Gå til innhold

Hvilken parfyme er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glemte å si at jeg stod å så på Noa fra Cacharel, da denne damen kom og absolutt ville hjelpe meg, og hun dro meg rett bort til denne ukjente parfymen med den fargerike flasken.... Så kanskje den duften minner litt om den også?

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Er det selena gomez sin signaturparfyme? Jeanne Lanvin Couture? Mademoiselle Ricci Nina Ricci? Irriterer meg like mye som deg, denne parfymen skal jaktes ned :fnise:

Er det en masseprodusert parfyme, eller en mer "indie" duft tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Kan det være Oh Lola! Av Marc Jacobs? Den er ganske ny og blir solgt en del av :vetikke: Det stemmer ikke helt med beskrivelsen av flasken, menne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ingen av dem heller! Det blir et irritasjonsmoment ja. Jeg MÅ finne den, både fordi jeg vil kjøpe den, og fordi det blir en besettelse :ler: Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har klart å spore den opp enda, så mange bilder som jeg har sett på! Skjønner dessverre ikke hva du mener med spørsmålet om den er masseprodusert eller "indie", for jeg har ikke greie på parfymer i det hele tatt :sjenert: :sjenert:

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være den over?? den er iværtfall ny:)

Anonym poster: 0781a07b4c0a32f7a498e63f4f2d0613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Sorry, ingen av dem heller! Det blir et irritasjonsmoment ja. Jeg MÅ finne den, både fordi jeg vil kjøpe den, og fordi det blir en besettelse :ler: Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har klart å spore den opp enda, så mange bilder som jeg har sett på! Skjønner dessverre ikke hva du mener med spørsmålet om den er masseprodusert eller "indie", for jeg har ikke greie på parfymer i det hele tatt :sjenert: :sjenert:

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Masseprodusert vil si at den f.eks er en kjendis sin signaturparfyme, Britney sine eller Dior sine dufter, det blir mye markedsføring og reklame. Indie vil si at det er produsert av en uavhengig person uten et spesielt selskap tilknyttet til seg : ) Den det er bilde er over er Nicki Minaj sin parfyme, den er ny og selger sikkert godt. Kan også være Snookie sin parfyme, flaska er ugglyyy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok den er ganske masseprodusert, fordi den stod fremme på disken, som den eneste parfymen.

Det var ikke den stygge flasken til Nicki Minaj. (Fy søren, så fæl!!)

Denne flasken jeg snakker om her, er egentlig ikke så innmari stygg altså, den var bare så fargerik, og ikke helt min smak, sånn utseendemessig, men mange syns nok sikkert at den er helt grei, eller fin. Den var litt regnbueaktig, med sterke farger. Mye rosa og gull, så vidt jeg husker. tror det var 3-4 forskjellige farger, og et gullparti, kanskje et bånd. Og gull-lokk, tror jeg. Firkantet, høy flaske. tror esken var mørk rosa, med litt gull, og uleselig skrift på.

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Nå er jeg blitt helt besatt etter å finne den! :ler: irriterer meg så fælt. Jeg har brukt sikkert to timer på å tråle gjennom bilde av parfymer, men finner den ikke.... :sur:

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Jadda!!! Men du har fått meg besatt også :sur: . Jeg har nemlig trålet jeg også, og jeg er ikke spesielt interessert i kosmetikk en gang.

Det nærmeste jeg kom beskrivelsen var Diors Addict , men flasken er ikke mangefarget nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode forslag!! :klemmer: Dere er supre! Har sjekket ut alle som er foreslått... Nå har jeg tegnet flasken og esken i paint. Men vet ikke om jeg tør å laste opp, dere kommer til å dø av latter av den stygge tegningen min, akkurat som mannen min nettopp gjorde her :ler: Skal legge ut hvis jeg finner ut hvordan ;)

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk på å legge ut bilde :) Ikke sikker bildet samsvarer helt med flasken, (det finner vi ut NÅR vi klarer å spore den opp) men det er hvertfall omtrent slik jeg husker den :)

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:flau:

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...