Gå til innhold

Levis 501 - Jenter, noen som bruker de fremdeles?


196cmHøy84kg

Anbefalte innlegg

Gjest hedgepig

TS starter disse trådene med ujevne mellomrom... Lukter løktråd laaaang vei :ler:

Da må vi holde liv i den, sånn at ts får en ekstra fin førjulstid)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjentar; se på bildene. Spesielt på bilde 4. Finnes det damer under 60 som frivillig velger den buksa der i 2012?

Men det kommer helt an på hvordan du kombinerer dem, det da. Som AB skriver, oppfattes ikke disse av noen grupper som så umoderne som du mener.

Jeg fant selv et par sånne bukser fra ungdomsskolen da jeg ryddet i skapet i går, og med oppbrett og ikke-kjerring-styling, mener jeg de kan funke til sitt bruk. Men at de er for jenter uten former, er jeg ikke med på. Er det noen bukser som fremhever en damerumpe, må det jo være disse (hvertfall hos meg).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Nå er du vel fornøyd med buksene du ser i bybildet? (Jeg googlet bare «Levis rød merkelapp» da denne perlen dukket opp😅)

Og det var et par «synske» her i tråden. Eller, moten er jo sirkulær, men ikke alt gjenoppstår. Levisene gjenoppsto. Ikke seilerskoene 🤣

Anonymkode: e364b...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå er du vel fornøyd med buksene du ser i bybildet? (Jeg googlet bare «Levis rød merkelapp» da denne perlen dukket opp😅)

Og det var et par «synske» her i tråden. Eller, moten er jo sirkulær, men ikke alt gjenoppstår. Levisene gjenoppsto. Ikke seilerskoene 🤣

Anonymkode: e364b...3e2

Joda, snart.. 😉

https://www.elle.no/varens-fineste-mokkasiner/845103 

Anonymkode: e6efd...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...