Gå til innhold

Hvilken parfyme er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på Color Line nå, og angrer sinnsykt på at jeg ikke kjøpte en parfyme jeg prøvde i dag. Det jeg husker av den er:

Muligens mørk rosa eske, firkantet, høy flaske, med mange sterke farger, noe gull, ganske stygg flaske egentlig. Jeg mener damen som jobbet der sa at den er helt ny. Og noe om pudder-duft? :klo:

Jeg syntes det var vanskelig å kjenne den ordentlig, men etter en halvtime luktet den sinnsykt godt, og taxfree butikken var stengt :( Har googlet masse, og sett på bilder, finner den ikke :sur:

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte på escada når du nevnte sterke farger.

Anonym poster: 8f18b0fdf07c46b9a70945bf2963716c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips. Det er dessverre ikke noen av de dere nevner. Prøver linken med bildene nå, bra side! Takk :)

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viva La Juicy Le Fleur? Det er den nye, noe lettere versjonen av Viva La Juicy fra Juicy Couture som ble lansert tidligere i år. Men esken er ikke mørk da..

viva_la_juicy_la_fleur_juicy_couture_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for gode forslag, men nei, ingen av dem :( Har skikkelig lyst til å finne den, for den var sinnsykt god. Merket det bare ikke inne i butikken, for det var så mye dufter der inne. Var en parfyme-ekspert der som hjalp meg, og hun luktet på meg, og sa at parfymen kom riktig frem på meg, til min kroppslukt. Det var litt gøy da, har aldri fått proffesjonell hjelp før.

Jeg lurer på om det var et slags stort gullbånd rundt flasken, som hadde mange farger. Må nok muligens inn i en butikk å titte litt ja ;) Har trålet gjennom alle de bildene av nye parfymer på siden det ble linket til, men fant den ikke der. Kanskje den kan være fra 2013?

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type lukt var det, bortsett fra at den hadde puddernoter? Var den lett? Tung? Søt? krydret? Blomstrete? Fruktig?

Anonym poster: 32ae6dac21b06b61db7144ca224eb8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt dårlig til å beskrive lukter, men jeg tror jeg vil si at den var lett. Ellers vet jeg ikke om jeg kan svare. Vil egentlig ikke si at noen av ordene passer.... den var ikke det jeg forbinder med søte parfymer, eller krydrede, eller blomstrede. Kanskje litt fruktig? Jo, den var nok litt søt også, når jeg tenker meg om. men ikke supersøt.

Haha, dette var vanskelig ;)

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

True religion love hope denim er også ny med et bånd rundt seg (og flaska er ugly) eller så kan det være taylor swift wonderstruck enchanted, den er helt ny den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode forslag! :klem: Dessverre var det ingen av dem :( Enig i at de var stygge :fnise:

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen som helst formening om hva slags merke det var? Kjendisparfyme eller designermerke?

Anonym poster: 32ae6dac21b06b61db7144ca224eb8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke, men den stod plassert på disken, og hun sa at den var helt ny og veldig populær...

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nye justin bieber parfymen? :) girlfriend

Anonym poster: 171c17f5be3a41fd0015a7969a98a0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :( Ikke Justin Bieber... Takk for forslag :) Veldig hyggelig at dere engasjerer dere!

Jeg endte forresten med å kjøpe Innocent av Thierry Mugler (eller noe sånt). Var helt grei, men angrer på at jeg ikke tok den andre!! Det var disse to parfyme-dama anbefalte meg, så kanskje de litt like?

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Nå er jeg blitt helt besatt etter å finne den! :ler: irriterer meg så fælt. Jeg har brukt sikkert to timer på å tråle gjennom bilde av parfymer, men finner den ikke.... :sur:

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...