Gå til innhold

Hvilken parfyme er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Den korken du har tegnet minner meg mest av alt om Jucy Couture sin Couture Couture, - som ikke er firkantet ;)

couture-couture.jpg

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig med den som foreslo Versace - logoen "likner" :fnise: . Men har googlet Versaces parfymer uten å se noe som likner nok. Herregud, dette er verre enn kryssord.... :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med den som foreslo Versace - logoen "likner" :fnise: . Men har googlet Versaces parfymer uten å se noe som likner nok. Herregud, dette er verre enn kryssord.... :ler: .

Dette er MYE verre enn kryssord, kryssordet har en fasit om du snur bladet opp ned eller venter til neste ukes nummer kommer ut, her kan det hende vi aldri får vite :sjokkert::ler:

Anonym poster: 9f7e218260c5f3180c28586061099625

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den korken var nok litt fri-tegning fra min side :sjenert: husker virkelig ikke hvordan korken så ut, men at jeg ikke klarte å få den av med en hånd, for jeg hadde et gavesett i den andre, så parfymedama måtte gjøre det for meg :) Så jeg vet at det var en slags kork som måtte av. Og den var enten gull eller sølv :)

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er MYE verre enn kryssord, kryssordet har en fasit om du snur bladet opp ned eller venter til neste ukes nummer kommer ut, her kan det hende vi aldri får vite :sjokkert::ler:

Anonym poster: 9f7e218260c5f3180c28586061099625

Å joda, vi får nok vite tilslutt (med mindre jeg bare har drømt hele greia! Neida!), om jeg så må ta en ny tur til kiel ;) hadde ikke gjort meg noe. Julemarkedet der var kjempefint! Og det var få mennesker på båten, og deilig julemat på buffeen!

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt husker jeg ikke korken helt, men den var ikke så stor og flat som den fra Juicy Couture. Den var mer kompakt, men tror det var noen utstikkere av noe slag.

Blikkfanget på denne flasken var de sterke heldekkende fargene og gullbåndet (som jeg er usikker på om var i glass/metall eller bånd ) Husker rosa og gull, men vet at det var flere også. Gjettet bare det gul og blå da jeg tegnet. Men nå tror jeg kanskje at det var grønt også :klo:

Det er ikke den, Cata :klem: Men takk for forslaget!

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heeeelt sikker på at du ikke blander esken og flasken i hukommelsen?

Har sett diverse som kan minne om dette, men der er det flasken som er "enkel" og esken som er mangefarget.

Anonym poster: 261fe0215e49cc8bed381cdefcd10989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker på at jeg ikke blander dem, for esken brydde jeg meg ikke så mye om, så bare bort på bordet at det stod mange esker der. Esken kan ha hatt flere farger den også, men det er jeg usikker på. Parfymeflasken derimot, hadde jeg i hånden, og så nøye på. Tenkte at jeg ikke var interessert fordi jeg ikke likte utseendet på den ( :roll: ) men at jeg skulle gi dama som viste meg en sjanse, og lot henne spraye på meg.

Har laget en ny tegning, som muligens er bedre. Usikker på om korken var gull eller sølv :) (Er spent på hvordan denne flasken viser seg å se ut i virkeligheten, eller om hjernen min har tullet litt med utseendet dens! )

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sånn helt plutselig veldig engasjert i denne tråden her. Må finne ut av dette! Fin tegning forresten :fnise: Første jeg tenkte på når du nevnte fargene er denne:

ac8fd1f70e13cc5ce423e607064ff06d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, ingen av de som er foreslått til nå :(

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, hvor mange jævla parfymeflasker finnes det :P Vi må finne ut av dette, mister vel nattesøvnen, og jeg er ikke ts en gang, utrolig irriterende, for den flaska ser kjent ut for meg og :ler:

Anonym poster: 9f7e218260c5f3180c28586061099625

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn tegninga di i bildesøk funksjonen på google, funka dårlig :fnise:

Anonym poster: 8f18b0fdf07c46b9a70945bf2963716c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...