Gå til innhold

Minibobla i magen!


Bobla2013

Anbefalte innlegg

Hehe,kroppen din er sikkert helt normal, først etter termin begynner den å bli treg vel ;-)

Jeg føler at jeg er langt unna fødsel, men jeg har aldri vært i nærheten av fødsel før så vet jo ikke hvordan man skal være da :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja, men får satse på baby ila et par dager da :) ! Ellers skal jeg kalle kroppen min for skikkelig treig :P Har prøvd kjerringråd. Sengekos, slappe av, gå tur, kanel.

Ikke stresset da, men det jeg har gjort mest er å slappe av.

Iiik, resten av slimproppen gikk idag. Den hadde visst ikke gått helt. Så nå håper jeg at ting skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg litt klar.. det er slitsomt å være mamma :) Men kos og. Men det er mye nattevåk, barseltårer, frustrasjon, slit, pupp og mating, bleieskift, bekymringer, og litt mere kos.

Jenta var 3,7 kg og 51 cm lang. Jeg fødte naturlig, med lystgass som smertelindring.

Jeg spurte om epidural, men det fikk jeg ikke, jeg var jo sååå flink sa jordmødrene.

De ville nok se meg fullføre fødselen hos dem.

Snille jordmødre, det var en jordmor og en student, de tok godt vare på meg og jeg følte meg trygg.

Fødselen tok rundt 16 timer, og jeg hadde pressrier i endel timer. Men pressriene var ganske greie de altså, åpningsriene var verst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Det går bra nå.. Fikk en tøff start med sykehusopphold for meg, men går bra.

Snuppa veier over 6 kg og er ganske lang. En liten plugg, hehe :) får mme, jeg ammer ikke lenger pga sykehusopphold.

Gigglebellies på youtube går det mye i om dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra nå! :)

Men det var ganske alvorlig. Var borte i 3-4 uker til sammen. Men de små vokser så fort nå! De er ikke like små, hehe. Blir snart dåp og :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars deg. Men godt at det er bra nå :) Noe du vil dele? Hvis ikke forstår jeg det godt :)

Så koselig med dåp, det blir det her også om tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, legger det litt bak meg, men det var konsekvenser av fødsel da. Trist tid, men, men.

Er 4,5 uker til dåp her :) mye å forberede! Venter på svar fra gjester så jeg vet hvem som kommer :) må lage masse mat og kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtrøtt baby = ikke gøy..

Jeg får hjertet i halsen hver gang.. Grøss. Hyling, ingenting hjelper. Det er fælt for mor og barn. Og så sovner babyen og så er alt stille :)

Om en drøy uke skal vi starte på graut! For 4 mnd gamle babyer. Tror det var Hipp vi kjøpte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...