Gå til innhold

Viste frem fitta - Sjokkert over fotografer (!?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Why so serious?

Jeg synes bildet er skikkelig horny. Jeg skulle bare ønske hun var tøff nok til å si at hun gjorde det med vilje. Hva er det som er så fralig med en vagina? På bildet er den vakkert innpakket, fint frisert og den sitter midt på kroppen til en vakker kvinne som ikke skammer seg over å ha en vagina. Hurra for henne!

Personlig liker jeg å gå uten truse under tradisjonell bunad på 17 mai, bruker strømper og strøpebånd for å gi den ekstra følelsen av luksus. Og så har jeg et glatt underskjørt slik at ulla i bunaden ikke klør, det gir en deilig piff til en ellers noe masete dag. :-)

I tillegg er fordelen med å gå truseløs at man er umiddelbar klar for action om det skulle bli aktuelt med et kjapt knull f.eks. på toalettet.

Anonym poster: 5e44381f652be47f79f40ed99efa33f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

I tillegg er fordelen med å gå truseløs at man er umiddelbar klar for action om det skulle bli aktuelt med et kjapt knull f.eks. på toalettet.

Anonym poster: 5e44381f652be47f79f40ed99efa33f6

Fordelen med å gå truseløs er at man kan være en ekkel, pervers tøs? Jippi!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Det er fotografene som gjør noe galt, som alltid, ikke hun. Et hvert menneske skal ha rett til å gå i fred uten at folk skal ta bilde, og det gjelder kjendiser også. Vil de ta bilde får de spørre. Spiller ingen rolle om hun gjorde dette vilje eller ikke eller om hun hadde gått helt naken. Hun skal ha rett til å gå i fred om hun vil det.

Anonym poster: 7e611791ebe0705afc273a274233c72a

Jenta var på vei ut av bilen på en premiere, såvidt jeg har skjønt.

Er det et sted du må forvente å bli tatt bilde av som kjendis så er det nettopp der.

De fleste kvinnelige kjendiser som ikke vil vise undertøyet eller mangelen på det, har lært av diverse andre blundere opp igjennom og kan komme seg inn og ut av de laveste biler med de korteste kjolene uten å vise noe som helst. Derfor blir man mistenksom når man ser slike bilder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke pålegge alle kvinner å gå med klær med fransk åpning, ved enhver festlig anledning, da ble det nok slutt på alt skravlet om trusebilder.

Anonym poster: d305e43642fb5604913dc54212559a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fotografene som gjør noe galt, som alltid, ikke hun. Et hvert menneske skal ha rett til å gå i fred uten at folk skal ta bilde, og det gjelder kjendiser også. Vil de ta bilde får de spørre. Spiller ingen rolle om hun gjorde dette vilje eller ikke eller om hun hadde gått helt naken. Hun skal ha rett til å gå i fred om hun vil det.

Anonym poster: 7e611791ebe0705afc273a274233c72a

Rett til å gå i fred? Gå innpå linker, så ser du at hun stiger ut av limoen. Hun var på vei til en premiere, så hun visste veldig godt at det var en haug av fotografer der.

Anonym poster: a071d4ae8fc7c494a080ebbb77cea859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik at viss kjoler, spesielt dyre tynne kjoler ikke ser bra ut med truser,

Mens Briteny spears osv gjør dette med vilje for å vise musa og gjennopplive en dårlig kariere, er Hathaway en god skuepsillereine, en vell etablert skuespilleren, jeg syns ikke det er hennes feil, det er fotografene som setter kameraene lavt i et håp om å ta musebile, greit å gjøre det for kokain horer, men Anne er ganske grei altså, ikke noe coke head, en god skuespiller, ja skulle kanskje tenkt på pavaratsi, men det er ikke hennes feil det er dems feil.

Hvem er Briteny Spears? Og hva er pavaratsi? Britney Spears og paparazzi, kanskje.

Anonym poster: af626f5a335aabcd87f82a41bbf5cae6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med å gå truseløs er at man kan være en ekkel, pervers tøs? Jippi!

Er man en ekkel, pervers tøs om man tar seg en kjapp en på et toalett? Konservative røy.

Anonym poster: af626f5a335aabcd87f82a41bbf5cae6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å gå truseløs er at man kan være en ekkel, pervers tøs? Jippi!

Det velger jeg glatt i motsetning til å være en gørr kjedelig moralist uten humor! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om begge tester seg og ikke har ubeskyttet sex med andre ser jeg ikke noen grunn til at dere ikke skulle kunne ha sex uten kondom. Det er ikke noe problem å bli gravid når du er 40.

Det virker som om du er usikker på motivet hennes. En enkel måte å finne ut om hun vil ha barn på er om hun er mes kåt når hun har eggløsning eller når hun skal ha mensen. Damer som vil ha barn er mest kåt rundt eggløsning mens damer som ikke vil er mest kåt når de skal ha mensen.

Ikke ta dette som en vitenskapelig fakta, men mer som et erfaringsgrunnlag fra en som har vært rundt blokka noen ganger og kjenner sin egen kropp veldig godt.

:ler:

Men om du følger med i timen og er tilstede i kroppen din kan du kanskje lære noe. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvem er Briteny Spears? Og hva er pavaratsi? Britney Spears og paparazzi, kanskje.

Anonym poster: af626f5a335aabcd87f82a41bbf5cae6

Gunfreak har dysleksi. Tenk deg om en annen gang før du skriver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Truseløst er skikkelig uhygienisk og ekkelt.

Anonym poster: bf34a39728a66881b342a33ed932d1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Det velger jeg glatt i motsetning til å være en gørr kjedelig moralist uten humor! :D

Får du latterkrampe hver gang du har sex? kult.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Er man en ekkel, pervers tøs om man tar seg en kjapp en på et toalett? Konservative røy.

Anonym poster: af626f5a335aabcd87f82a41bbf5cae6

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at hun dropper truse når hun går med kjole. Vet ikke om jeg hadde turt uten strømpebukse men.

Går så og si aldri med truse selv. Skjønner ikke hvorfor det skal være ekkelt/uhygenisk?? Man går da ikke rundt og tisser på seg liksom. Mye deiligere å gå uten, synes jeg.

Tror uansett ikke hun gjorde det med vilje. Alle kan da ha sine "moments". Shit happens. Og ærlig talt - ikke noe man ikke har sett før. Uklart og på avstand i tillegg - ikke som at hun sprer beina eller noe. Get over it already...!! Media har seriøst problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ting er så herlig som å gå uten truse.

Litt pirrende enkelte dager du er litt "horny".

Ser noen noe på t-banen? Nei. Ikke farlig. Prøv, og du liker det.

I tynne kjoler ser det mye flottere ut også. Ingen sømmer fra det under.

Dannede folk tar ikke bilder.

Anne vet det selvsagt, og får et litt mer rampete image ved å gjøre dette. Hun er FOR skikkelig.

Fotografene og pressen bet på.

Hvorfor jobbe åresvis med image-endring, når du bare kan legge igjen trusa hjemme?

Anonym poster: 7f84756f7ec2b0ed2149bfad37915a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta var på vei ut av bilen på en premiere, såvidt jeg har skjønt.

Er det et sted du må forvente å bli tatt bilde av som kjendis så er det nettopp der.

De fleste kvinnelige kjendiser som ikke vil vise undertøyet eller mangelen på det, har lært av diverse andre blundere opp igjennom og kan komme seg inn og ut av de laveste biler med de korteste kjolene uten å vise noe som helst. Derfor blir man mistenksom når man ser slike bilder.

Jeg tror nok hun har lært dette før, så vidt jeg vet har det aldri skjedd henne tidligere. Hun var bare maks uheldig akkurat i denne settingen, og jeg synes egentlig hun har et poeng. Det er utrolig trist at det eneste som selger er uheldige bilder av kjendiser i sårbare posisjoner - for la oss innrømme ingen av oss ville ha blitt noe spesielt glad om noen postet et slikt bilde av deg på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...