Gå til innhold

Levis 501 - Jenter, noen som bruker de fremdeles?


196cmHøy84kg

Anbefalte innlegg

Er en stor fan av de legendariske jeansene. Kler dere jenter utrolig bra. Er slik at jeg må snu meg, om jeg ser en jente komme spradene forbi, i en slik.

Er det noen av dere jenter som fremdeles bruker dem, eller er de gått helt ut?

post-44527-0-62156200-1355709833_thumb.j

post-44527-0-42860000-1355709852_thumb.j

post-44527-0-69089100-1355709880_thumb.j

post-44527-0-93875000-1355709899_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI, det er fremdeles INGEN som bruker det.

Anonym poster: 7c443d500613c62eb246929f0a9cd426

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du egentlig er ute etter? Hvis jeg sier ja, napper du i løken da?

Anonym poster: da60199b1bf2d744a97b4b8f21156837

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Nei, nei, nei.

501 var herre-/gutte jeansene. Helt rette i hoftepartiet/livet.

510 var damejeansene. De var sterkt innsvinget i livet, - og satt som et skudd.

De lages ikke lenger :gjeiper:

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff! Jeg husker med grøss at de buksene var veldig populære på slutten av 80-tallet. De var fryktelige å gå med. I tillegg til at de var rette i livet, var også stoffet stivt og hardt. Man måtte bruke buksa lenge før stoffet ble slitt nok til at det kjentes behagelig.

501-buksene hadde rød merkelapp i motsetning til noen av de andre Levisbuksene som hadde orange. Det var viktig å vise at buksa hadde rød merkelapp for 501 var også ei dyrere bukse. Noe farget til og med merkelappen med rød tusj, men hvis man så nærmere var det lett å se jukset. På 501 stor Levis-logoen skrevet med hvit skrift, mens på de med orange lapp var skrifte svart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Huff, huff!! Hadde mange Levis 501 tidlig på 90-tallet. Det med merkelappen har jeg ikke tenkt over. Brukte endel Levis 525 på slutten av 90/starten av 2000-tallet og mente at de også hadde rød lapp. Men jeg husker ikke. Husker heller ikke at 501 var en dyrere bukse. Hehe, så teit å farge merkelappen for at buksa skal se dyrere ut. Husker også at Levis laget i England var trangere enn den som var laget i USA også krøllet Levis-merket seg siden det på en måte var brettet dobbelt mens på de som var laget i USA krøllet ikke merkelappen seg. Måtte ha mindre str i amerikansk Levis siden de tydeligvis var større i str. Mye rart man går rundt og husker på. :) Husker jeg trodde de engelske var fake, men de var ikke det. Støgge er buksene uansett, fysj!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeansene brukes vel ikke så ofte lengre, men 501-shortsene har vært veldig in i år.

Anonym poster: b020eb00f50983b71b33eac784ad8700

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hedgepig

Nå går jeg mes i denne modellen:

https://www.google.no/search?q=levis+demi+curve+skinny+jeans&hl=no&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9UPPUPM14ubhBPblgaAP&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672#biv=i|0;d|MA2eGNVavtLEnM:

Har ikke sett 501 på mange år. Ser litt kjerring ut også.

Om noen år kommer du sikkert til å gå rundt med en stiv en hele tiden, for da er 501 tilbake:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Levis 501 enda, både i form av shorts og jeans.

Ikke så mye om vinteren, da jeg bruker den med oppbrett nederst, men jeg synes det ser både fint og hipt ut jeg, men så er jeg kanskje litt "hipster" :fnise:

Jeansen kombinerer jeg gjerne med en skjorte eller en enkel hvit t-skjorte oppi, samt et belte og tøysko av ett eller annet slag.

Det er ikke så umoderne som dere får det til å høres ut som iallefall. Hehe.

Anonym poster: cddf75814f334a4c7c5717ce9f1f286a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hedgepig

Det er ikke så umoderne som dere får det til å høres ut som iallefall. Hehe.

Anonym poster: cddf75814f334a4c7c5717ce9f1f286a

Se nøye på bildene i hovedinnlegget en gang til!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo hvilken type fyr som har lagt ut dette, men jeg ville bare påpeke at det ikke er umoderne.

Om han drar laksen fordi jeg skrev det jeg skrev tenker jeg; fint for ham, og for et utskudd.

Anonym poster: cddf75814f334a4c7c5717ce9f1f286a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hedgepig

Jeg skjønner jo hvilken type fyr som har lagt ut dette, men jeg ville bare påpeke at det ikke er umoderne.

Om han drar laksen fordi jeg skrev det jeg skrev tenker jeg; fint for ham, og for et utskudd.

Anonym poster: cddf75814f334a4c7c5717ce9f1f286a

Jeg gjentar; se på bildene. Spesielt på bilde 4. Finnes det damer under 60 som frivillig velger den buksa der i 2012?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle Gunnes

Jeg gikk med 501 når jeg var fjortiss og ikke eide former. Og så med skrekk og gru at 501 så helt jævli ut på noen år senere. Var denne så kul? Hvordan kunne det skje? Men Levis har bukser, som passer damerumper bedre. Ikke det - jeg har ikke eid en Levisbukse på mange mange år.

De bildene i HI gir flash back til 80-tallet. Klærne var ikke akkurat flatterende på den tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar; se på bildene. Spesielt på bilde 4. Finnes det damer under 60 som frivillig velger den buksa der i 2012?

Hehe, jeg er 23, så ja, de finnes, selvom bilde 4 var veldig lite flatterende.

Anonym poster: cddf75814f334a4c7c5717ce9f1f286a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS starter disse trådene med ujevne mellomrom... Lukter løktråd laaaang vei :ler:

Levis Curve ID er flotte busker og de bruker jeg 501 er guttebukser og altså ikke for nromale jenter med former...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...