Gå til innhold

Når vennskapet går mot slutten......


MarianneE

Anbefalte innlegg

Uff, lykke til MarianneE!

Det er virkelig ikke lett det der.. jeg jobber med å kutte ut ei venninne som jeg har hatt i mange år og som jeg føler jeg ikke får noe igjen fra. Hun ber om hjelp - særlig til oppgaveskriving, CV-utforming, søknadsskriving osv, men jeg har ikke mye å hente hos henne... vet ikke hvordan jeg skal klare det, men vi har mindre kontakt enn før da :-(

Sørgelig med venner så må vekk :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg synes at istedet for å bare sakte "dumpe " henne sakte- Si i fra med klare ord at sånn setter du ikke pris på og bli behandlet og at det er ikke slik du ser en vennskap.

men det er nå min mening da :-)

Jeg skjønner hva du mener Alex, og er i prinsippet enig, men vi har snakket om dette mange ganger før uten at hun har forstått noe.

Hun har skyldt på at hun ikke har det bra fordi hun er alenemor.

(det har hun vært i 5 år, og bor hos sine foreldre i kjellerleilighet)

Føler jeg har gitt henne en ny sjangse flere ganger.

Fikk forøvrig en SMS fra henne i natt hvor hun skrev at hun var full etter og ha vært ute på byen, og at det var trist at jeg var dum og masse surr.... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har tatt en vanskelig, men sannsynligvis riktig avgjørelse.Å ha nære venner betyr å involvere seg med noen, og dette betyr at det kan komme vanskelige tider (en venninne av meg slet med ekstremt store psykiske problemer, og det var en tøff tid..hun er bedre nå), men om du aldri får noe igjen for det er det ikke verdt det..

Du ville ikke godtatt at en kjæreste/ektemann hadde behandlet deg slik, ville du?:)

Vet at det er tungt..men du vil nok få det bedre.:) Vi støtter deg her på kg iallefall:) :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kjæreste Marianne.

Føler med deg. Bli kvitt henne.

DEt er ingen trøst å vite at slikt skjer med andre også.

Min venninne hørte jeg ikke en skit ifra omtrent i den tiden faren min var syk, hun møtte heller ikke opp i begravelsen. Etterpå ringte hun en gang for å høre om hvordan det sto til en liten samtale på noen minutter. så gikk det 4 måneder, i mai i fjor så ringte hun og fortalte at hun var gravid. Det måtte jo dreie seg om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne hørte jeg ikke en skit ifra omtrent i den tiden faren min var syk' date=' hun møtte heller ikke opp i begravelsen. Etterpå ringte hun en gang for å høre om hvordan det sto til en liten samtale på noen minutter. så gikk det 4 måneder, i mai i fjor så ringte hun og fortalte at hun var gravid. Det måtte jo dreie seg om henne.[/quote']

Godt vi vet hva vi kan gjøre med slike......

Har ikke hørt noe fra henne siden SMS'en hun sendte natt til lørdag.

Kanskje hun har tatt hintet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...