Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Magetrollet <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åå, så herlig med UL bilder på nattbordet! :hug:

Så bra du har passert de magiske tolv, nå er det lov å slappe litt mer av! :)

Hvordan går det med ryggen din?

Håper du har en fin dag le_ofte!

Skrevet

Åå, så herlig med UL bilder på nattbordet! :hug:

Så bra du har passert de magiske tolv, nå er det lov å slappe litt mer av! :)

Hvordan går det med ryggen din?

Håper du har en fin dag le_ofte!

jaa, elsker bildet :hjerte:

Er så glad over 12 uker! jippi :danse:

Går ikke veien desverre, er vondt når jeg går vanlig for tiden.. huff. 2 uker i praksis igjen, det skal jeg holde ut!

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg de neste mnd :)

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg de neste mnd :)

Søt du er! og jeg for deg :hjerte:

Skrevet

Takk søte du! Har litt halvnoia for SA, klarer ikke glede meg fullt enda. Men full av symptomer så lover jo godt foreløpig! Legen på mandag! :)

Ha en fin helg søte du :klem:

Skrevet

Hvordan går det i praksis og med magetrollet le_ofte? :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det i praksis og med magetrollet le_ofte? :)

Lenge siden jeg har vært her, vi har ikke fått internett hjemme enda.. :/

Ferdig i praksis forrige uke, og er overlykkelig :laugh:

Med lille går det veldig bra, går bare å venter på innkalling til ordinær UL. Magen har begynt å vokse og jeg trives :danse:

Skrevet

Så bra du er ferdig med praksis! Gratulerer :klem:

Ååå, moro med magen som vokser!! :danse::laugh:

Hvordan går det med bekkenet ditt? :)

Ha en fin kveld! :)

Gjest Oubliette
Skrevet

Snikleser melder seg!

Gratulerer med magetrollet, kjempe misunnelig! :blomst:

Skrevet

Så bra du er ferdig med praksis! Gratulerer :klem:

Ååå, moro med magen som vokser!! :danse::laugh:

Hvordan går det med bekkenet ditt? :)

Ha en fin kveld! :)

Taaakk :D Går bedre med bekkenet, eller har stabilisert seg :) Jeg har merket stor forskjell den siste uken bare, det kan kanskje ha noe med at jeg ikke er i praksis, for det kan være tungt.

Må snike litt i dagboken og se hvordan det går med deg :D

Skrevet

Hvordan går det, le_ofte? :danse:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det, le_ofte? :danse:

Endelig har vi fått nett i leiligheten! Nå skal jeg være her på KG mer ;) og oppdatere meg på dagboken din missdior! :laugh:

Hos meg går det kjempebra :D Sitter og skriver på hovedoppgaven i sykepleie. Lille i magen har begynt å gi litt bevegelser fra seg, men ikke ofte. Magen blir større og større :hjerte: trives!

Skrevet

Greit å ha nett i leiligheten vil jeg tru ;) Har dere begynt og komme i orden eller?

Har du fått time til ul nå? :nigo:

Skrevet

Greit å ha nett i leiligheten vil jeg tru ;) Har dere begynt og komme i orden eller?

Har du fått time til ul nå? :nigo:

Ja, mangler bare rullegardin på soverommet så er det komplett! Det trengs med lyse sommernetter i nord :P

Nei, har ikke fått enda, måtte ringe å høre, og det visste seg at legen har glemt å sendt henvisning :bond:

Så den ble sendt for noen dager siden, så kanskje jeg får se gullet før påske :hjerte: hååper.

Enn med deg da? :laugh:

Skrevet

Ja, mangler bare rullegardin på soverommet så er det komplett! Det trengs med lyse sommernetter i nord :P

Nei, har ikke fått enda, måtte ringe å høre, og det visste seg at legen har glemt å sendt henvisning :bond:

Så den ble sendt for noen dager siden, så kanskje jeg får se gullet før påske :hjerte: hååper.

Enn med deg da? :laugh:

Ja, ikke sant. Vi har også rullegardin. Det er knall!!! ;)

Åååårh. Legen min hadde også glømt det. Så jeg spurte vikaren når jeg var der å skulle forlenge sykemeldingen, så sa hun at det ikke var sendt. Så jeg har fått time i neste uke :nigo: (Det er lenge siden den ble sendt nå da :fnise: )

Jeg håper du får komme inn før påsken ja :nigo: Men du har fått vært hos Jm eller?

Annonse
Skrevet (endret)

Ja, ikke sant. Vi har også rullegardin. Det er knall!!! ;)

Åååårh. Legen min hadde også glømt det. Så jeg spurte vikaren når jeg var der å skulle forlenge sykemeldingen, så sa hun at det ikke var sendt. Så jeg har fått time i neste uke :nigo: (Det er lenge siden den ble sendt nå da :fnise: )

Jeg håper du får komme inn før påsken ja :nigo: Men du har fått vært hos Jm eller?

Ja, så kjedelig å føle man må følge opp alt selv :P haha. måtte ringe å fortelle legen min at hun hadde glemt det. Så bra! Da får du se gullet!

Jepp, har vært hos jormor, ny time rett etter påske :) Trivdes godt der. i dag fikk jeg brev fra gynpol! Så fornøyd :D Fikk time til UL 26.mars! Bare 12 dager til :hjerte: :hjerte:

Endret av le_ofte
Gjest jente8923
Skrevet

Håper alt er bra med deg!

Ser du har kommet hele 17 uker på vei! Tiden flyr =)

Skrevet

Håper alt er bra med deg!

Ser du har kommet hele 17 uker på vei! Tiden flyr =)

Ja, alt er bra! trives :hjerte:

Skrevet

Endelig helg! I dag skal jeg og sambo ut å spise sammen :hjerte: gleder meg!

Ellers blir helgen brukt til å skrive litt på bachloroppgaven :P

Skrevet

Huff, sliter så med bekkenet for tiden. Noen ganger er det vanskelig å gå. Klarer ikke stå på ene foten, akkurat som om den bare svikter under meg.. Uff, må ta dette opp med legen tror jeg.. :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...