri hatt problemer med gutter som vil innlede forhold. Vil si at det er de usikre guttene som må pule rundt når de har kjærester....men ellers: ALLE skal fååå både han bob kåre og ho Dagmar.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #13 Skrevet 18. desember 2012 Det er bare en sak som er vanskeligere for kvinner her i livet, å ta førerkortet. Anonym poster: 4d7e424d5bdafcdeb98a7c98601d819c 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #14 Skrevet 19. desember 2012 I den ene tråden etter den andre her inne påstås det at det er mye lettere for kvinner å skaffe seg sex og mye lettere for kvinner å skaffe seg et forhold. Gjengangeren er at det stort sett er menn som skriver dette, ikke kvinner. Så vil gjerne høre fra de som vet, altså kvinnene selv. Stemmer dette? 1. Lettere tilgang på sex: Er det slik at alle kvinner har et kobbel med menn etter seg som ønsker å ha sex med dem? Kan alle kvinner velge og vrake blant menn som vil ha sex med dem? Jeg avstår fra sex når jeg ikke er i et forhold, så jeg vet ikke. Mitt inntrykk er at jeg nok lett kan skaffe meg en ligepartner, men at det helst er menn jeg ikke syns er attraktive som kommer med slike tilbud. 2. Lettere for å starte forhold: Er det slik at alle kvinner har en mengde beilere som ønsker å starte et forhold med dem? Noen damer jeg kjenner er aldri single og har gått fra forhold til forhold siden de var 15. Jeg er alltid singel. Jeg er interessert i èn mann nå, men tror ikke det er gjensidig. Jeg har alltid vært singel og bryter nok med normalen der, både for menn og kvinner. Anonym poster: 017d08296cd3f87b158b727c7f4e0cce Anonym poster: a1b83b87095e566f0baec589cab8107a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #15 Skrevet 19. desember 2012 Jeg har lett for begge deler, men tror dette går litt mer på personen enn kjønnet. Anonym poster: 8b61a0383cca6dfd735a05e0fa9f6153 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #16 Skrevet 19. desember 2012 hehe ja ikke lyv. Ønsker du mer passive og mindre initiativrike menn? Tror nok de fleste kvinner foretrekker det slik som det er idag. Ikke jeg. Anonym poster: a1b83b87095e566f0baec589cab8107a
Alina X Skrevet 19. desember 2012 #17 Skrevet 19. desember 2012 hehe ja ikke lyv. Ønsker du mer passive og mindre initiativrike menn? Tror nok de fleste kvinner foretrekker det slik som det er idag. hva har iniativrik å gjøre med menn som bare er ute etter sex? dessuten så er ikke norske menn iniativrike bortsett fra når de er dritings, så utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 19. desember 2012 #18 Skrevet 19. desember 2012 I den ene tråden etter den andre her inne påstås det at det er mye lettere for kvinner å skaffe seg sex og mye lettere for kvinner å skaffe seg et forhold. Gjengangeren er at det stort sett er menn som skriver dette, ikke kvinner. Så vil gjerne høre fra de som vet, altså kvinnene selv. Stemmer dette? 1. Lettere tilgang på sex: Er det slik at alle kvinner har et kobbel med menn etter seg som ønsker å ha sex med dem? Kan alle kvinner velge og vrake blant menn som vil ha sex med dem? 2. Lettere for å starte forhold: Er det slik at alle kvinner har en mengde beilere som ønsker å starte et forhold med dem? Anonym poster: 017d08296cd3f87b158b727c7f4e0cce Atdetvarsadu ? 1. Kanskje... om jeg gikk inn for å 'bare ha sex' med noen... 2. Kan jeg dårlig tenke meg. Har ikke lagt merke til køen av brunstige, flytteklare karer som tydeligvis skal henge i hælene på meg nei 2
Gjest Tidssone Skrevet 19. desember 2012 #19 Skrevet 19. desember 2012 Egentlig ja til begge spørsmålene for min del. Det går i perioder. Noen ganger er det mange som ligger etter meg for sex, andre ganger er det flere som ønsker et forhold, mens andre ganger igjen ser det ut til at jeg er fullstendig inattraktiv på begge områder. Nå er det fryktelig lenge siden jeg har giddet verken det ene eller det andre, uten at jeg vet hvorfor. Tilbudene er der, men jeg mangler motivasjon og engasjement. Håper virkelig det kommer tilbake. 2
Gjest KateW Skrevet 19. desember 2012 #20 Skrevet 19. desember 2012 Ikke egentlig. Men jeg eier ikke antenner heller. En mann må stå naken på stuegolvet mitt, før jeg skjønner at han har lyst til å pule. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå